Je zou die (*@^$(*& koekblikkers..

Gotcha!

MF'er
24 okt 2003
65
0
Ik moet even mijn eitje kwijt. :(

Vandaag op een rotonde afgesneden door een domme muts die er nog even snel op wilde.
Nu heb ik mijn rijbewijs nog niet zo lang, dus rij nog tamelijk rustig. Wat er gelukkig voor zorgde dat ik nie top mijn plaat ging.
Vervolgens nijdig op de toeter, ik zie dat mens me aankijken in haar spiegel en zou gewoon zweren dat ze glimlachte???

Ik ben haar achterna gereden voor zo'n vijf minuten om verhaal te halen. Ze stopte op een parkeerplaats en ik stopte er naast. Ik zie haar gewoon verbaast opkijken dat ik daar zo stond. Met andere woorden, die trut heeft voor 5 minuten zelfs niet even in haar spiegels gekeken???

Hierbij het dialoog (ongeveer):
:] Heb jij enig idee wat jij daar op die rotonde deed???
:r Moet je maar niet gevaarlijk en stom zijn en motor rijden.
*Mijn bloed ging op dit moment van 0 tot 100 graden celsius in een kwart seconde.*
:] Zeg, ik had bijna omgelegen door jouw actie!
:r *Al weglopend* Jij bent me hiervoor achterna gereden?
:] *Pissed en dreigend de volgende keer er maar gelijk op te slaan*
:r *Stevig doorlopend, mij negerend*
:] *Maakt nog een snelle opmerking over het feit dat haar t-shirt veel te kort is en dat het vel wat er uit loopt geen gezicht is en rijdt verder*

Het interesseerde haar allemaal geen (*)&@$*!

Nu ik hier zo thuis zit heb ik er spijt van niet even haar spiegels er af heb gehaald. :(
Naja, ze liep een winkeltje in, en aangezien het zondag was zou dat moeten betekenen dat dit haar winkel was. Misschien verzin ik nog wel een leuke verrassing voor haar. B|

*Gotcha! pleit voor een auto-vrije wereld*
 
Moet je maar niet gevaarlijk en stom zijn en motor rijden.
Hahaha, ik had haar auto gesloopt met de mededeling dat ze dan maar geen auto had moeten kopen.

Jij: "mevrouw, weet u wat zo'n spiegel kost?"

Mevrouw: "geen flauw idee"

*BAMKRRGGGRAK*

Jij: "morgen weet je dat wel"

:P :+
 
*Gotcha! pleit voor een auto-vrije wereld*


Alsof dit soort mensen niet hun motorrijbewijs kunnen halen.

Maar in het algemeen kunnen automobilisten niet goed inschatten hoe hard je met een motor een rotonde kunt nemen. (zonder te racen)
En hoe lastig het dan is om te remmen als je schuin hangt.
 
Welkom in de wereld die motorrijden heet.....

Het is gewoon een afspiegeling van de mentaliteit, ieder voor zich en laat de rest maar stikken |(
Leer er maar mee leven.
 
haha, ze heeft je wel op deze manier. Maar ik ken het gevoel.
dat ze totaal niet reageren :} en jij je maar kwaaier en kwaaier maken :+
 
Hehe ja psies..

Daarvoor heeft god het rechterbeen uitgevonden, gewoon inhalen en de spiegel d'raf trappen. Klaar.

:+ :]

Vergeet ook dan niet even zo ala hans teeuwen
MAHAHAHAHAA te roepen :)

Maargoed, gewoon aanpassen aan het verkeer, beetje anticiperen en je hebt er weinig last van. Tsja die ene keer dat het echt bijna fout gaat doordat iemand ineens naar links vliegt zonder te kijken whatsover slik ik de agressie wel in hoor. :)

Mjah eraan wennen.. Dat is het enige wat je kan doen idd. Anders reden er volgende week al 500.000 koekblikken zonder spiegels. En dat zou alleen nog meer ongelukken opwekken. :)
 
Laatst bewerkt:
ik vind het jammer dan zulk soort bekrompen mensen in deze samenleven rondlopen. gelukkig kan ik er in mijn vrienden en kennisgroep niemand mee associeren.

stiekem hoop ik altijd dat zulk soort mensen altijd een keer keihard tegen de lamp lopen. dat ze zegmaar een agent buiten diensttijd even afsnijden ofzo.
 
Jeetje ik schrik een beetje van zulke heftige reacties hoor! Er is blijkbaar niks gebeurd en dan ga je toch op zo'n manier uit je dak? Jij maakt zeker nooit fouten? Als je van dit gevalletje nu al helemaal uit je panty vliegt maak je borst dan maar nat in je verdere motor-carriere. Je zegt dat je nog maar net je rijbewijs hebt en dat zal wel die heftige schrikreactie teweeg hebben gebracht. Je zal in de loop der tijd nog wel leren om altijd rekening te houden met dit soort situaties en daarop te anticiperen. Ga maar es elke dag file rijden in de spits, jeetje als je je dan om elke stomme manouvre van een koekblik zo moet reageren.. :?
Ik hoop dat je in de loop der tijd leert om er een beetje relaxed mee om te gaan. Het zou namelijk best es leuk zijn om als motorrijder van het boze spiegelaftrappende imago af te raken.
 
thats live.. leer er maar mee te leven.. meestal berusten dit soort sisuaties op het feit dat automobilisten met 101 dingen bezig zijn onder het rijden OF dat zij de snelheid van andere voertuigen niet kunnen inschatten. Daarom word je ook geleerd om defensief te rijden.

---------------------------------------------------------------------------------
Jeetje ik schrik een beetje van zulke heftige reacties hoor! Er is blijkbaar niks gebeurd en dan ga je toch op zo'n manier uit je dak? Jij maakt zeker nooit fouten? Als je van dit gevalletje nu al helemaal uit je panty vliegt maak je borst dan maar nat in je verdere motor-carriere. Je zegt dat je nog maar net je rijbewijs hebt en dat zal wel die heftige schrikreactie teweeg hebben gebracht. Je zal in de loop der tijd nog wel leren om altijd rekening te houden met dit soort situaties en daarop te anticiperen. Ga maar es elke dag file rijden in de spits, jeetje als je je dan om elke stomme manouvre van een koekblik zo moet reageren.. :?
Ik hoop dat je in de loop der tijd leert om er een beetje relaxed mee om te gaan. Het zou namelijk best es leuk zijn om als motorrijder van het boze spiegelaftrappende imago af te raken.

122240

 
Bij minirotondes weet ik gewoon dat ik ze niet "lekker" kan nemen door automobilisten. Als je ze op die manier benaderd wordt je ook niet zo snel opgenaaid als er weer eentje voor "piept".
 
Jeetje ik schrik een beetje van zulke heftige reacties hoor! Er is blijkbaar niks gebeurd en dan ga je toch op zo'n manier uit je dak? Jij maakt zeker nooit fouten? Als je van dit gevalletje nu al helemaal uit je panty vliegt maak je borst dan maar nat in je verdere motor-carriere. Je zegt dat je nog maar net je rijbewijs hebt en dat zal wel die heftige schrikreactie teweeg hebben gebracht. Je zal in de loop der tijd nog wel leren om altijd rekening te houden met dit soort situaties en daarop te anticiperen. Ga maar es elke dag file rijden in de spits, jeetje als je je dan om elke stomme manouvre van een koekblik zo moet reageren.. :?
Ik hoop dat je in de loop der tijd leert om er een beetje relaxed mee om te gaan. Het zou namelijk best es leuk zijn om als motorrijder van het boze spiegelaftrappende imago af te raken.

Het feit dat de mevrouw een "foutje" heeft gemaakt is wat mij betreft nog geneens het ergste.
Het feit dat het haar geen kont maar dan ook echt geen kont interesseerd vind ik echter wel een tamelijk kl*to instelling.
Ze had in ieder geval effe sorry of wat dan ook kunnen zeggen.

Toch ??
 
Het feit dat de mevrouw een "foutje" heeft gemaakt is wat mij betreft nog geneens het ergste.
Het feit dat het haar geen kont maar dan ook echt geen kont interesseerd vind ik echter wel een tamelijk kl*to instelling.
Ze had in ieder geval effe sorry of wat dan ook kunnen zeggen.

Toch ??
jep, mee eens
 
Het feit dat de mevrouw een "foutje" heeft gemaakt is wat mij betreft nog geneens het ergste.
Het feit dat het haar geen kont maar dan ook echt geen kont interesseerd vind ik echter wel een tamelijk kl*to instelling.
Ze had in ieder geval effe sorry of wat dan ook kunnen zeggen.

Toch ??
Ja tuurlijk, helemaal me eens, maar jij was haar al achterna gereden voor je uberhaupt wist hoe ze zou gaan reageren. Toch?
 
Ja tuurlijk, helemaal me eens, maar jij was haar al achterna gereden voor je uberhaupt wist hoe ze zou gaan reageren. Toch?

Laten we er in het positieve geval van uitgaan dat het een foutje was.
De mevrouw heeft er dus geen idee van wat het is om motor te rijden en hoe zo'n ding zich gedraagd als je in een bocht ligt.
Er achteraan rijden om haar wat voorlichting te geven en haar 1 en ander uit te leggen kan volgens mij toch geen kwaad ?
Wellicht dat ze er van kan leren en de volgende keer op een andere manier naar motorrijders kijkt.

En inderdaad maakt iedereen fouten daar is niks mis mee, er zijn er echter maar een paar die er wat van proberen te leren.
 
Jeetje ik schrik een beetje van zulke heftige reacties hoor! Er is blijkbaar niks gebeurd en dan ga je toch op zo'n manier uit je dak? Jij maakt zeker nooit fouten? Als je van dit gevalletje nu al helemaal uit je panty vliegt maak je borst dan maar nat in je verdere motor-carriere. Je zegt dat je nog maar net je rijbewijs hebt en dat zal wel die heftige schrikreactie teweeg hebben gebracht. Je zal in de loop der tijd nog wel leren om altijd rekening te houden met dit soort situaties en daarop te anticiperen. Ga maar es elke dag file rijden in de spits, jeetje als je je dan om elke stomme manouvre van een koekblik zo moet reageren.. :?
Ik hoop dat je in de loop der tijd leert om er een beetje relaxed mee om te gaan. Het zou namelijk best es leuk zijn om als motorrijder van het boze spiegelaftrappende imago af te raken.

Ok, stel dat ik wel had gelegen, hoe bewijs ik ooit dat zij fout was? Dan had ik voor de schade kunnen opdraaien alleen maar omdat zo'n ... niet kan auto rijden.
Dit mens was overigens 100% zeker doorgereden als dit was gebeurd.

En zoals BlauweR1 zegt: Als zij de auto was uitgestapt en haar excuses had aangeboden had ik er geen woord aan vuil gemaakt en weer verder gereden.
Ik irriteer me mateloos aan egoistische zakken zoals dit mens wat zich gewoon geen klap interesseert wat een ander overkomt.
 
Die mevrouw had natuurlijk geen foutje mogen maken, maar goed dat doen we allemaal weleens.

De precieze toonzetting van jou kan ik uit het verhaal niet volgen, maar ik krijg het gevoel dat dat niet al te vriendelijk was. Als iemand mij op een wat agressieve toon verwijten zou gaan maken na een foutje mijnzerzijds, zou ik hem/haar lekker in zijn/haar sop laten gaar koken (zoals zij dat bij jou deed). Als ik op een vriendelijke manier op mijn vergissing word gewezen bied ik mijn excuses aan. C'est le ton qui fait la musique!
 
Ik had zelf gisteren ook zoiets dergelijks.
Rij met een maat van me van Utrecht in de richting Den Bosch.
Zijn ze met de weg bezig.
De rechter baan schuift op, ik dacht naar de vluchtstrook, en de linker baan schuift dus naar de rechter baan.
Aan het eind van de werkzaamheden schuift alles dus weer netjes terug.
Het is allemaal wat smaller en er staan allemaal strepen op de weg dus ik zit goed op het verkeer te letten en minder op mijn linker spiegel.
Wil ik aan het einde van de werkzaamheden weer terugvoegen op de oorspronkelijke linkerbaan, zie ik in m'n ooghoek een motorkap.
Is de 1 of andere aso gewoon rechtdoor gereden over de "afgekruisde" baan.
Ik kon dus nog net op tijd inhouden en rechtdoor met als gevolg dat ik bijna in de auto rechts van me zat doordat die natuurlijk wel weer terug komt op de rechter baan.

Rijdt die lul voor me, tieft hij zijn peuk uit het raam die ik vervolgens weer tegen m'n sodemieter krijg.
Dan kost het me heeeeel veeel moeite om rustig te blijven. :(

Maarja, je rijdt motor tenslotte en bent, mijns inziens, iets te kwetsbaar om gekke dingen te gaan doen.
 
snap dat je bloed ging koken na haar reactie dat het eigenlijk jouw fout was omdat jij bent gaan motorrijden.

voor dergelijke gevallen heb ik dan ook sinds kort standaard een paintball marker in de tanktas zitten. nog maar één keer gebruikt maar ik kan je verzekeren: érg handig!
 
Ach, mij interesseert het allemaal niet meer..

Laatst in het koekblik naar het werk toe over een voorrangsweg, pleurt een vrachtwagen zijn combinatie nog even snel op de weg waardoor ik heftig moest remmen. Enige wat ik dan doe is even de middelvinger op en ik rij weer door. Had ook wel hetzelfde op de motor gedaan..

Je schiet er toch niks mee op om dat soort mensen ermee te confronteren..
 
O, ik had er vandaag ook weer eentje.

Ik reed als tweede in de groep op de rotonde, meneer wil zijn koekblik voor mij nog even op de rotonde rijden. Een beetje oogcontact en toen besloot hij toch maar met een noodstop te stoppen.

Zoniet, dan had hij een nieuwe zijkant en ik een nieuwe fiets gehad. Waarom reed hij eigenlijk niet door :? [ |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan