september ergens in de alpen.
 

Bijlagen

  • P1010275.JPG
    P1010275.JPG
    130,8 KB · Weergaven: 12
Ik zal volgende een foto posten met een adembenemend mooie grijze hollandse lucht.
Realiseer me net dat grijze lucht met paarse motor juist voor prachtige plaatjes kan zorgen.

Die kleur combinatie werkt sowieso goed en als je dan bijvoorbeeld op een dijkje staat waar in het water de grijze lucht reflecteerd (en het water er dus ook grijzig uit ziet), samen met een diffuus zonnetje in de rug waardoor de motor mooi belicht is en lekker afsteekt tegen het grijs... Ik zie m al helemaal voor me. 😍
 
@max snelheid Geen idee eigenlijk, niet op gelet. Er waren betere dingen om naar te kijken.

Mooi weer vandaag. Vanochtend het windscherm eraf gehaald en de vering strakker gezet, effe kijken hoe dat rijdt. Scheelt een hoop helmwindruisherrie :/

Stukje verderop weer onderweg naar huis
Bekijk bijlage 1406386
Bekende plek, rijd er zelf ook graag :]
 
Mss is het jammer voor de boeren...........................

Maar van mij mag het zo blijven tot de kerst!! De opwarming in NL is zo erg nog niet! :t
Over paar jaar hebben we hier hetzelfde weer als voorheen aan de Rivièra!!!🌞

Hoeven we in de toekomst ook 's winters niet meer te stoken.
Scheelt in m3 gas (Groningen blij!) en daarom dus ook aan CO2-uitstoot. Alles komt vanzelf weer goed!!:P
 
Maar die wolken worden niet dik genoeg om weer 's wat water te laten vallen '( en dat zou niet verkeerd zijn.
Van mij mag het nog wel even droog blijven!! :o Ons dakraampje is kapot. Kwam er gister achter. Vorige week zonnepanelen laten plaatsen. Waarschijnlijk hebben de installateurs het dakraampje geraakt (zo'n klein kunststof raampje).
 
Mss is het jammer voor de boeren...........................

Maar van mij mag het zo blijven tot de kerst!! De opwarming in NL is zo erg nog niet! :t
Over paar jaar hebben we hier hetzelfde weer als voorheen aan de Rivièra!!!🌞

Hoeven we in de toekomst ook 's winters niet meer te stoken.
Scheelt in m3 gas (Groningen blij!) en daarom dus ook aan CO2-uitstoot. Alles komt vanzelf weer goed!!:P
Jij eet wel van wat de boeren produceren …

De opwarming hier is intussen wel zo ver gevorderd dat het hele land last heeft van de eikenproseccorups … of nee, de eikenobsessierups … _O- (met dank aan mijn dochter).
 
Terug
Bovenaan Onderaan