je(zelf en je) motor laten inzegenen

booze_lets_cruise

Banned User
4 aug 2005
195
0
Hoi ergens in april kan je in limburg in een gehucht (ben de naam even vergeten) je motor laten inzegenen. Verder is er gratis koffie, een gratis dienst en tour, en een gratis herdenkingsbadge voor op je jas.


HEeft iemand wel eens meegedaan aan zo'n inzegening?
En weet iemand ook of er inzegeningen dichterbij zijn, in brabant bv. (Zit zelf in Eindhoven)


Wat moet ik me trouwens voorstellen precies bij zo'n inzegening? HEt is toch geen EO-gebeuren he?

mvg.
 
Hoi ergens in april kan je in limburg in een gehucht (ben de naam even vergeten) je motor laten inzegenen. Verder is er gratis koffie, een gratis dienst en tour, en een gratis herdenkingsbadge voor op je jas.


HEeft iemand wel eens meegedaan aan zo'n inzegening?
En weet iemand ook of er inzegeningen dichterbij zijn, in brabant bv. (Zit zelf in Eindhoven)


Wat moet ik me trouwens voorstellen precies bij zo'n inzegening? HEt is toch geen EO-gebeuren he?

mvg.
Daarvoor moet je bij mij en mijn apostels zijn.

We maken van jou een echte winterbikkel en zegenen je motor met kilo's pekel. :Y
 
Nope, het is een gezzellig samenkomen van ong 2000 mensen geloof ik, alle soorten motoren en mensen. In Grubbenvorst, op 23 april

De Kale

shit, kofferrek was me voor
 
Sinds Amanda mijn motor heeft ingestraald rijd ik met gemak 320 km/uur. :]
 
Hoi ergens in april kan je in limburg in een gehucht (ben de naam even vergeten) je motor laten inzegenen. Verder is er gratis koffie, een gratis dienst en tour, en een gratis herdenkingsbadge voor op je jas.


HEeft iemand wel eens meegedaan aan zo'n inzegening?
En weet iemand ook of er inzegeningen dichterbij zijn, in brabant bv. (Zit zelf in Eindhoven)


Wat moet ik me trouwens voorstellen precies bij zo'n inzegening? HEt is toch geen EO-gebeuren he?

mvg.


Ja hoor, vorig jaar meegereden met de motorzegening in Welten (Heerlen). Dit jaar ga ik weer. Die is op 21 Mei. Een zegening in Braband zal ook best leuk zijn, maar bij ons in Limburg is het voordeel dat de toertocht na de zegening ons door de Ardennen en de Eifel voert.

De zegening zelf interesseert me niet zo. Ik ga meer voor de sfeer en leuke tocht naderhand. Ook de foto als souvenir is wel leuk. Ik had mijn motor net een paar weken bij de toch vorig jaar.

aad.jpg
 
Ja hoor, vorig jaar meegereden met de motorzegening in Welten (Heerlen). Dit jaar ga ik weer. Die is op 21 Mei. Een zegening in Braband zal ook best leuk zijn, maar bij ons in Limburg is het voordeel dat de toertocht na de zegening ons door de Ardennen en de Eifel voert.

De zegening zelf interesseert me niet zo. Ik ga meer voor de sfeer en leuke tocht naderhand. Ook de foto als souvenir is wel leuk. Ik had mijn motor net een paar weken bij de toch vorig jaar.

(Afbeelding)

de straat is IN IEDER GEVAL gezegend :} _O-
 
Inzegenen?
Doe ik ook.
Nooit gedacht om dat bij motoren te doen.


Da's wel een leuke actie idd.
kun je leuk combineren met het afvoeren van afvalstoffen van zowel jezelf als je motor.......


en IK geloof niet in god :N
alleen als er geld mee te verdienen is :X
 
zegenen ze zomaar alle motoren in?? of moet er nog fabrieksgarantie op zitten??


zal daarna vast ook wel meer opbrengen op tweedehandsmarkt!



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan