jerez race

dus komt het nou zaterdag?? :)

sommige mensen zijn ook te lui om te zoeken he ;)

dit komt zo van de website van eurosport af
zaterdag 9 april

12:45 MOTORCYCLING
Grand Prix Spain
Introduction

13:15 MOTORCYCLING
Grand Prix Spain
125cc Practice

14:00 MOTORCYCLING
Grand Prix Spain
Moto GP Practice

15:15 MOTORCYCLING
Grand Prix Spain Jerez
 
1 Rossi
2 Hayden
3 Melandri
4 Hopkins
5 Barros
6 Tamada
7 Roberts
8 Nakano
9 Bayliss
10 Biaggi

Gibernau crasht
 
Ik denk dat het tussen Rossi en Gibernau zal gaan.
En dat Rossie helaas wel weer zal winnen. |(

Ik hoop eigenlijk dat er een beetje hetzelfde gaat gebeuren als in de
formule 1. Dat zou wel :} zijn.
 
Blata stalt het debuut van de V6 uit tot eind augustus.
Geen echt goed nieuws dus voor WCM, dat de eerste 11 races nu terug naar de oude V4 moet grijpen.
Ook slecht nieuws dus voor Battaïni en Ellison. Van ontwikkelingswerk komt voorlopig dus niets in huis.
 
De motogp.
Denk dat mijn favoriet vale weer de beste is dit seizoen ondanks de niet echt goede test sessies van het team.Ik denkt dat ze hebben gezegt bij de testen van laat de andere maar hardt rond rijden wij werken aan de bike en ik denk dat ze daar super goed aan hebben gedaan.Denk dan gibarnau een gevaarlijke tegenstander wordt van rossi.Maar dat hij door mischien te veel actie en de held uit te willen hangen in de wedstrijd onderuit gaat klappen.
De uitslag gaat worden:
1:Valentino rossi
2:max biaggi
3:Melandri
Verwacht dit seizoen ook erg veel van de nieuwe ktm

250cc:
Sebastian porto gaat het dit jaar helemaal maken.
Door de pech en de net niet relatie van vorig jaar is hij er dit jaar helemaal klaar voor en heeft hij veel steun aan zijn team genoot randy de puniet.Pedrosa krijgt een seizoen met heel veel problemen.

125cc
Ktm wordt het dit jaar helemaal ze zijn met 3 rijders erg sterk vertegenwoordigt in de 125cc.Ze hebben in de testen veel data van de bike verzamelt en gaan voor de titel.Verwacht ook een heel goed en fris jaartje op de gilera van manueal poggiali.
 
Blata stalt het debuut van de V6 uit tot eind augustus.
Geen echt goed nieuws dus voor WCM, dat de eerste 11 races nu terug naar de oude V4 moet grijpen.
Ook slecht nieuws dus voor Battaïni en Ellison. Van ontwikkelingswerk komt voorlopig dus niets in huis.

Die ouwe motor was toch gewoon een 4 in lijn ?
 
Als je eenmaal geen fan van iemand bent dan vlak je hem weg wat logisch is.wat ik doe precies hetzelfde bij gibarnau.Maar aan de ene kant respecteer ik hem ook weer omdat hij onze kato altijd blijft herinneren.
 
Eren kan wel, ma de hele uitloop ronde na het nummer 74 wijzen, en dan op het podium ook weer is wel erg overdreven.
 
Je kan nooit spreken van overdrevenheid als er iemand in een sport dood gaat of dat nu de motorsport is of atleet of dergelijke sport vindt dat je daar eens diep over naar moet denken.

Even wat anders er is een nieuw per bericht van blata/wcm naar boven gekomen:
Blata stelt V6 debuut weer uit
7-4-2005
Blata directeur Pavel Blata heeft moeten aankondigen dat het debuut van de Blata V6 mogelijk uitgesteld moet worden tot later dit jaar. Mogelijk komt het nieuwe concept pas in augustus op de baan tijdens de Czech Republic Grand Prix.
De fabriek had willen debuteren in de eerste Grand Prix van het komende weekeinde, maar men heeft nu besloten dat meer ontwikkelingstijd nodig is en zal voorlopig de oude viercilinder inzetten.
“We hebben de planning aangepast en richten ons nu op onze thuis Grand Prix, het is een groot verschil met de oorspronkelijke planning, maar het heeft geen zin om iets te forceren waar je waarschijnlijk snel spijt van krijgt".

“We willen zo veel mogelijk in eigen beheer gaan ontwikkelen, natuurlijk hebben we partners maar te veel uitbesteden werkt in onze langere termijnvisie niet. We willen ook alles gewoon in de normale fabriek doen, niet op een raceafdeling".

“We willen ons gedurende een langere tijd manifesteren in de MotoGP met WCM. Ook zij begrijpen dat we alles op de juiste manier moeten doen en niet overhaast, dat zou uiteindelijk voor niemand goed zijn".
Ook WCM directeur Peter Clifford beaamde dat hij liever met een kwaliteitsproduct in het tweede deel van het seizoen naan de start zou staan dan nu te snel willen schakelen en daardoor ook in de toekomst problemen met het basisconcept te houden. Die kunnen in een sneller proces nu mogelijk over het hoofd worden gezien.

Tekst Harry Haddering
Bron WCM/ dorna Sports.

Mijn mening:
Ik denk dat ze bij blata en wcm een goede en versandige keuze hebben gemaakt om niks te over haasten.Als ze dit weekend aan de start ahdden gestaan was de machine mischien nog slechter als de harris wcm van nu.Ik denk dat ze alles tip top in orde willen hebben voordat ze gaan starten.
Verstandige keuze als je het mij vraagt .
Het enige min puntje is dat we de blata dus waarschijnlijk nog niet aan de start zullen zien staan in de tt van assen ;(
 
Als je eenmaal geen fan van iemand bent dan vlak je hem weg wat logisch is.wat ik doe precies hetzelfde bij gibarnau.Maar aan de ene kant respecteer ik hem ook weer omdat hij onze kato altijd blijft herinneren.


Mag ik een emmertje? |(
 
Nog een half uur en dan gaat het weer beginnen.
Ik lees net dat Moriwaki met Ukawa aan de start komt van de GP van China.
Hoe meer zielen ...... hoe meer verschillende motor geluiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan