Jerez 2005

MiXxMunky

MF veteraan
5 jun 2006
2.812
0
Groningen
Ik was ook aanwezig bij de TT assen en zat op een mooi plekkie in de Geert timmer. Ik vond de laatste lap van Hayden en Edwards super spannend en dat deed mij denken aan Jerez 2005. Rossi vs. Gibernau, weet je het nog? Rossi "rost" Gibernau van de baan. Ik weet nog dat Gibernau net deed alsof hij was aangereden door een vrachtwagen en zijn team wilde protesteren tegen de actie.

Ik keek toen de race op eurosport en de commentatoren zorgden voor wat extra drama door te zeggen wat al niet kon gebeuren. Op het moment dat zij het podium betraden en rossi een hand uitstak naar Gibernau leek hij iets gekalmeerd en net toen de champagne richting Gibernizle van Rossi zijn kant kwam stopte eurosport met uitzenden :(

De vraag is: Heeft iemand dit stukje ook op de computer/ video / dvd, weet iemand waar dit te krijgen is?

Ik heb sites als onzin.com en flabber er op na gekeken, evenals de meeste sportsites, rossi fansites en een klein aantal upload sites. De last lap is in overvloede te verkrijgen, het mooie gedeelte na de race niet.
Wie o wie weet waar ik moet zoeken?
 
Ik weet wel hoe ik moet downloaden!! :+

Dit is gewoon lastig te vinden.. enne ik heb al pogingen gedaan op bearshare en kazaa, tevergeefs...
 
Terug
Bovenaan Onderaan