jerez terecht gewonnen?? Poll (bevat uitslag!)

Heeft Rossi terecht gewonnen??

  • Ja, hij zat immers al aan de binnenkant.

    Stemmen: 213 69,6%
  • Ja, maar het was niet zo netjes.

    Stemmen: 49 16,0%
  • Nee, in 2003 was ook al een coureur gedisqualifiseerd voor z

    Stemmen: 7 2,3%
  • Nee, het was een vuile streek.

    Stemmen: 37 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    306
hij geeft juist aan dat ie het met je eens is... beter opletten jonguh :]


vaag...maargoed

over die sportief zijn shit, 'ach jongen, ga jij maar voor..ik ben sportief'...
stel je een situatie voor waarin je rossi ziet inhouden bij die laatste bocht...
 
neej ik rijdt met een helm van rossi dus ik ben niet echt een giber fan.
dit was meer een gedachte van; iemand denkt dat ie wat is, maakt iemand uit voor dom...en waarom? wat is de exacte motivatie daarvoor?

"I'm with stupid" is een staande uitdrukking hier.
 
heeft gewoon terecht gewonnen want zat er duidelijk tussen, kon gibernau ook zien, waarna gibernau de deur dicht gooide en dan een stukje acteren met auw me elleboog |( was gewoon gefrustreerd door eerst 25 ronden op kop te rijden en dan weer voorbij gereden worden :}
 
leg hem dan eens aan mij uit...

Ter illustratie:
stupid.gif


Behoeft geen uitleg toch :?
 
@ICe& FRost dat laatste is onzin... hij was de motor niet kwijt, hij was gewoon op z'n rossi's bezig om sete weer terug te pakken!

Net als dat ie zijn motor niet kwijt was in Catalunya zeker???
Als alles goed gaat in een bocht heeft een coureur geen enkele reden om zijn voet van het steppie af te halen, omdat ie daar een grote druk op uitoefent om grip te houden. Dus een los voetje geeft aan dat er iets niet is zoals het hoort...
 
Ik vindt dat gibarnau eens niet iedere keer lomp moet reageren als hij verliest en toejuichen aan het publiek als het publiek rossi aan het beledigen is voor hoere kind.Erg zielig ik gun gibarnau dit jaar echt geen 1 overwinning meer omdat hij het zo lullig heeft aangepakt.Echt je gaat toch niet je collega,s mee beledigen.En dan nog een slok water naar rossi uitspugen erg zielig vind tik het .
 
Net als dat ie zijn motor niet kwijt was in Catalunya zeker???
Als alles goed gaat in een bocht heeft een coureur geen enkele reden om zijn voet van het steppie af te halen, omdat ie daar een grote druk op uitoefent om grip te houden. Dus een los voetje geeft aan dat er iets niet is zoals het hoort...


maar t lijpe is dat hij dat vaker deed in de race...
 
Volgensmij gaf ze hem alleen de beker :? zo van Pak an ! L*L !
Ik zag in ieder geval geen handje schudden... misschien ook wel begrijpelijk bij zo'n emotioneel-spannend einde van de race.

Maar wel mooi om naar te kijken, viel zowat van m'n stoel !!

Da's nog eens wat anders als F1 wat ongeveer zo spannend is als een voorbij flitsende TGV ! :+

Ze gaf Rossi de hand toen ze voorbij liep naar Gibernau.

en @DUC-zilla... Heeft ie ogen in zijn achterhoofd dan???
 
zoals ik het zag zat rossi al binnen de lijn en stuurde gib er tegen in.
rossi heeft terecht gewonnen.
En gib krijgt van mij een oscar voor zijn actreren.
Het lijkt wel een voetballer.

Hoe moet het dan als hij onderuit gaat.
De piepert
 
Gibernau stuurde in en werd geraakt aan zijn been en schouder, wat dus aangeeft dat Rossi niet VOOR hem zat, maar er schuin achter... en daar hoor je niet te zitten als iemand instuurt. Dus zat Rossi fout.
 
zoals ik het zag zat rossi al binnen de lijn en stuurde gib er tegen in.
rossi heeft terecht gewonnen.
En gib krijgt van mij een oscar voor zijn actreren.
Het lijkt wel een voetballer.

Hoe moet het dan als hij onderuit gaat.
De piepert


lol jah, sete vink echt een mongool en van voetballers hou ik al helemaal niet ;)
 
Gibernau stuurde in en werd geraakt aan zijn been en schouder, wat dus aangeeft dat Rossi niet VOOR hem zat, maar er schuin achter... en daar hoor je niet te zitten als iemand instuurt. Dus zat Rossi fout.


MAAR, deed giber dat acteren dan niet om die positie zo te laten lijken? (misschien wat vergezocht)
 
Zo, ben net weer van de beademing af en moet zeggen dat ik de laatste ronde genoten heb.

Wat een slechte verliezer die Gibernau.. haha.. moet er gewoon om lachen.
 
Gibernau stuurde in en werd geraakt aan zijn been en schouder, wat dus aangeeft dat Rossi niet VOOR hem zat, maar er schuin achter... en daar hoor je niet te zitten als iemand instuurt. Dus zat Rossi fout.


dus hij stuurde te laat in. fout dus van gib


Waar hoort hij dan wel tezitten
HEt gat was er dus daar maakte rossi mooi gebrijk van.
 
Ik ben geen uitgesproken fan van Rossi, maar hij doet het toch maar weer.
De laatste actie was op het randje maar ik vond het prachtig!!!
En Sete begint steeds meer op een verwend moederskindje te lijken, het is een fantastische coureur maar een slechte verliezer. Als hij verliest is ie geen tweede, hij gedraagt zich dan echt als een looser.
Het belooft wel wat voor de rest van het seizoen!!!
 
Gibernau stuurde in en werd geraakt aan zijn been en schouder, wat dus aangeeft dat Rossi niet VOOR hem zat, maar er schuin achter... en daar hoor je niet te zitten als iemand instuurt. Dus zat Rossi fout.


ze zijn wel aan het racen he en niet aan het vrij rijden of zowe
wa denkte gij als rossi een gaatje zie dat hij gaat remmen omdat toevallig gibernau eerst hangt of watte :?
 
Ja, het was een fout van Rossi. Gibernau zat nog iets voor Rossi op de baan en stuurde mijns inziens normaal in. Rossi had echter teveel vaart en moest daardoor de bocht te ruim nemen. Gevolg: ze raken elkaar. Dit soort dingen gebeurt echter tijdens racen, en daar er duidelijk geen sprake was van opzet is het dus een race-incident. Zeker erg sneu voor Gibernau, maar volgende week is het wellicht net andersom. Terecht gewonnen dus......

Oh ja, en wat een jankbuil is Gibernau toch ook eigenlijk.... ;(

:^
 
ze zijn wel aan het racen he en niet aan het vrij rijden of zowe
wa denkte gij als rossi een gaatje zie dat hij gaat remmen omdat toevallig gibernau eerst hangt of watte :?


dat zeg ik; stel je een situatie voor waarbij rossi zegt 'giber, ga jij maar voor ik ben sportief, ik zie dat je de bocht instuurt en ik ben wat later; ga je gang'

@ niblick: lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan