je motor al hebben, maar toch niet!

VlammeR

MF veteraan
15 mei 2002
2.251
0
Eindhoven
jaja, vandaag is ie eindelijk aan gekomen, mijn nieuwe zx636!! ik meteen uit de douche richting de dealer, en daar stond ie, nog vers in het krat!!
heb hem er toen zelf uit mogen halen, en de laatste spulletjes erop gedraait. na wat gerommel met de financiering was ie dan 'savonds eindelijk van mij. meteen een tank padje erop geplakt, rem en koppelings hevel iets versteld, en drie keer gepoetst. maar toen de teleurstelling op deze geweldige dag..... het kenteken bewijs is nog niet binnen!! en omdat het vrijdag is gaat dat dus pas ergens na het weekend worden!! :X

echt balen man.

mag er morgen gelukkig wel al even op rijden met een groen plaatje van de dealer, maar ik wil hem gewoon hebben!!!
de sleutels zitten in mijn zak, maar ik ben bang dat ik het dit weekend verder gewoon bij het dromen moet houden!

als ie in de schuur staat zal ik wat lekkere fotos nemen en deze posten!!
(en nu ga ik maar dromen)
 
Dit is een gevalletje van een kat op het spek zullen we maar zeggen.

Ik wou dat ik in je schoenen stond, ik vind dit echt een hele mooie motor.

Veel plezier ermee en kom maar op met die foto's! :)
 
Alvast veel plezier met de motor...

En rij rustig in... en nieuwe bandjes kunnen wat glad zijn... en nieuwe remblokken remmen ook nog niet optimaal... heel veel :] kilometers toegewenst
 
Zekers!

Heel veel Fun op je nieuwe Bike!~

Ik ken je probleem, alleen heb ik drie weken getekend en zit nog te |( wachten!
(was wel een occassy)
Ik heb hem nog niet eens in mijn schuur staan!
(ik beneid je )


Veel voorspoedige kilometers
 
Doe het rustig aan...Tis verraderlijk buiten met het gladde wegdek. Er zijn de laatste tijd velen gemotoriseerde vrienden verast.

Veel kawa plezier :]

V-twin greetz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan