je motor laten spuiten voor een redelijke prijs !!

24 jun 2002
24
0
assen
Ben autospuiter van beroep en spuit je motor over voor een redelijke prijs ook stikkers en dergelijke .
stikkers worden bij mij onder de blanke lak gespoten zodat ze niet loslaten !!
 
Ik zie nergens het commentaar wat wèl te zien was bij het radardetectoraanbod in een ander topic? Alleen maar vallers hier en geen hardrijders ? :+

HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+

Oei, nu heb ik weer geen vrienden gemaakt... Ehh was een grappie!!!


Wat kost een achterspatbordje spuiten???? Nee, ik ben niet gevallen, maar mijn Trude gaat een ander achterspatbord krijgen.
 
Op woensdag 26 juni 2002 09:32 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+
ik ben pas geleden nog uit mijn bed gevallen , dus je kanwel stellen dat ik niet harder dan 120 ging. ;)
Dus ja , ik val meer dan dat ik rij.Ik hoop dat binnenkort te kunnen veranderen *D
 
HAHAHAHAHA!!!! Daar gaan ze met alle stoere praat!! Ze rijden niet harder dan 120 en vallen meer dan ze rijden :+

Oei, nu heb ik weer geen vrienden gemaakt... Ehh was een grappie!!!


Wat kost een achterspatbordje spuiten???? Nee, ik ben niet gevallen, maar mijn Trude gaat een ander achterspatbord krijgen.

Volgens mij ben je gewoon met een wheelie achterover gegaan })

Enne, de TL is op 80 km/pu begrensd. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan