Eergisteren nog even een ritje gedaan, beetje fris maar errug lekker :]
E8E09557-D58F-4FA6-B60E-AFACB9441028.jpeg
9F0A2394-054C-4219-B286-93AE77D613AC.jpeg
 
Het is zo'n 10 graden warmer vandaag, tijd om t beestje weer wakker te maken.. :)

wie gaat nog meer rijden?
 
Oh gaaf, ik herken het van onze jaarlijkse vakantierreis naar de Provence (dit jaar overigens niet). Met blik en vouwwagen. Wij overnachten altijd in een hotel direct na het laatste tolstation.

Ik ben verbaasd te zien dat het mooi weer is op je foto. Wij hebben daar altijd te maken met noodweer. Flinke regen, hagel en onweersbuien. Imposante wolkenluchten.

De dag erop vervolgens de steile A51 omhoog richting col de la croix haute. Het blijft toch altijd weer indrukwekkend om na die col de lucht ineens te zien veranderen van zwaar donker grijs naar diep blauw met een heerlijk vakantiezonnetje!
 
Laatst bewerkt:
Oh gaaf, ik herken het van onze jaarlijkse vakantierreis naar de Provence (dit jaar overigens niet). Met blik en vouwwagen. Wij overnachten altijd in een hotel direct na het laatste tolstation. Echter....wij hebben daar altijd te maken met noodweer. Flinke regen, hagel en onweersbuien. Imposante wolkenluchten.

Dat ken ik ook, ik heb er wel eens gestaan met zulke dichte mist dat je op 50 meter afstand het tolstation niet eens kon zien.

Wel een mooie foto om de boel met dit grijze weer een beetje op te fleuren!
 
Mooi hè, daar achter Grenoble begon voor ons altijd het feest op de motor, behalve de onsweersbuien......Massif de Ecrin met de passen/omgeving en vele wandelingen naar refuges.....kuch laatste keer was eind ‘70.
 
Ik wou net zeggen. Het zonnetje schijnt hier ook. Zit ik binnen op de bank met koorts. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan