jef______

jef______

Rookie
27 aug 2006
1
0
Olen
Ik ben een 27-jarige motorrijder uit België die hier bij jullie wat om raad wil komen.. ik zit nl. met het volgende probleem. Oorspronkelijk reed ik met een yamaha yzf 750. Inderdaad, ik zei dus reed.

Ik ben daar een tijdje terug ongelukkig mee tegen de wereld gegaan en sindsdien is die buiten gebruik. Het rare aan heel de zaak is dat die nog wel draaide nadat ik hem met de depaneur thuis liet afzetten. Toen heb ik hem wel maar even gestart en stilgelegd. Sindsdien wil ie niet meer..

Nu rijd ik dus om me voorlopig wat te behelpen met het fietsje van mijn pa (een diversion 600.. echt wel een fiets :)

Foto's van mijn yzf heb ik voorlopig niet om toe te voegen.. en in deze staat wil ik er zelfs geen van toevoegen.. Daarvoor ziet ie er veel te verhakkelt uit.

Nu heb ik al een eerste vraagje: kan het dat de bougie's zijn aangeslagen doordat ik hem maar heel even startte en koud terug stilgelegd heb? En kan iemand me misschien vertellen hoe ik best aan de bougies raak om die zelf te vervangen (inderdaad, mechanica is echt mijn sterkste kant niet.. maar ik wil hem toch zelf weer aan de praat krijgen.. k heb hem zelf ook weten af te breken weet je.. )

Alvast bedankt ! !
 
:W jef :}
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
:W

welkom

en voor je technische vraag kun je beter een topic openen in het techniek subforum

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan