je motor laten spuiten voor een redelijke prijs !!

24 jun 2002
24
0
assen
Ben autospuiter van beroep en spuit je motor over voor een redelijke prijs ook stikkers en dergelijke .
stikkers worden bij mij onder de blanke lak gespoten zodat ze niet loslaten !!

24 jun 2002
24
0
assen
een kleur b.v zwart hele motor incl wielen zo"n 450 euro ,wil je meta lak b.v zilver of iets anders dan zijn de prijzen van af 600 euro maar niet veel duurder hangt wel af van je stikkers

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
1
38
Noord-Limburg
Wat kost een rechterkuip en topkuip van een zx-6r in het kawagroen met stickers erop :?
En dan moet je ook nog ff 2 scheurtjes lassen.

Meneer de Beunhaas wilt wat bij verdienen *D

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
40
Emmen
Nou... dan zal ie hier genoeg klanten vinden...

Kvind de prijs wel netjes. :)

Wat misschien handig is is dat je ff neerzet waar je woont in je profiel.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Gooi hem niet op slot want dit kon nog wel eens interessant zijn voor velen hier. :)
[me]The Saint voelt hier een duidelijke gemene modje steek onderwater voor sommige lieve arme MF-ers ;(
[/me]

Waar woont onze spuitert?

Voor een vrijblijvende prijsopgave ben ik altijd geintresseerd. :]

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
49
Ermelo
Ik zie nergens het commentaar wat wèl te zien was bij het radardetectoraanbod in een ander topic? Alleen maar vallers hier en geen hardrijders ? :+
HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+

Oei, nu heb ik weer geen vrienden gemaakt... Ehh was een grappie!!!

Wat kost een achterspatbordje spuiten???? Nee, ik ben niet gevallen, maar mijn Trude gaat een ander achterspatbord krijgen.

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
41
Delft
Bezoek site
Op woensdag 26 juni 2002 09:32 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+
ik ben pas geleden nog uit mijn bed gevallen , dus je kanwel stellen dat ik niet harder dan 120 ging. ;)
Dus ja , ik val meer dan dat ik rij.Ik hoop dat binnenkort te kunnen veranderen *D

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+

Oei, nu heb ik weer geen vrienden gemaakt... Ehh was een grappie!!!

Wat kost een achterspatbordje spuiten???? Nee, ik ben niet gevallen, maar mijn Trude gaat een ander achterspatbord krijgen.
Volgens mij ben je gewoon met een wheelie achterover gegaan })

Enne, de TL is op 80 km/pu begrensd. ;)