Dezelfde locatie alleen het uitzicht de andere kant op:

YHK3KaM.jpg
En hoe bevalt het nou om met zo een Honda x adv te touren zoals jij doet? (in vergelijking met een normale motor) Mis je nou iets zoals power etc..?
 
En hoe bevalt het nou om met zo een Honda x adv te touren zoals jij doet? (in vergelijking met een normale motor) Mis je nou iets zoals power etc..?
Interessante vraag :Y
Maar ik denk dat ik het antwoord ongeveer weet ... ik vermoed iets met "comfort is belangrijker dan power" :]
 
En hoe bevalt het nou om met zo een Honda x adv te touren zoals jij doet? (in vergelijking met een normale motor) Mis je nou iets zoals power etc..?
Ik vind hem praktisch, speels, lekker zuinig en makkelijk zelf te onderhouden. Niet supersnel, geen echte powerpiek. Traag? Dat ligt aan de bestuurder.

En om nog een beetje ontopic te blijven:
GTan3Wz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze voormiddag ook veel motregen, zoals bijvoorbeeld hier, maar ik vind de foto niet echt veelzeggend genoeg voor dit topic, dus maar in een linkje ipv rechtstreeks zichtbaar. Vanaf thuis tot aan de verstopplaats mijn regenpak aangehad, na de verstopplaats weer uitgedaan en de rugzak in :t

In de namiddag had ik met mijn andere fiets, ja, die zónder motor tussen de wielen dus, afwisselend bewolking en zon, maar geen drupje regen, ook geen motregen, en een aangename 18 á 20 °C.
Ook maar in een linkje, want dat is dan weer geen motor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan