Jeetje, al 47402 leden op MF

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Ik zat eens in mijn profiel te kijken en zag dat ik lidnummer 762 ben. Na even verder zoeken bleek dat er al 47402 leden zijn. Dat zijn meer dan 10% van alle mensen met een motorrijbewijs in NL....

Gaat goed!
 
Hahaha, dat zou wat zijn zeg.

Orpheus, kunnen jullie eigenlijk zien hoeveel van de 47402 leden echt actief zijn? Er zijn toch wel statistieken?
 
Hahaha, dat zou wat zijn zeg.

Orpheus, kunnen jullie eigenlijk zien hoeveel van de 47402 leden echt actief zijn? Er zijn toch wel statistieken?

een paar 1000 zijn er echt actief. Maar dat is ook weer voor discussie vatbaar: wat is nou eigenlijk echt actief?
 
U riep?

Tsja, wat is 'actief', wel kan ik een overzichtje geven hoeveel gebruikers hoelang geleden voor het laatst aanwezig zijn geweest. Hieruit blijkt dat de meeste gebruikers toch regelmatig op MF terug komen. :)

Afgelopen 24 uur zijn er 3500 gebruikers voor het laatst aanwezig geweest.
Er zijn 1000 gebruikers gisteren voor het laatst aanwezig geweest.
Afgelopen vrijdag: 1400
Vorige week zondag tot en met donderdag: 2800

De gebruikers die vandaag aanwezig zijn geweest tellen dus niet mee voor gisteren, enzovoort.
 
Laatst bewerkt:
U riep?

Tsja, wat is 'actief', wel kan ik een overzichtje geven hoeveel gebruikers hoelang geleden voor het laatst aanwezig zijn geweest. Hieruit blijkt dat de meeste gebruikers toch regelmatig op MF terug komen. :)

Afgelopen 24 uur zijn er 3500 gebruikers voor het laatst aanwezig geweest.
Er zijn 1000 gebruikers gisteren voor het laatst aanwezig geweest.
Afgelopen vrijdag: 1400
Vorige week zondag tot en met donderdag: 2800

De gebruikers die vandaag aanwezig zijn geweest tellen dus niet mee voor gisteren, enzovoort.


ow dus das sinds afgelopen donderdag toch bijna 9000 unieke users die online geweest zijn :}
 
Tsja, wat is 'actief', wel kan ik een overzichtje geven hoeveel gebruikers hoelang geleden voor het laatst aanwezig zijn geweest. Hieruit blijkt dat de meeste gebruikers toch regelmatig op MF terug komen. :)

Afgelopen 24 uur zijn er 3500 gebruikers voor het laatst aanwezig geweest.
Er zijn 1000 gebruikers gisteren voor het laatst aanwezig geweest.
Afgelopen vrijdag: 1400
Vorige week zondag tot en met donderdag: 2800

De gebruikers die vandaag aanwezig zijn geweest tellen dus niet mee voor gisteren, enzovoort.
Nice 8-)

>> V&O ;)
 
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen met het overzetten naar de nieuwe software :? Alles 1 op 1 overzetten -en daarbij dus ook alle aangemelde spammers, banned users etc- of gewoon weer met een schone lei beginnen :?
 
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen met het overzetten naar de nieuwe software :? Alles 1 op 1 overzetten -en daarbij dus ook alle aangemelde spammers, banned users etc- of gewoon weer met een schone lei beginnen :?
1 op 1 overzetten. Dus alle aangemelde gebruikers met daaraan gekoppeld de rechten zoals de gebruikers die nu hebben. Gebannede gebruikers hebben overigens heel weinig rechten ;)
 
1 op 1 overzetten. Dus alle aangemelde gebruikers met daaraan gekoppeld de rechten zoals de gebruikers die nu hebben. Gebannede gebruikers hebben overigens heel weinig rechten ;)
merk d'r niks van
 
Terug
Bovenaan Onderaan