Heb je er ook 1 in je achtertuin 🤔
Bijna wel!

AGWb-e6MNaaNKKYQYt6RwbYZV0sOQO0MgLNtGonW32lYSbBHZP-kXJBfMkXNCPyraj8D3-LbxbPELEHv5f95UtAwhum7a6FUbCTm73UEwz1_d5EK2nF8KtwBWcKpb8715mAqpAOdagzmx85GiV41U1EMWLa5IR2xRisjagq-U-FAG82ptKjPcnClKK-pVJFx4ORqwmhd3H08tnoreyGB7FBWrZWlqOXfxoJRXerQRkxhOT1XFH-bX14Fis4YqkK7J99U_rVynSjYgF7DWPHknHi6J1yy0qHxxopVTjVDQqP4PNNpep7h5GeXMnpp6I4llwP0Zm88TvWZwniIRunJ6_PLw6K_lExXbPJgLYvnOggpkLVu2Kw1TPSV3ExJX9Wkrcn_O3LYTEhwlYFZ2-M476Wd-KuW34kRCrNP95ljR0BdAAOIe8BgkwFfw9RakopAO8-WhLvgy_GbBSrtOMWJvyVK5Z9yUOiY5l_0xMh9tR4PGo3VDd1g9if9RcnOkZgCo12MbdrrN5IChI8bwWMViKNvqmEkddXuZCj5PL-1Dgfdu8bDMAvBsVMScKE-qKlX_ecdetVb43pLhCPuCTvcDJOLXTmLwOXaEHQlDR2yCtOMHCb34b2eeW4MzhLGz4VJAFIdqWA9rsRdq-eGnzTUHJjWWMHbe2ZJmXLiM2EjEa-9InB-xTNr5u9_IUm10hZMPTB59NnptNQkrdXYaRrIK8rutmhvmBhENsavx4XIEEILQkQ_wmU8qt3ynLhC2FxEM-I820bkkDXFItvp8Hf-CBjAZrOKg9BG7AzCN7T1MQUcj1NtaDgxJQp_eMbDzCdPQACd-G2eYhtCFrUuA_b4yj0HvZJ1y2F_aXYn9sUrymb0eg9wd77oBazfrBIU-1jpO5l8riyteTirtdgre1Y=w1028-h1028


Deze staat bij mij om de hoek.
 
Als ze er mij genoeg voor betalen, mogen ze er ene komen zetten! Echt waar!

Maar eerlijk, landschappen zijn mooier zonder die windmolens, maar erg storen doet het me niet. Het maakt nu idd eenmaal deel uit van onze moderne ontwikkeling.

Ik vond de oude dorpsgezichten immers ook veel mooier dan de nieuwe dorpsgezichten ...

Blinden en doven,hebben er ook geen problemen mee 😊
Ik zou wel een thorium reactor willen hebben ,die levert tenminste serieus geld op ,dan zo'n molentje💪
 
Ok zeurpieten, hier geen windmolens
Bekijk bijlage 1405874

Of zijn die lantaarnpalen ook te modern 8)7
In een mooi tijdperk dat jammer genoeg allang vervlogen is, toen de oliestraatlampem door elektrische en hogere lantaarnpalen vervangen werden zal er daarover wellicht geklaagd geweest zijn ja, alleen had men toen nog geen facebook, twitter, enz om eindeloos en zinloos op te klagen, laat staan dat MF toen al bestond ...

Net zoals het geklaag over Xenon koplampen, en nu LED koplampen ook oud nieuws is, want toen de oude lampen vervangen werden door hypermoderne Halogeen lampen, was daar net zo veel kritiek op.

"Den ouwen tijd" was immers toch altijd beter, ongeacht van welke generatie je bent, den ouwen tijd was beter. Ja, ik zou maar al te graag leven zoals het was begin 19de eeuw.
Maar de middenleeuwers verlangden waarschijnlijk net zo naar de oertijd.
De Neandertalers van die oertijd, tja, die verlangden dan wellicht naar de dinosauriers tijd ...

Sorry voor de off topic @#HugoBoss :$

Back on topic ... ja, ik verlang dus naar "den goeien ouwen tijd", toen winters nog winters waren, begin jaren 1900 dus, minstens 5 maand winter waarvan 3 a 3,5 maand de sneeuw dik bleef liggen, en toen men in de lente nog uitkeek naar de zomer, want die begon toen nog niet in maart om pas te eindigen in oktober :+

Edit: @JohnDoe94 , ik snap dat je moest lachen met dit bericht, maar alles wat ik hier heb neergeschreven is dus echt serieus bedoelt he ;) ... jaja, ik kán ook serieus zijn :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit: @JohnDoe94 , ik snap dat je moest lachen met dit bericht, maar alles wat ik hier heb neergeschreven is dus echt serieus bedoelt he ;) ... jaja, ik kán ook serieus zijn :+

Weet ik, ik heb vroeger ook geschiedenis geleerd op school en de oer-Hollandse verjaardagspartijtjes waar iedereen in een kring aan de koffie zat te verkondigen dat het vroeger toch echt beter was :+

1405990
 
75, er staat nog een paard achter de rechtse op de foto. Leuke foto overigens!

[mierenn##ken aan]

Ik heb wel eens gelezen dat een paard ongeveer 15pk levert. (had te maken dat de eenheid PK op een moment het SI eenheid Kilowatt is gekoppeld, als je dit dan weer terugrekend dan levert ie wel meer als 1 pk)

[mierenn##ken uit]
 
65443972_481308869363836_8160853872932290560_o.jpg


Vandaag de paarse super opgehaald bij mijn dochter, die voorlopig in Ierland zit, dus ze zijn beiden weer bij opa thuis.

Ik had ruim een jaar niet met de paarse schoonheid gereden, heeft ook iets van negen maanden stilgestaan, moest even wat benzine aanzuigen, maar loopt en rijdt heerlijk. Maakt wat rauwer geluid met die uitlaten, maar wat een heerlijke motor.
 
65443972_481308869363836_8160853872932290560_o.jpg


Vandaag de paarse super opgehaald bij mijn dochter, die voorlopig in Ierland zit, dus ze zijn beiden weer bij opa thuis.

Ik had ruim een jaar niet met de paarse schoonheid gereden, heeft ook iets van negen maanden stilgestaan, moest even wat benzine aanzuigen, maar loopt en rijdt heerlijk. Maakt wat rauwer geluid met die uitlaten, maar wat een heerlijke motor.
Is dit een vooruitzicht naar plaatjes van deze motor met mooie luchten? 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan