Je motor laten vallen !

En ik maar denken dat ik de enige was die haar motor al 2 keer neergelegd heeft! Mij is het ook al 2 keer overkomen. 1 keertje toen ik voor het allereerst op de motor naar de studie ging. Ik zet hem netjes naast een andere en motor en stap af. Toen merkte ik dat ik wel erg dicht op de andere motor stond en omdat ik de andere motor niet wou omgooien schrok ik en bewoog weg van die andere motor. Vervolgens gooi ik mijn eigen om (met alle kracht geprobeerd zo zachtjes mogelijk neer te leggen)... Nouja beter mijn eigen dan die van iemand anders! Schade was gelukkig alleen maar een verbogen remhendel. De 2e keer was toen ik dacht dat ik mijn standaard goed uitgeklapt had en ik zit er nog op en schuin hem af om op de standaard te zetten. Helaas klapte mijn standaard weer in en viel die (gelukkig op het gras) om. Geen schade gelukkig..
 
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen hun motor laten stuiteren.


Wie nog meer ?
 
Ik had mn motor gewassen achter thuis, wil hem door het gras dieuwen om te draaien, druk hem weer het tegelpad op, wipt de steen op voor mn voorwiel, motor helde naar rechts, en ik stond links, hup plat in het gras
 
Oh ja, rijles in Rotterdam, ik stop om over te steken en heb geen erg in de tramrails. Ik trek op en lig meteen om mijn bek door het wegglijdende achterwiel. Instructeur: "zo jij weet ook weer dat het niet zo slim is om op de rails te gaan staan"

Klinkt net als Ben van rijschool Haan. Reed bij mijn examen weg van een kruispunt en moest links af. Lekker vlot wegrijden en vervolgens al vonkentrekkend links de bocht om omdat hij toch veeeeeeel scherper was dan dat ik had gezien.

Hoor ik heel droog ...... "die is scherp he"

Met lessen 1 keer neergelegd

Daarna meerdere keren schijfremslot vergeten.

Afslaande motor van een stoep afrijdend met volledige stuuruitslag. Hand tussen stuur en de auto van de buurvrouw gehouden. De overbuurman heeft meegetild.

Op vakantie 4 keer op 1 dag. Nu nog Fysio na 3/4 jaar
 
Oh en deze, al is ie dan niet rijdend gevallen

IMG_0837.jpg


..... voortaan eerst een spanbandje tussen middenbok en voorpoten zodat hij niet van de bok afrolt als je bezig bent .........
 
Die van mij is een keer van de paddock stand gevallen. Heeft me toen een pijnlijke rug opgeleverd toen ik hem probeerde op te vangen :X

Gelukkig alleen een kromme rem hendel toen :)
 
Gisteren...

voor het eerst ooit de zijstandaard, stap af, trek mijn helm af en zie hem wegrollen tegen een gloednieuwe vespa -O-

Vespa had geen schrammetje, ik alleen een licht verbogen schakelpedaal en 2 heeeeeeeleeeee kleine plekjes.

ik was te geschokt om een staatslot te gaan kopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan