Je schoonouders of…. motorrijden?

Brompot

Die hard MF'er
3 jan 2004
561
1
tussen Deventer en Holten
Ik kom zojuist terug van mijn maat. Ook motorrijder en ik ken hem al vanaf dat we nog op driewielers rondreden. Goede vrienden dus. (overigens rijden we nu niet op trikes)

Tot zover nog niks aan de hand… maar helaas, er moet zonodig weer een vrouw in het spel komen. Op zich geen probleem maar helaas is het een motorrijden wel heel eng vindende muts. Hier begint dus het gedonder!

Een paar maand terug ben ik nog met die maat een weekend naar Luxemburg geweest om lekker te scheuren. Op dat moment was het dus tijdelijk uit met zijn vriendin. Ik blij, hij blij en we hadden op dat moment grote plannen om in de zomervakantie Europa te gaan verkennen per motor. Helaas liep mijn vriend zijn lul achterna en kwamen ze weer bij elkaar. (overigens, als ik haar zie dan is sex het laatste waar ik aan denk :r , maar ieder zijn smaak)

Verder hebben we het nog wel gehad over motorrijden in de vakantie maar geen duidelijke afspraken gemaakt. Zojuist vertelde die lul dat hij met haar en haar ouders op vakantie gaat!

DAT GELOOF JE TOCH NIET!!! |(

Hij zit dus volledig bij haar onder de plak. Zucht… ik weet niet meer hoe ik hem nog kan gaan redden. Als iemand nog een suggestie weet…

Waarschijnlijk ga ik nu dus alleen op vakantie. Dus als jullie nog ergens in Frankijk een eenzame motorrijder zien rijden biedt hem dan een biertje aan en laat hem effe uithuilen over het verlies van een dierbare vriend! ;(
 
Idd kut zo ben ik al mijn m8en kwijtgeraakt ze kunnen nog steeds niet aan meid komen..


Maar ff serieus das wel klote ja...

Hiero een krat bier man..zuip maar op.

 
Ik kom zojuist terug van mijn maat. Ook motorrijder en ik ken hem al vanaf dat we nog op driewielers rondreden. Goede vrienden dus. (overigens rijden we nu niet op trikes)

Tot zover nog niks aan de hand… maar helaas, er moet zonodig weer een vrouw in het spel komen. Op zich geen probleem maar helaas is het een motorrijden wel heel eng vindende muts. Hier begint dus het gedonder!

Een paar maand terug ben ik nog met die maat een weekend naar Luxemburg geweest om lekker te scheuren. Op dat moment was het dus tijdelijk uit met zijn vriendin. Ik blij, hij blij en we hadden op dat moment grote plannen om in de zomervakantie Europa te gaan verkennen per motor. Helaas liep mijn vriend zijn lul achterna en kwamen ze weer bij elkaar. (overigens, als ik haar zie dan is sex het laatste waar ik aan denk :r , maar ieder zijn smaak)

Verder hebben we het nog wel gehad over motorrijden in de vakantie maar geen duidelijke afspraken gemaakt. Zojuist vertelde die lul dat hij met haar en haar ouders op vakantie gaat!

DAT GELOOF JE TOCH NIET!!! |(

Hij zit dus volledig bij haar onder de plak. Zucht… ik weet niet meer hoe ik hem nog kan gaan redden. Als iemand nog een suggestie weet…

Waarschijnlijk ga ik nu dus alleen op vakantie. Dus als jullie nog ergens in Frankijk een eenzame motorrijder zien rijden biedt hem dan een biertje aan en laat hem effe uithuilen over het verlies van een dierbare vriend! ;(
Dan zeg ik hierbij als vrouw.... en als motorrijdster.... die is gek |(
Zij omdat ze hem van zijn grote hobby en vrienden weghaalt, en hij omdat hij dat toelaat....
Succes ermee....
 
Na 2 kinderen zien we je m8 wel weer terug op www.motor-forum.nl..



Hallo ik ben....ik heb nog geen motor maar ik wil ff zeggen dat ik lang geleden de sterren van de hemel reed maar toen was er iets tussen gekomen en nu wil ik het na 13 jaar weer eens proberen wat raden jullie me aan zon elektor power ks 15000 of een ems pusle D3000?


;)
 
Hé hij deed het toch met zijn schoonouders?

Ik hoop het niet voor hem, als je die vriendin ziet dan denk je 'wow kan het nog lelijker' zodra je haar ouders ziet dan weet je het antwoord.

maar hij gaat met zijn vriendin op dezelfde camping staan als zijn schoonouders.

enne... bedankt voor het bier!
 
Ik hoop het niet voor hem, als je die vriendin ziet dan denk je 'wow kan het nog lelijker' zodra je haar ouders ziet dan weet je het antwoord.

maar hij gaat met zijn vriendin op dezelfde camping staan als zijn schoonouders.

enne... bedankt voor het bier!


Graag gedaan m8 ;)

Maar ja die gaat dus de volgende afspraken vaag doen..iet safspreken voor de vorm en dan op het laatste moment opzeggen..let op mijn woorden.

Ik zei altijd tegen mijn vriendinnen ..eerst jij eruit voordat mijn motor eruit gaat. Allemaal exen dus ..op de 2 laatsten na.


Wauw wat een gave vakantie zal die hebben tenzij zijn schoonvader ook rijd?

Maar ja ook schoonouders moet je opvoeden ..af en toe flink shockeren kan het nooit slechter dacht ik altijd ..en geloof me als ze dat hebben doorstaan ...dan heeft hij de juiste schoonouders..maar ja nu die meid nog...Gevaarlijk gevaarlijk...tuurlijk muts daarom doen we het ook fking bijzettafel..

Gewoon met een stel motorrijders naar zijn camping rijden en vragen of die mee gaat rijden in het bijzijn van zijn ...schone familie en meid..Kijken of die uit het juiste hout is gesneden..zo niet...dan heb je hier nog 5 miljoen andere vage kennissen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij zit dus volledig bij haar onder de plak. Zucht… ik weet niet meer hoe ik hem nog kan gaan redden. Als iemand nog een suggestie weet…

Ja ik heb een verheldering.

Jij ziet niet in dat hij de keuze maakt om daarvoor te kiezen en jou lekker te laten zitten.
Word je nu wakker.
Goed excuus he, dat onder de plak zitten ;)
 
Ook al had je geen plannen, wie gaat er nou met zijn schoonouders op vakantie :X
 
Zoals ieder van ons diep van binnen weet:


Misschien een week, een maand, een jaar of decenium...


Het motorvirus steekt altijd weer de kop op! :}

Wees niet gevreesd, eens voegt uw maat strak achter u weer de rijksweg op, met 240km/u richting vrjheid...

Sorry jongens, ben mn motor al 2 weken kwijt, kan me helemaal inleven...
 
Jij ziet niet in dat hij de keuze maakt om daarvoor te kiezen en jou lekker te laten zitten.

Het vreemde is dat hij als zijn vriendin er bij is niet durft te zeggen dat hij wil gaan motorrijden. Hij gaat alleen mee rijden als zijn vriendin weg is ofzo. Het lijkt steeds wel alsof hij het stiekum doet. Hij is een enorm watje dat hij niet tegen haar wil in wil gaan en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.

Zijn vriendin lijkt ook op zijn moeder... die legde ook altijd enorm haar wil op. Oidypeus-syndroom? (ofzoiets :? )

Psychiater op t forum?
 
Lekker laten gaan, of kan je jezelf niet vermaken :?
Als het je echt heel dwars zit, zeg het hem dan recht in zijn bek i.p.v. hier op het forum... :X ;)
 
Ik ga mezelf wel vermaken hoor. Die Zuid-Europese dames vallen wel op lang blonde mannen met blauwe ogen. *D
      
Maar nu ga ik me eerst vermaken met het krat bier van MrHawkeye...
 
Weet je, heb je een vriendin die ook motor rijdt, trek je heel Europea door, is het zo gezellig, komen er kleine kotertjes, en yep, daar gaat je motorvakantie ;)
 
Weet je, heb je een vriendin die ook motor rijdt, trek je heel Europea door, is het zo gezellig, komen er kleine kotertjes, en yep, daar gaat je motorvakantie ;)


Nou ..heb je in ieder geval goed gereden ;) in alle opzichten
 
Ik hoop het niet voor hem, als je die vriendin ziet dan denk je 'wow kan het nog lelijker' zodra je haar ouders ziet dan weet je het antwoord.

maar hij gaat met zijn vriendin op dezelfde camping staan als zijn schoonouders.

enne... bedankt voor het bier!

Leest je vriend ook het motorforum , want dan is volgens mij de vriendschap nu wel afgelopen. :+
 
Pfff... moeilijk verhaal. Zo een relatie kan nooit heel lang goed gaan. Dat hij het motorrijden laat gaan voor een vrouw zegt hoe zwak ie in z'n schoenen staat, maar ook genoeg over haar. Ze mag nooit de hobbie/ passie van iemand afnemen, zou er niet aan moeten denken. Dat schijnt ze (hij ook...) niet te begrijpen, maar ik kan me voorstellen wat voor soort vrouw dat is... bah! Als het straks helemaal over is, dan wordt hij vanzelf weer wakker.

Maar het is altijd rot als je een goede maat kwijt raakt. Helaas komen en gaan vrienden in t leven.
 
idd je mag iemand nooit veranderen, want dan hou je een slap aftreksel van jezelf over..daar komt die muts nog wel achter.....

,...en dan gaan ze scheiden met 2 kids...


nou ja in ieder geval houden we dan 2 mutsen over


een theemuts en een slaapmuts.
 
Waarschijnlijk ga ik nu dus alleen op vakantie. Dus als jullie nog ergens in Frankijk een eenzame motorrijder zien rijden biedt hem dan een biertje aan en laat hem effe uithuilen over het verlies van een dierbare vriend! ;(

Als je tussen 28 aug en 12 sept ergens aan de westkust zit mag je een biertje komen halen.

Tissues staan klaar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan