Jep.. weer even uit de roulatie...:-(

Godverdomme, da\'s klote. Je kleding ziet er bekend uit, 10 jaar geleden ook gehad zonder bescherming |( . Niks gebroken?
 
Ik heb een aanrijding gehad en mijn motor heeft weer een lekkere hoeveelheid schade..

Stuur krom, uitlaat geschaafd, rem verbogen. :( :(
auw! ;(
Mijn baan op en mij afsnijden maar.. Maar ja, ik reed achter hem, hij heeft geen schuld bekend en de poltie geeft zijn identiteit niet aan mij.
Dit zuigt enorm hard! :r
Je zou haast denken dat ie iets te verbergen heeft aangezien ie zn identiteit niet wil vrijgeven. :(

Sterkte man :)
 
Laatst bewerkt:
Sterkte met het herstel.
Ik neem aan dat je de volgende keer wel beschermende kleding draagt.
Lijkt me reuze zeer doen die schavers.
 
Beterschap

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1231/b3a815861b397e6a2a24798592189c97 (sister.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
De schaafwonden doen niet zo\'n pijn.. mijn schouder wordt wat stijf nu.. en mijn elleboog.

En over de bestuurder.. De politie heeft alles opgenomen en er een rapport van gemaakt, maar dat krijg ik niet te zien, omdat ik anders die persoon thuis op gaan kan zoeken..

Dus ik moet nu eerst mijn verzekering inlichten en die gaat er achteraan.. maar ik heb geen rechtsbijstand ( :( ), dus ik zal weer lekker veel moeite moeten gaan doen..

Maar als jij je baan rijd, en auto komt naar links dient deze jou voorrang te geven. Dus hij is \'schuldig\'.

Moet te doen zijn, schade verhalen! Suc6!!!
 
Aj, dat is klote!

Beterschap en het is niet erg om te huilen als je motor in puin ilgt hoor ;)
Die koekblikken moeten jou wel hebben he.
 
T*ring dat ziet er lekker uit :( hopenlijk is er iemand die een beetje masseren kan ,zodat die stijve spieren wat los gemaakt kunnen worden


Beterschap

Ik heb wel wat vriendelijk zwaaiende goed uitziende damens gezien voor het raam daar waar hij woont. Dus dat moet volgens mij wel goed zitten.
 
Fraai is anders. Heb volgens mij nog geluk gehad, qua schade dan. Had makkelijk wat ernstiger af kunnen lopen.

Getuigen moeten toch wel te vinden zijn. En in ieder geval even langs de rechtswinkel. Kan nooit kwaad, schade moet gewoon te verhalen zijn.

Over de motor, m\'n rijschool weet nog wel een richter. Heb vorige week na m\'n examen maar even de boel ontzet :} .

Sterkte verder!
 
snap ik dit nog ???

bij een ongeval moeten toch 2 partijen een handtekening zetten onder een schade formulier???

wat zijn die smerissen weer aan het kloten, hebben die iets te verbergen of zo ??

ik vindt dit op zijn minst verdacht, je hebt gewoon recht op de gegevens van de tegenpartij, al is het maar voor een civiele procedure
op zijn minst zit hier een luchtje aan !!!!!!!

maar by the way, klote voor je motor maar fijn dat je nog mee kan doen!
beterschap

ga morgen maar meteen in de stand zeuren bij de politie en probeer maar iets van rechtsbijstand,
desnoods een wetswinkel

sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan