Jerez motogp

Uitzendschema ES is weer kut,fietsende mannen met geschoren benen :r

Je hebt dan zeker geen ES2 neem ik aan? Ik zie namelijk dat alles van vrijdag en zaterdag gewoon live te kijken is op ES2. En als het toch elke keer zo kut is, waarom neem je dan geen Eurosport player voor 5,- per maand? Kan je het ook nog terug zien :)

Overigens gaat het in elke Motogp/WSBK topic over hoe kut ES wel niet is, maar bij Sport 1 betaal je ook 20,- p/m. Zo duur is ES2 niet hoor!
 
Laatst bewerkt:
Hier in Zeeland gingen Discovery, Eurosport en TLC net op zwart. :(

De lokale kabelboer (Delta) wil ze niet meer betalen.
 
C_D5t6EXYAI-H-U.jpg:large
 
Honda feestje momenteel met die lage temps.
Zelfs Lorenzo zelfs 4e nou nou.
Morgen en overmorgen gaan de temps omhoog, kijken hoe het dan gaat.
 
Espargaro P 10de tijd met de KTM..

Geeft maar weer aan dat deze tijden nog weinig zeggen over wat er gebeurt als het zometeen droog is.
 
Meende dat de baan opdrogend was, en er nog aardig natte plekken waren.
We zullen morgen zien wat er gebeurt onder andere omstandigheden.

Ik ga er een beetje vanuit dat het na morgen er anders voor staat dan vandaag.

Ondanks dat, knap van Pol, jack miller en petrucci. Staan er keurig netjes bij.
 
Lorenzo gaat hier de stijgende lijn inzetten .....gaat dit seizoen gewoon podium pakken .....denk dat het in Le mans al mogelijk zou zijn ...hakkietakkie baan met glooiende bochten

Ik heb me al neergelegd bij een minder seizoen, een hoop leren. Hopelijk doet die volgend jaar weer mee voor het kampioenschap.

Maar het lijkt inderdaad al iets beter te gaan al zeggen 2 sessies ook niet alles natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat sucks :( En er is ook geen alternatief, ja alleen de ES-player.

Tv abonnement zit ook fijn gekoppeld aan het internet abonnement en laten zij nu net de eigenaar van het kabelnetwerk zijn, gelijkwaardige alternatieven lijken er niet te zijn... dus word én voor tv betalen wat ik niet meer nodig heb én voor de ES player -O-

...morgen trouwens wel voucher voor maand gratis ES player in de PZC... alleen beetje jammer dat ik zo de deur uit ga tot zondagmorgen, in het buitenland zit en geen kans heb om op internet te gaan.. maar mss hebben jullie nog iets aan die info.
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo gaat hier de stijgende lijn inzetten .....gaat dit seizoen gewoon podium pakken .....denk dat het in Le mans al mogelijk zou zijn ...hakkietakkie baan met glooiende bochten

Die stijgende lijn en dat podium, dat roep je al ongeveer vanaf de 1e test dat die op een Ducati zit...
Er is nog niet veel van uitgekomen.
Hij is nog steeds de langzaamste Ducati coureur op een 2017 model.

Maar goed, hoop doet leven ;)
 

Je hebt dan zeker geen ES2 neem ik aan?
Ik zie namelijk dat alles van vrijdag en zaterdag gewoon live te kijken is op ES2. En als het toch elke keer zo kut is, waarom neem je dan geen Eurosport player voor 5,- per maand? Kan je het ook nog terug zien :)

Overigens gaat het in elke Motogp/WSBK topic over hoe kut ES wel niet is, maar bij Sport 1 betaal je ook 20,- p/m. Zo duur is ES2 niet hoor!

Natuurlijk niet. Niet betalen, maar wel elk raceweekend lekker zeiken met zijn allen! :X :') :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan