Deze ochtend nog eens een mooi plaatje gaan schieten met men f700gs.


IMG_20190227_080925_016.jpg
 
Zo, ik heb wel weer genoeg zonfoto's gezien 8-)

Vanaf vandaag een weersomslag naar herfstweer, met vooral zondag veel regen.

Ik zie natte foto's met jagende wolkenluchten graag verschijnen ;)
 
Prachtige lucht vanochtend, echter zonder motor. Iets met windstoten. Al lijkt dat nu heel erg mee te vallen en vraag ik me af of het het waard was om met de trein te gaan.....

Ondanks de afwezigheid van de motor toch een plaatje en gelijk ook vraag.
IMG_20190304_071903371.jpg

Waarom heeft deze wolk een ribbelpatroon aan de onderkant?
 
Mooie foto.

Onstabiliteit van de atmosfeer, turbulentie. Dit leidt tot uitzakkingen in de wolken.
 
Prachtige lucht vanochtend, echter zonder motor. Iets met windstoten. Al lijkt dat nu heel erg mee te vallen en vraag ik me af of het het waard was om met de trein te gaan.....

Ondanks de afwezigheid van de motor toch een plaatje en gelijk ook vraag.
Bekijk bijlage 1360863
Waarom heeft deze wolk een ribbelpatroon aan de onderkant?
Ik heb al veel meegemaakt met de motor, maar vanmorgen onderweg naar huis heb ik liggen slingeren alsof ik stomdronken was. Ik ben tijdens het rijden aan 70km/u voorbijgestoken door boombladeren en kleine takjes. En 1 keertje in een linkse bocht, met de motor een beetje naar rechts moeten hangen om de bocht toch te kunnen nemen.

Nee, ik voelde mij niet onveilig, ik houd zelfs van uitdagingen, maar ik begrijp dat er vele motorrijders zijn die nie zo gek/idioot* zijn als ik.

Ik had net zo goed een zeil kunnen spannen op de motor, ik had klimaatneutraal** naar huis kunnen rijden.

* schrappen wat niet past
** ja lap, heel die klimaatreligie staat zo sterk in het dagelijkse nieuws dat ik nu ook al met die termen besmet geraak ...
 
Haha, alleen speciaal voor mij? ;)

Held, ik heb 'm vandaag gewoon in de garage gelaten. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan