Je schoonouders of…. motorrijden?

Je moet mensen gewoon manipuleren. Nix anders...
Een Q&A survey:

Q: Zo'n R1...gaat die niet snel? B|
A: Nee...is een toerfiets.

Q: Motorrijden is toch veels te gevaarlijk? Kijk maar in de kranten...staan er elk weekend in! B|
A: Ja maar dat zijn van die asoos. Ik rij R1...en das een toerfiets. Dus ik rij zowizo niet harder als de maximum snelheid

Q: Anderen kunnen ook fouten maken! B|
A: Dat is zo. Maar op elk kruispunt hou ik in en kijk ik of er geen gekken zijn. Inhalen doe ik zowizo niet en aan een stoplicht sta ik nooit achteraan dus de kans is klein dat ze op me inrijden.

Q (schoonvader): Zo...leuk zo'n R1! Je gaat toch zeker een keertje onze dochter mee achterop nemen als het lekker weer is? *D (leddop dit is een strikvraag!!!)
A: Nee helaas niet...ook al is motorrijden best veilig en ben ik een verantwoordelijk chauffeur. (verder nix zeggen)
 
tsja liefde maakt blind he zullen we maar zeggen.

Maar hij is wel je vriend, dus als deze relatie over is zou jij toch weer klaar voor hem moeten staan (als je echt zijn vriend bent)

Ik heb zelf ook sinds 6 maanden een vriendin en ik hoor ook wel kreunen en klachten van m'n motormaatje, dat ik nooit meer met em ga toeren en dat ie ze motor wilt verkopen. Nu verstaat mijn maat onder het woord toeren "vol gas racen van Maastricht tot Schiermonnikoog" Ik ben zelf niet vies van hard rijden maar te gek is te gek, dat is ook een van de redenen waarom ik niet meer zo vaak met hem ga rijden...

Wat ik wil zeggen: misschien zitten er meer dingen achter dan alleen zijn vriendin
 
thanx voor alle reacties!

Nog ff voor alle duidelijkheid. Hij is nog niet (definitief) gestopt met motorrijden. Een aantal weken geleden hebben we nog de koppelingsplaten vervangen (dat was bedoelt voor de vakantie) omdat ze vooral in de bergen/heuvels door begonnen te slippen.

Maar er is één groot probleem: Hij wil zijn motor bij zijn schoonouders gaan stallen.... |( ... je kan wel raden wat daar van gaat komen.

Maar inderdaad is er nog hoop. Ik hield een verjaardagsfeestje met zijn schoonouders nauwelijks uit. Respect als het hem wel een hele vakantie lukt.

Toen het dus een paar weken uit was met zijn vriendin gingen we regelmatig een stukkie toeren en zijn we zelfs een weekend naar Luxemburg geweest. Wat ik ook raar vind is dat hij nooit mee uit wil gaan, hij hoeft niet per sé achter de vrouwen aan maar hij hoeft toch niet elke avond met zijn vriendin voor de buis te hangen. Ik heb ook al gezegd dat zijn vriendin best mee kan, neem ik nog wat vrienden mee en kan het best gezellig worden. Maar nee... hij veranderd in een saaie huisvader.

 
Laatst bewerkt:
Ja, maar daarvoor is het nu te laat he. Het leed is al gedaan.
 
thanx voor alle reacties!

Nog ff voor alle duidelijkheid. Hij is nog niet (definitief) gestopt met motorrijden. Een aantal weken geleden hebben we nog de koppelingsplaten vervangen (dat was bedoelt voor de vakantie) omdat ze vooral in de bergen/heuvels door begonnen te slippen.

Maar er is één groot probleem: Hij wil zijn motor bij zijn schoonouders gaan stallen.... |( ... je kan wel raden wat daar van gaat komen.

Maar inderdaad is er nog hoop. Ik hield een verjaardagsfeestje met zijn schoonouders nauwelijks uit. Respect als het hem wel een hele vakantie lukt.

Toen het dus een paar weken uit was met zijn vriendin gingen we regelmatig een stukkie toeren en zijn we zelfs een weekend naar Luxemburg geweest. Wat ik ook raar vind is dat hij nooit mee uit wil gaan, hij hoeft niet per sé achter de vrouwen aan maar hij hoeft toch niet elke avond met zijn vriendin voor de buis te hangen. Ik heb ook al gezegd dat zijn vriendin best mee kan, neem ik nog wat vrienden mee en kan het best gezellig worden. Maar nee... hij veranderd in een saaie huisvader.

Je hebt gewoon latente homo neigingen kom er nou maar voor uit..(zonder deze bevolkingsgroep tre willen discriminreren)

TIS OVER OVER

WAT ZEG IK


TIS OVER

;)
 
Je hebt gewoon latente homo neigingen kom er nou maar voor uit..(zonder deze bevolkingsgroep tre willen discriminreren)

TIS OVER OVER

WAT ZEG IK


TIS OVER

;)


[me]janice krijgt het benauwd van relaties waarin 2 mensen aan elkaar vast zitten :r
[/me]

verstikkend...maar weet ook dat het veel voorkomt.
 
Sjeetje, heeft die vriend van jou een eigen mening??? Mijn vriend en ik vinden vrienden een van de belangrijkste dingen in het leven. Vrienden heb je voor het leven en relaties kunnen zo weer afgelopen zijn. Gelukkig zijn mijn vriend en ik het daar allebei duidelijk over eens. We doen dus eigenlijk waar we zin in hebben. Als hij op vakantie wil met zijn vrienden moet hij dat vooral doen, ik zal hem niet tegenhouden.

Het is nu gewoon afwachten tot het uitgaat :X Het is niet voor niets al een keer uitgegaan!
 
YES!!! Vrouwen die reageren!!!
Daar doe ik het voor!





:+



Maar ff serieus. Hij heeft inderdaad geen eigen mening meer. Ik wacht gewoon rustig af tot het uit gaat.
Ik ga a.s. zondag alleen op vakantie. Wat vrienden en familie bezoeken die in Frankrijk zitten. Verder nog een beetje rondcruisen.

Verder hoop ik natuurlijk een groepje bloodmoeie motorrijdende vrouwen tegen te komen waarmee ik een beetje kan gaan socializen... *D
 
YES!!! Vrouwen die reageren!!!
Daar doe ik het voor!





:+



Maar ff serieus. Hij heeft inderdaad geen eigen mening meer. Ik wacht gewoon rustig af tot het uit gaat.
Ik ga a.s. zondag alleen op vakantie. Wat vrienden en familie bezoeken die in Frankrijk zitten. Verder nog een beetje rondcruisen.

Verder hoop ik natuurlijk een groepje bloodmoeie motorrijdende vrouwen tegen te komen waarmee ik een beetje kan gaan socializen... *D


veel plezier ;)
zorg dan wel dat je frans goed is anders krijg je mis communicaties :X
 
Sjeetje, heeft die vriend van jou een eigen mening??? Mijn vriend en ik vinden vrienden een van de belangrijkste dingen in het leven. Vrienden heb je voor het leven en relaties kunnen zo weer afgelopen zijn.

Huh? Wat?
Dus degene waar je een 'x' aantal jaar me gaat samenwonen en kinderen kweekt is
minder belangrijk dan je vrienden?
Wow, dat zeiden mijn vrienden ook, bleek geen reet van waar
Doodsimpel: "Jeuk is erger als pijn"
 
heel simpel

Mijn vriend en ik delen dezelfde passie :]

Samen gaan we voor vrienden
Maar ook fun met vrienden gaat wel eens voor.
Als het niet anders uitkomt dan maar een keer zonder elkaar

en ouders/schoonouders BOEIEN!!!!!!!!!!!

heheheh
 
leven zit gewoon vreemd in elkaar. Vriendin van mij heeft vorige week al het contact verbroken. Kwam er op neer dat zij haar nieuwe ik niet kon zijn als ze mij nog in haar vrienden kring had.
Ach als je iemand al 26 jaar kent is dat toch niet zo erg :(
Mijn mening: vrienden komen en gaaaaaaaaaaaaan! Hoe goed je iemand ook kent.

Dus gewoon je eigen gang gaan en als die vriend van je nou mee wilt of niet wat maakt het ook uit. Je gaat toch omdat je dat zelf wilt.
 
Dus degene waar je een 'x' aantal jaar me gaat samenwonen en kinderen kweekt is
minder belangrijk dan je vrienden?

Hmmm.. Delft: TU? Dan kan ik me die vraag voorstellen: ik heb zelf ook op een TU (Twente) gestudeerd en heb ook lang precies zo gedacht... Breek me de bek niet open...

Maar als antwoord: het beste is om beide te hebben. Maar als je moet kiezen... Dat zou ik me maar eens heel hard achter m'n oor krabben en goed nadenken: misschien is het dan toch wel beter om voor vrienden te kiezen (daarbij wel met de wetenschap dat ook de samenstelling van je vriendenkring met de tijd veranderd).

Niets is permanent. Alleen jijzelf. Je moet daarom in de eerste plaats op jezelf vertrouwen.

Wow, dat zeiden mijn vrienden ook, bleek geen reet van waar
Doodsimpel: "Jeuk is erger als pijn"
 
leven zit gewoon vreemd in elkaar. Vriendin van mij heeft vorige week al het contact verbroken. Kwam er op neer dat zij haar nieuwe ik niet kon zijn als ze mij nog in haar vrienden kring had.
Ach als je iemand al 26 jaar kent is dat toch niet zo erg :(
Mijn mening: vrienden komen en gaaaaaaaaaaaaan! Hoe goed je iemand ook kent.

Dat laatste is zondermeer waar. Maar die actie van die vriendin van je is wel raar zeg. Heeft ze dat ook zo op die manier tegen je gezegd?

Ik ga een heel onbeleefde vraag stellen: 26 jaar eh? Is het nesteldrang, of gewoon niet-sterk-in-d'r-schoenen-staan van haar? ;)

Dus gewoon je eigen gang gaan en als die vriend van je nou mee wilt of niet wat maakt het ook uit. Je gaat toch omdat je dat zelf wilt.

Dat is helemaal waar. Maar het voordeel van vrienden is dat je er meer dan 1 kunt hebben, om op al je interessegebieden wel iemand (desnoods wat oppervlakkiger) te kennen waar je iets mee kunt.

Rij ze! :]
 
Het klinkt simpel, maar je moet gewoon de juiste tussenweg vinden. Allebei is belangrijk, je partner en je vrienden. Je moet voor geen van beiden te veel opgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan