jeej eindelijk Wheelietime in het nieuws!

:N :N Wat lopen we hier weer lekker een partij te zemelen,

We willen toch actie :Y als er bij de Megameeting iemand een bandje op staat te roken dan gaan we er allemaal naartoe, trekt iemand met een lange achterbrug een spoor van verbrand rubber op de straat dan staan we te klappen, trekt iemand z'n fiets op het achter wiel dan staan we ook te genieten.
Nu is WT op televisie geweest en krijgen ze de volle shit over zich heen, wij zijn toch ook geen haar beter, dan ook nog z'n walgelijke opmerking van iemand die het grappig vind dat
iemand van B&B verongelukt. :r
Wie zijn die "we" en "wij"?
Hebben die ook een profiel hier :?

Doe lekker je ding en geniet ervan, maar laat een ander dat ook doen :Y
:] :] :] :]
Er zijn vast ook mensen die ervan genieten om met 150 met een open blerpijp door een zone 30 te knallen...

Er zijn wat afspraken en regeltjes opgesteld en die zijn er niet voor niets lijkt mij zo :z
 
Precies moet je klussen thuis ook verbieden daar gebeuren pas veel ongelukken mee, sukkels die niet weten hoe gevaarlijk elektrisch gereedschap kan zijn en zich een halve hand afzagen......met klussen thuis gaan meer handen verloren dan met vuurwerkgeknutsel.
Klussen in huis mag het hele jaar.
Met vuurwerk knutselen niet(officieel dan) :+
 
Jawel hoor. Het is een beetje als een onopvallende surveillance.

Even kijken of t gewoon even een uitschieter was... dan laten ze dat gewoon gaan, iedereen gaat wel eens een klein beetje over de schreef.

Of dat t structureel gedrag is, dan pakken ze dat aan ;)
Mwha wanneer jij of collega's de gele jas in de auto hangen is het niet echt onopvallend meer. :9
 
Laatst bewerkt:
:N :N Wat lopen we hier weer lekker een partij te zemelen,

We willen toch actie :Y als er bij de Megameeting iemand een bandje op staat te roken dan gaan we er allemaal naartoe, trekt iemand met een lange achterbrug een spoor van verbrand rubber op de straat dan staan we te klappen, trekt iemand z'n fiets op het achter wiel dan staan we ook te genieten.
Nu is WT op televisie geweest en krijgen ze de volle shit over zich heen, wij zijn toch ook geen haar beter, dan ook nog z'n walgelijke opmerking van iemand die het grappig vind dat
iemand van B&B verongelukt. :r
Doe lekker je ding en geniet ervan, maar laat een ander dat ook doen :Y
:] :] :] :]
Dat kregen ze voor die tijd eigenlijks ook al.
ach ja het waait wel weer over is vaker zo
 
Mij is het de moeite van het bekijken van de filmpjes, geüpload door B&B, WT en weet ik wie/wat nog meer, niet eens waard, laat staan dat ik de moeite neem ze een plusje of minnetje toe te kennen.
 
Laatst bewerkt:
Mij is het de moeite van het bekijken van de filmpjes, geüpload door B&B, WT en weet ik wie/wat nog meer, niet eens waard, laat staan dat ik de moeite neem ze een plusje of minnetje toe te kennen.

is het ook niet waard, alleen maar gevaarlijk rijden, en bashen van de politie.
maar zeker niet de eerste keer dat ze de shitstorm van voren krijgen ;)
 
is het ook niet waard, alleen maar gevaarlijk rijden, en bashen van de politie.
maar zeker niet de eerste keer dat ze de shitstorm van voren krijgen ;)


Als ze nou een keer een echelon kudde tanks van voren kregen.. :+
 
Laatst bewerkt:
De fruitvliegjes :+
En trots dat ze waren op hun eerste tv optreden _O-
zou jij ook zijn toch :+

Ben twee keer op tv geweest 1 keer tijdens de sport dag.
2 de keer bij het winnen van een kleur wedstrijd op de basisschool. (zat voor straf op de gang en had dus alle tijd _O- )
Oke was op de regionale tv maar ach je moet ergens beginnen :+
 
Laatst bewerkt:
gelukkig is zelfs hier op M-F toezicht en zorgen we ervoor dat het voor iedereen zo leuk mogelijk blijft en hanteren we fatsoensnormen en worden scheldpartijen niet geaccepteerd :)Erg nuttige reply :Y

Heeft echt impact en maakt communiceren echt een feest.
Negatief doen heeft nog niemand succes opgeleverd. Probeer t eens met argumenten. Zelfs als je argumenten niet overeen komen met die van een ander kunnen mensen daar respect voor hebben, voor alleen maar neerbuigend doet een stuk minder. Op den duur word je dan ook niet meer serieus genomen natuurlijk he... ;)

Staat er in de MF regels dat je enkel nuttige replies moet geven dan?

Of iets nuttig is blijft nog altijd een mening. Zoals jij jouw mening hebt over mijn replies heb ik die ook over die van jou ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan