Jerez motogp

Whahahaha,nog ff smakelijk km gelachen,wat was die ouwe nu aan het doen _O-
Top van Lorenzo :}

Nou Paul, omdat je zo vriendelijk tegen Appie bent: Proficiat met dit resultaat voor de Lorenzo fans!
 
4 races ver en nog steeds geen rechtstreeks duel tussen MM en Vinales, zit ik eerlijk gezegd wel op te wachten. Mooie race van Dani. En Bagnaia, die gaat volgend seizoen om de titel strijden in Moto2.
 
Gerrit

Top weekend gehad.
Prachtige plaatsen en de sfeer was geweldig. Jammer dat de honda's weg waren had liever meer strijd gezien.
Moto3 vond ik het mooiste race.
Hier kom ik zeker nog eens terug
 
4 races ver en nog steeds geen rechtstreeks duel tussen MM en Vinales, zit ik eerlijk gezegd wel op te wachten. Mooie race van Dani. En Bagnaia, die gaat volgend seizoen om de titel strijden in Moto2.


Denk ik ook, goede coureur! Toen hij afgelopen wintertesten op de Ducati van Aspar mocht rijden en eigenlijk prima rondetijden klokte was ik behoorlijk onder de indruk. Eerste races was even wennen op de Moto2, maar daar zit zeker muziek in. *O*
 
Bezoekersaantallen GP Jerez dramatisch gedaald vanaf 2016, wat is er aan de hand? De MotoGP zit vanaf 2016 in Spanje achter een decoder op TV...

C_OOaLYXoAA9BQB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bezoekersaantallen GP Jerez dramatisch gedaald vanaf 2016, wat is er aan de hand? De MotoGP zit vanaf 2016 in Spanje achter een decoder op TV...

[afbeelding]


niet ieder jaar kan een top jaar zijn ?

ben benieuwd wat het hier in NL tijdens assen doet het weer en promotie gaat ook weer veel doen
:P
 
wat een heerlijk GP weekend trouwens

MOTO3 :} :} :} :}

MOTO2 eindelijk heeft 73 zijn overwinning :P

MOTOGP 26 :} :} :} zijn plan begint te werken met gibernau erbij en nieuwe crewchief,

93 blijft geniaal. 99 :} :}


zarco op de 2016 yamaha .. :P
 
Wat vinden we trouwens van de onzin-boete van 1000 euro voor Jack Miller vanwege het omver duwen van Bautista? Om te beginen is die 1000 euro natuurlijk een lachertje en buiten dat, ik kan me voorstellen dat je in the heat of the moment pissed bent dat je onderuit bent gereden (gok ik), dan valt een duwtje wel mee toch? Maar goed, onsportief gedrag straal je ook uit naar de (jeugdige) kijker en hoort niet, maar geef 'm dan een plekje terug op de grid ofzo... Vind dit nogal een rare maatregel.
 
Wat vinden we trouwens van de onzin-boete van 1000 euro voor Jack Miller vanwege het omver duwen van Bautista? Om te beginen is die 1000 euro natuurlijk een lachertje en buiten dat, ik kan me voorstellen dat je in the heat of the moment pissed bent dat je onderuit bent gereden (gok ik), dan valt een duwtje wel mee toch? Maar goed, onsportief gedrag straal je ook uit naar de (jeugdige) kijker en hoort niet, maar geef 'm dan een plekje terug op de grid ofzo... Vind dit nogal een rare maatregel.
Wat is 1000 eur nou voor dat team, daarintegen een plek terug zou helemaal ernstig zijn. Gvd word je onderuit gereden sta je de race erna nog een plek verder naar achteren ook.
 
Vond het commentaar van Miller wel redelijk legit..

Rijders die de hero willen uithangen en 10 man er proberen uit te remmen, hij remde op dat punt al heel erg laat en Bautista wilde hem perse inhalen en dus nog maar later remmen..

Ondanks dat ik echt kan genieten van Zarco, gaat een keer fout hoor..
 
Ik ook niet. Net als dit:

"Not-so-Safety-Car

The first sign of trouble came when the safety car crashed in the break between the Moto2 and MotoGP races. FIM Safety Officer Franco Uncini and his passenger were taken to hospital with broken ribs for the pair of them, and a broken arm for the passenger after Uncini lost control of the BMW Safety Car on the exit of Turn 5, the car slamming into the tire wall at high speed. Though Uncini was traveling fast, spectators observed that the crash had been a strange one, the vehicle making an unexpected movement before it left the track. Grip was clearly an issue, even for a fast BMW with four fat tires to keep it stuck to the ground."
 
Terug
Bovenaan Onderaan