je volgende fiets?


Heb jij er opgereden..??? Ik ben ZOOOO ontzettend benieuwd HOE hij rijdt.
Ik heb gehoord dat hij heel ligt rijdt...en vol vermogen is.
----------------------------------------------------------------------

Ik heb er nog niet op gereden maar ik verlang naar die dag
:9~ ;)
 
Net een FZR-400 gekocht maar hierna waarschijnlijk een 600cc supersport, thundercat ofzo.

edit: Owh, ik wordt dement geloof ik :P had hier al gepost... ;)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Revolution op 2001-07-23 21:58 ]
 
Ik rijd momenteel op een kawa KZ750 Spectre ratbike en een verbouwde Honda CB750K5.

Ik hoop met een paar jaar te beginnen aan een volledige zelfbouw chopper, wel weer op basis van een CB750 SOHC blok

Tom
 
1: is iedereen die hier rijd van plan om lang op de fiets die hij nu heeft te blijven rijden?
2: of is er een meer jaren plan om uit te komen bij je droom fiets?
3: en zo ja wat is de droomfiets waar je s,nachts wakker van word.

1: vanwege financien zal ik nog wel ff op deze fiets rijden
2: heb eigenlijk nog geen droomfiets
3: nee dus, maar zit nu te dubben om een streetfighter te nemen.
Ben het een beetje zat om voorover te zitten en na een uur sturen af te stappen met pijn in me donder (vooral polsen en onderarmen '( )
Heb de vraag al gesteld in het gedeelte van Naked Bikes maar ja daar kijkt volgens mij niemand. ;) Dus nogmaals de vraag:

" Rij al weer wat jaartjes op een FZR1000 daarvoor op een FZ750. Maar ik gebruik hem als dagelijks vervoermiddel (heb geen auto). En zit nu echt te twijfelen om over te stappen op iets comfortabelers, FZR is een echte pijn in je armen motor.

Zit te denken aan een streetfighter maar vind het eigenlijk zonde om m'n FZR om te bouwen. Weet iemand hoeveel het ongeveer zou kosten om zoiets te doen? Ik denk daarbij aan het verwijderen van al het kuipwerk, ander stuur, andere koplamp met klein kuipje, spuiten tank/overig plastic, dynojet en mischien een seatpipe. Waarschijnlijk is het goedkoper om m'n FZR in te ruilen/verkopen voor een reeds gebouwde streetfighter.

Iedere suggestie/aanbeveling/commentaar/tip/afrader is welkom...... :) "




 
Ik heb nu een Laverda 1000 3c (drie cylinder dus..!!) Ik ben bezig met de restauratie van een Laverda twee cylinder, dus dat wordt mijn volgende motor.
Dan heb ik er dus twee.....en die blijf ik dan rijden.
Maar stiekum droom ik toch ook van een Ducatie 916.......en wie weet....hm...hm..!!
:z :z :z :z :z :z :z
 
Zeker weten dat dit mijn volgende wordt :+

autoped.jpg

 
K heb nu een VFR 750 F, moet toch uiteindelijk een FJR 1300 worden... :9~
Met een zus in Frankrijk en een zus in Denemarken de ideale fiets om effe bij me zussies langs te gaan ;)
Zal alleen nog wel effe duren, heb je de prijs gezien van die dingen!!!! ;(
Misschien eerst nog een keer een nieuw model VFR, voorlopig voldoet deze nog uitstekend :)
 
Nou welke brommer ik graag zou willen???

Denk nu even na,...... ok heel goed geraden een 996 sps of een 996 r 8-)
 
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Op 2001-07-23 20:33, schreef tati:
rijdt nu nog een gsx 600 f ,
maar donderdag krijg ik mijn '97 TL1000S

--------------------------------------------------------------------------------

Nee hoor ben NIET jaloers.. Ik wil die ook

----------------------------------------------------------------------------------

Hebbbbbbbuuuuu Hebbbbbuuuuu!!!!!!!!!!! Al vind ik een Aprillia Falco ook wel gaaf! :9~
 
Hmmm,

ik rijd nu een Amerikaanse GSX600R uit 1993. Rijdt wel aardig, maar mijn volgende wordt hopelijk een '95 Fireblade Tiger ROAR.

Hehehehehe, vind ik echt heel mooi om te zien. Heeft ook van die gaatjes naast de koplampen trouwens.

Ik moet nog wel ff sparen, ben benieuwd wat ik voor de mijne weer zal krijgen. Eerst maar ff nieuwe remblokken onder mijn soes kopen.

Groetjes
 
Zal eerst maar eens met een eerste eigen fiets beginnen denk ik... Zal pas februari/maart 2002 worden ivm met de financiën, maar weet al wel zo goed al zeker dat het een CBR 600 word. En daarna, tja wie zal het zeggen. R6 misschien? Of gaan we nog een stapje verder. Triumph, Duc??? Eerst maar eens wat ervaring op doen en dan zien wel weer verder.
 
Update: nu ik mijn FZR-400 heb denk ik dat ik hier eerst nog wel even 2 jaar op rondrijdt, ondanks 'slechts' 60 pk ongeveer gaat hij er mede door het lage gewicht toch als een raket vandoor. :)

Mij eerst snel zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan