Je zou die (*@^$(*& koekblikkers..

Ja tuurlijk, helemaal me eens, maar jij was haar al achterna gereden voor je uberhaupt wist hoe ze zou gaan reageren. Toch?


Tja,.. als je mensen al niet meer mag aan spreken als ze je bijna voor de voeten rijden om maar een goed image te houden...
 
zoals m'n ondertekst
Sommige mensen worden niet gehindert door enig vorm van(verkeers) inzicht.....

ik denk dat de spiegel reactie juist het domste kan zijn wat je kan doen ,je heb niet alle gelegenheid om goed te kijken of er geen getuigen zijn of erger een juut in die (prive) auto ,,, maar hopen op een juut in z'n burger klofie op z''n politie correcte motor met een pokkehumeur zou leuker zijn....
 
te koop:1 kalasnicov ak 47
1 doos negen milimeter patronen
6 handgranaten
1 m16 full automatic
1 uzi
1 glock17
1 beretta
1 goedendag
3 bijlen
234 voorhamers
500 voetzoekers
1000 gummiknuppels
1000 honkbalknuppels
1 vlammenwerper(petrolium)zeer klein,ideaal voor in tanktas
60 scrapnoll granaten


frie those fuckin bastards!


fb.ff.fb
 
*Mijn bloed ging op dit moment van 0 tot 100 graden celsius in een kwart seconde.*
0 graden? Da's niet gezond hoor.

:P

Maar ja, ik begrijp je verhaal. Vandaag zelf bijna dijkje afgedrukt door een knuppel in een Hyundai Scoupe (of zoiets). Lullo vond het nodig om een bochtje naar links af te snijden, terwijl ik daar al reed (als tegemoedkomend verkeer). Auto en motor kunnen elkaar daar prima passeren, met een beetje goede wil van beide kanten. Lullo gaf me echter erg weinig ruimte :( . Kon ook niet verder naar rechts want dan was ik de dijk afgereden en dat leek me toch ook geen goed plan B| . Sommigen zullen het gewoon nooit leren.

Gelukkig ook koekblikkers tegengekomen die je wel de ruimte geven (om in te halen bijvoorbeeld) :}
 
Aardig voorbeeld van een collega van mij die met zo'n twintig anderen een zebra overliep. Gaat daar een auto met een vaartje doorheen. Collega zet z'n voet tegen die kar. Man stopt, neemt de schade op (vuile veeg) en vraagt doodleuk naar het adres van collega. Laat zich door niemand van de wijs brengen.

Op de motor: rij ik vorige week op een landelijke weg, staat verderop een auto te wachten vanaf een zandweg. Oude man, heeft me zeker weten gezien en trekt op om in mijn richting te gaan invoegen terwijl ik nog zo'n twintig meter weg ben met 40 km per uur. Ik zie z'n wielen gaan draaien en wijk uit naar de middenstreep. Ik rij zo'n halve meter bij 'm vandaan langs 'm heen. Middelvinger volstaat dan wat mij betreft. Daarvoor heb je praatgroepen als MF :Z
 
te koop:1 kalasnicov ak 47
1 doos negen milimeter patronen
6 handgranaten
1 m16 full automatic
1 uzi
1 glock17
1 beretta
1 goedendag
3 bijlen
234 voorhamers
500 voetzoekers
1000 gummiknuppels
1000 honkbalknuppels
1 vlammenwerper(petrolium)zeer klein,ideaal voor in tanktas
60 scrapnoll granaten


frie those fuckin bastards!


fb.ff.fb
Is er toevallig ook een woordenboek nederlands/engels/russisch bij? :+
 
Arg tering wijf, ze verdient een zooi deuken in dat koekblik van haar
 
wat komt dit bekend voor!

gebeurde mij ook nog wel regelmatig, gelukkig liep het altijd goed af!

een vriendin van me is door zo'n actie aangereden, toen een kerel van rechts de rontonde opreed (voorangsrontonde) en haar omverreed,
en door de klap stopte en verhaal kwam halen terwijl HIJ haar in zijn linker deur boorde (bestuurdersdeur!!!!!) :( :( :(

zo zie je maar weer okal heb JIJ voorang reken erop dat je deze niet krijgt.......
probeer altijd oogcontact te zoeken...........

ow ja : wat was dat 'wijf' een arogantie klote H**R
 
zo zeg rij jij altijd iemand achterna .
zal je het wel druk hebben.

Gelukkig dat ze jou niet achterna komen wordt het druk in je straat
:}
 
vrouwen in het verkeer het is wat

gelukkig rijden mannen foutloos ( denken ze )

toevallig 2 motorrijders gezien op de A27 die echt niet goed wijs waren
 
Wat een ongelofelijk klere wijf.

daar is het carbon op je handschoenen nou voor.

ff de ruiten intikken. })
Oranje veiligheidshamertje, iemand bevrijden uit benarde positie, zonder voldoende zuurstof en daardoor in verstikkingsnood?
 
Zo een soort actie heb ik een keer tijdens een les gehad.
Ik kom aanrijden en zie een blik aan de rechterkant van de weg stil staan met iemand er in. Dus ik ga meer naar links rijden en matig mijn snelheid zodat hij mij kan zien en wil hem voorbij gaan. Op het moment dat ik naast hem ben gooit hij zn auto naar links zonder richting aan te geven. Gevolg: Ik vol in mijn ankers en me instructeur vol op de toetert.. Kijkt hij mij aan en begint hij agresief tegen mij te doen.... (Het is dat het een les was anders had ik hem zeker een paar heien tegen ze kop gegeven....knapt hij van op). Dus ik rij verder naar het oeventerein en vertel over de reactie van die vent tegen me instructeur waarop hij zegt van: Dan zou ik een deuk in die auto hebben geschopt en als hij uitstapt dan geef jij hem OF een klap met je helm in je hand OF een kopstoot als je je helm nog ophebt... De meest wijze les die ik ooit van een leraar heb gehad :}
 
Laatst bewerkt:
Tja...

Ik maak per jaar niet zo veel kilometers (mooiweerrijder), maar houd op al mijn kilometers er rekening mee dat je als motorrijder minder zichtbaar bent dan als automobilist.

Daarnaast gebeurt het ook mij wel eens dat ik een situatie net effe niet lekker inschat (meestal met scooters, weet niet waarom... O-) ). Maar ik ben toch blij dat als ik zelf met de motor nog even voorkruip, of een keer een inschattingsfout maak, ik niet meteen een hand grind naar mijn auto / motor / hoofd krijg.
Daarnaast denk ik dat het opzoeken van iemand na zo'n fout weinig nut heeft. Ik zou waarschijnlijk zelf, indien iemand mij kwam opzoeken, ook reageren door weg te lopen en mijn schouders op te halen, met in het achterhoofd het idee "Goh, waar maakt die zich druk om."

Die vrouw die de rotonde opkwam heeft de situatie (snelheid, afstand e.d.) misschien verkeerd ingeschat en is daar zichzelf al rot van geschrokken. Het laatste waar ze dan op zit te wachten is dit soort vooroordeel-bevestigend motorrijders gedrag.

Enne.. als ik een keer een foute inschatting maak, spijt me dat bij voorbaat :+
En mocht het bij iemand hier zijn die het nodig vindt hierop te reageren: het gaat in dat geval niet bewust, dus het snijden van de motor of het aftrappen van een spiegeltje is in dat geval in mijn optiek ook niet gerechtvaardigd.

Moraal van het verhaal: Iedereen maakt wel eens een fout. Leer ermee leven en zet het van je af.

ik denk overigens dat het aftrappen van een spiegeltje nog eens gaat leiden tot een automobilist die besluit vervolgens met de auto (zonder spiegel) als wraak de uitlaat onder je motor uit te rijden
 
Die vrouw die de rotonde opkwam heeft de situatie (snelheid, afstand e.d.) misschien verkeerd ingeschat en is daar zichzelf al rot van geschrokken. Het laatste waar ze dan op zit te wachten is dit soort vooroordeel-bevestigend motorrijders gedrag.

Dan had ze ook gewoon sorry kunnen zeggen.
Ik zelf kan me niet zo heel kwaad maken om fouten van een ander als ze daarna maar excuses aanbieden oid.
En als ik veel te hard aangescheurd kwam en ze maken dan een fout neem ik het ze ook niet kwalijk.

Maar om eerlijk te zijn heb ik daar redelijk weinig last van.
 
Ik kom aanrijden en zie een blik aan de rechterkant van de weg stil staan met iemand er in. Dus ik ga meer naar links rijden en matig mijn snelheid zodat hij mij kan zien en wil hem voorbij gaan. Op het moment dat ik naast hem ben gooit hij zn auto naar rechts zonder richting aan te geven. Gevolg: Ik vol in mijn ankers en me instructeur vol op de toetert..
Daar heb je toch geen last van, als een blik aan de rechterkant staat en naar rechts gaat? |(
 
Er is nog een remedie: Een revolver kopen zonder patronen dan wel.
Inhalen, mikken, dodemansknop in, gas open, mikken, knop weer aan, en doen alsof je de trekker overhaalt.

Succes gegarandeerd en een volle onderbroek voor meneer/mevrouw.
 
Moraal van het verhaal: Iedereen maakt wel eens een fout. Leer ermee leven en zet het van je af.

dat is te begrijpen. ik had laatst ook per ongeluk een wielrenner tussen mn remschijven. maar dan steek ik mn hand op in de trant van "sorry". maar als ik half voor mn sokken wordt gereden, en men daarna nog gaat lopen lachen, of erger nog, het expres doet, dan is het wel een spiegel waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan