Je sleutel in je nieuwe motor laten zitten

Wat ik dus leer van dit topic:

Als ik wil dat mijn motor NIET gejat wordt, sleutels erin laten zitten en buiten laten staan.

:+

of je leert dat iedereen hier rondrijd op zulke lelijke of saaie motoren dat die het stelen niet waard zijn :+



Ik heb het tenminste wel zien vermelden dat dat een voordeel is van een diversion ,die stelen ze niet.
 
ook wel eens nachten mijn motor met sleutel erin buiten laten staan :)

gelukkig kan dat hier nog in de buurt.
 
ook wel eens nachten mijn motor met sleutel erin buiten laten staan :)

gelukkig kan dat hier nog in de buurt.


Haha, inderdaad ook wel meegemaakt. 's Ochtends je het leplazarus zoeken naar de sleutels.
In het contactslot van de niet-afgesloten motor. Ik woon ook nog op een plek waar dit nog mogelijk is, gelukkig.
 
Niet met motor, wel met de auto (ford focus)
Stond met de achterklep naar de straat en heb toen de sleutels op de achterklep laten zitten.
De volgende dag in de middag pas opgemerkt, heeft daar dus anderhalve dag gestaan :P .
 
Haha.. leuk topic.
Heb het nog niet met de (les)motor gehad... maar wel bij mijn voordeur.
's Avonds laat belde mijn buurman opeens aan met "Je sleutels hangen aan de buitenkant van de deur, hoor...!" :$
 
Haha, toffe actie van je man, netjes! :)
Met de motor heb ik deze ervaring niet...
Wel met mn huissleutel.
Die zat vast aan mn fietssleutel, en is toen ik bij mn huis wegfietste afgebroken (vraag me niet hoe). Hij is pal voor onze oprit op de grond gevallen, ik doe mn fiets op slot en zie dat de huissleutel eraf is: kudt! Maarja, ik moest naar school, dus gegaan. Kom ik 's middags om 15:30 thuis aan (uiteraard overal op de grond gekeken) ligt hij VOOR mn oprit.
Ouders blij dat de tv + bankstellen etc niet gejat waren :X
 
had het met onze nieuwe versys , op vakantie naar kroatie een paar week en vandaar
een paar week naar fano denemarken.
fiets achter het huis gezet op slot ,en ja met de sleutels er nog in bijna 5 week.
mazzel gehad dus..............
 
:o :o

Rij de plak op
Bok hem op.
Dan doet vrouw deur al open
Pak sleutels
Loop naar binnen en kleed me uit.


En dan te bedenken dat de motor al die tijd voor het huis (wel op eigen grond) had gestaan :X :X


Logisch, als mijn vrouw op me wacht en ik kleed me bij thuiskomst uit en................... dan laat ik de sleutels graag in het slot zitten _O- _O- _O-


Ik heb die stommiteit ook wel eens uitgehaald. Moest een grafzerk schoonmaken en na een uur kom ik bij mijn motor terug, zit de sleutel, goddank, nog in het contact. Ik was kennelijk wel in een grafstemming. Je wordt nooit beter van een bezoek aan een begraafplaats.
 
Pfff, ik ben ook zo'n sleutelramp...eigenlijk alles.Tassen, jas, waar had ik de auto/motor ook weer gezet, sleutels op de voordeur.
Ik ben nogal een verstrooid type.
Ik kan iets in mijn handen hebben en 5 seconden later kwijt zijn.
Het is ongelofelijk soms.
Mijn halve leven ben ik bezig met zoeken, heb ook nog totaal geen coordinatie gevoel dus tel dat er ook maar bij op.
Gelukkig zijn er vaak mensen bij me die dat weten en met al mijn zooi achter me aan lopen.

Nu zullen ze mijn motor niet zomaar meenemen want starten is toch een hele happening :P


Maar goeie actie van je!
Hij was je vast dankbaar. *O*
 
Ik heb tot 2x toe de sleutels van mijn huis, fiets en motor in mijn buitendeur laten zitten voor een hele nacht... Tot op heden is het goed gegaan.

Hij is ook al een paar keer door een buurtbewoner door mijn brievenbus gegooid.

Ik moet toch eens beter op mijn sleutels gaan letten :X

Waarschijnlijk ADD, met medicatie overkomt je dat niet meer en weet je ook weer waar je verleden jaar je boutjes hebt "opgeborgen" bij het sleutelen.
 
Ik vergat ook nog wel eens de sleutel uit de buddyseat te halen.
Puur omdat ik de sleutel dan niet zie in het contactslot en met de logische gedachte dan denk dat ie al in mijn jas of broekzak zit.
Dom, dom, dom denk ik iedere keer weer.
Gelukkig overkomt het me steeds minder tot niet.
 
Ja die de sleutel in het contact laten zitten om mijn buddy open te maken is me ook wel eens overkomen.

Komt er een familie lid op bezoek.
Ja je sleutel zat er nog in. Ik bij me zelf @%$^&** god zij dank.

Heb toe n maar gezegt ow ja das de buddy sleutel, die is niet belangrijk om niet als een complete dork over te komen dat ik hem vergeten was.
 
In dat gereformeerde koe-dorp van mij kun je je motor de hele nacht stationair-lopend voor de deur zetten en s'ochtens staat tie er nog steeds (wel met lege tank dan he)
 
Of is nog slechter gesteld met de nederlandse bevolking als ik al dacht.
Dat valt reuze mee. Ze laten al die motoren met sleutel en al gewoon netjes staan *D

Leuk topic!

Ook hier bekend met de lange zoektochten en het alles overhoop halen voor een sleutel. Die uiteindelijk nog in de motor blijkt te zitten waar ik 2 weken eerder voor het laatst op had gereden.
 
ik laat de sleutels altijd in het slot staan...

wanneer de motor in de schuur staat.

Heb geleerd dat als je voertuigen (auto,motor) binnenstaat, je beter de sleutel in het contact kan houden ivm noodsituaties. Dan kan je meteen vertrekken.
Als ze mijn schuur openbreken dan ben ik de motor sowieso wel kwijt, of er sleutels inzitten of niet.
 
ik laat de sleutels altijd in het slot staan...

wanneer de motor in de schuur staat.

Heb geleerd dat als je voertuigen (auto,motor) binnenstaat, je beter de sleutel in het contact kan houden ivm noodsituaties. Dan kan je meteen vertrekken.
Als ze mijn schuur openbreken dan ben ik de motor sowieso wel kwijt, of er sleutels inzitten of niet.
Dan woon je zeker niet in de Randstad? _O-
 
ik laat de sleutels altijd in het slot staan...

wanneer de motor in de schuur staat.

Heb geleerd dat als je voertuigen (auto,motor) binnenstaat, je beter de sleutel in het contact kan houden ivm noodsituaties. Dan kan je meteen vertrekken.
Als ze mijn schuur openbreken dan ben ik de motor sowieso wel kwijt, of er sleutels inzitten of niet.

dan wel met een nagemaakte sleutel anders kun je problemen krijgen met de verzekering ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan