Na lange tijd afwezigheid en een kapotte motor, welke nu gemaakt is na veel pijn en moeite (bougies & 1 bobine vervangen, maar met geen mogelijkheid bij te komen..) toch maar weer even een plaatje. Met LED-verlichting nu. En ja, het middelste lampje moet ook nog een LED lampje worden..

1388762
 
Mooi, en wist je dat de mooie kleuren in de lucht te maken hebben met Saharazand dat hoog boven ons hoofd over Nederland waait?

Griekenland en gisteren Albanië ook, alles zit onder het stof. Gisterochtend regende het een beetje, motor en tent, alles zit vol bruine spatten. Het lijkt zelfs alsof je echt een waas in de lucht ziet hangen.
 
1389625


Vanochtend nog prima weer, erg warm onderweg, maar eindigde in onweer. Mag nog niet klagen want ik ben slechts 1x natgeregend en dat was eigenlijk wel verfrissend in de warmte. Was binnen paar minuten weer droog. Nu op de camping en onweer trekt over, wacht nog even lekker onder het afdak.

(Flats aan de horizon is Sofia, Bulgarije)
 
Mooie foto's weer. Ik wilde zelf ook een weer foto met motor maken maar dat is me niet gelukt. Moet nog op herhaling tzt in de zomer. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen hier die wel strakke foto s maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan