jerez terecht gewonnen?? Poll (bevat uitslag!)

Heeft Rossi terecht gewonnen??

  • Ja, hij zat immers al aan de binnenkant.

    Stemmen: 213 69,6%
  • Ja, maar het was niet zo netjes.

    Stemmen: 49 16,0%
  • Nee, in 2003 was ook al een coureur gedisqualifiseerd voor z

    Stemmen: 7 2,3%
  • Nee, het was een vuile streek.

    Stemmen: 37 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    306
15 mrt 2005
48
0
Wat een geweldige 2 laatste ronden.
Nu de hamvraag wat jij er van vind, en uiteraard waarom??!!
Heeft Rossi terecht gewonnen??
 
Ik zie geen poll, maar ja, ik vind van wel.

Er wordt gewoon geknokt, als Gibernau de deur besluit dicht te gooien dan kan dit gewoon gebeuren...
 
Waar is het Polletje ??

Ik vind het terecht dat hij heeft gewonnen. :}
 
Jajajaja, niet zo snel...haha
Ik was nog bezig met de poll te maken en de reacties vliegen al om mijn oren. Heerlijke discussie zal dit worden...
 
[edit viccie: topictitel aangepast. Niet iedereen vindt het leuk om al de uitslag te zien terwijl ze de race hebben opgenomen om nog te kunnen kijken ;) ]
 
zat al aan de binnenkant,en gibernau had die laatste bocht gewoon defensief moeten nemen,rossi heeft dit soort dingen vaker gedaan.
ik vond het een gedurfde,maar geslaagde inhaalmanouvre
 
Ze maakten beide een fout, Sete gaf teveel ruimte en Vale stuurde te hard in (kijk maar eens naar de voet van vale). Dus race-ongevalletje, en Vale terecht gewonnen.

De Kale
 
Ten eerste... Rossi zat niet al aan de binnenkant.

Ten tweede... Diegene die voorop rijdt bepaalt de lijn. Dus diegene die erachter rijdt heeft zich eraan te houden.

Ten derde... Tamada is in 2003 voor een soort gelijke actie gedisqualificeert.
Dus als er een consequente race directie zit, heeft Rossi
een eerste nul score dit seizoen.
ten vierde... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
zat al aan de binnenkant,en gibernau had die laatste bocht gewoon defensief moeten nemen,rossi heeft dit soort dingen vaker gedaan.
ik vond het een gedurfde,maar geslaagde inhaalmanouvre

:^

Dat is juist het verschil tussen die 2
 
wat een ***poll... je kan eigenlijk alleen maar voor rossi stemmen en die andere 2 opties slaan eigenlijk nergens op.

sowieso... ik dacht dat er al een topic over was. :?
 
Als Giberneau dit jaar geen wereldkampioen wordt kan ie altijd nog terecht bij de cast van Monty Pyton. Wat kan die kerel toneel spelen!
 
Ten eerste... Rossi zat niet al aan de binnenkant.

Ten tweede... Diegene die voorop rijdt bepaalt de lijn. Dus diegene die erachter rijdt heeft zich eraan te houden.

Ten derde... Tamada is in 2003 voor een soort gelijke actie gedisqualificeert.
Dus als er een consequente race directie zit, heeft Rossi
een eerste nul score dit seizoen.
ten vierde... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Voor mij zat rossi al aan de binnen kant.

Het lijkt me ook niet logisch dat degene die voorop rijd de lijn bepaald(maar ken nog niet alle regels) Maar als zo is dan had rossi ook vol in kunnen sturen toen hij te wijd ging. gibernau laat gewoon een gaatje en we weten nu eenmaal dat rossi daar dankbaar gebruik van maakt
 
Rossi heeft terecht gewonnen :}

Glibbernau had een paar bochten voor het einde ook zo'n actie zag ik in de herhaling. Maar nou ben ik misschien een beetje bevooroordeeld, net als menig ander :+
 
als we hierover moeten gaan discusseren krijgen we straks net zo'n gezeik als bij Formule 1, gewoon lekker beetje duwen en trekken..., kans dat je zelf mee onderuit gaat is net zo groot dus dit was perfect gedaan!!! :}
 
Ten eerste... Rossi zat niet al aan de binnenkant.

Ten tweede... Diegene die voorop rijdt bepaalt de lijn. Dus diegene die erachter rijdt heeft zich eraan te houden.

Ten derde... Tamada is in 2003 voor een soort gelijke actie gedisqualificeert.
Dus als er een consequente race directie zit, heeft Rossi
een eerste nul score dit seizoen.
ten vierde... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r


Erhm waar gaat dit over :?

Gewoon Terecht gewonnen, Gibber had zn bocht dicht moeten houden of pas bij de haarspeld moeten gaan inhalen.
 
Als Giberneau dit jaar geen wereldkampioen wordt kan ie altijd nog terecht bij de cast van Monty Pyton. Wat kan die kerel toneel spelen!

Inderdaad, auw snif snif m'n armpje doet pijn ;(
En vervolgens met die zelfde arm de beker in ontvangst nemen |(

kortom een oscar voor SETE!!!!!
 
ik heb hier nu al 26 keer menne tape terug gespoeld en rossi zat er wel degelijk tussen ze
gibernau had het gaatje maar dicht moeten houden
rossi heeft verdient gewonnen :} :} :}
 
Gibernau gooide gewoon de deur dicht, Rossi was al aan het insturen en remmen. Als er dan ineens iemand je "afsnijdt" kan je weinig anders dan alle zeilen bijzetten en proberen niet te vallen. (Voetje van de stepjes gaf al aan dat Gibernau een onverwachte actie uithaalde voor Rossi).

Gibernau wilde de deur dichtgooien, en dat neemt als risico mee dat degene waarvoor je de deur dichtgooid dit wel eens niet aan kan zien komen. En dan gebeuren dit soort dingen, het blijft een mooie sport toch? :)

Als de rollen omgedraaid waren dan was het terecht als Gibernau gewonnen had...
 
Erhm waar gaat dit over :?

Gewoon Terecht gewonnen, Gibber had zn bocht dicht moeten houden of pas bij de haarspeld moeten gaan inhalen.

Waar had ie moeten rijden dan??? Helemaal links tegen de witte lijn???
Gibernau reed de verdedigende lijn en Rossi plaatste een actie die absoluut niet netjes was. Gibernau hielt de deur dicht en Rossi ging door de muur...

En diegene die voorop rijdt bepaalt de lijn ja. Dus als Gibernau in stuurt en Rossi zit half of drie kwart naast em, dan is Rossi fout.
Net als in het verkeer is diegene die achterop rijdt fout.
Tamada is voor hetzelfde bestraft 2 jaar geleden.
En ik weet niet of jullie "the elbow incident" nog herrineren, van Biaggi en Rossi op Suzuka. Daar reed Rossi ergens waar het eigenlijk niet kon, Biaggi kwam naar buiten en Rossi eindigde naast de baan. Maar iedere race kenner geeft aan dat Biaggi niets fout deed. Omdat diegene die voorop rijdt de lijn bepaalt.
En hier bepaalde Gibernau dat ie ging insturen en raakte ze elkaar dus.
Maar Rossi lag nog niet voor Gibernau, dus het is zijn fout.
Als Rossi zijn voorwiel voorbij dat van Gibernau was geweest, dan was het Gibernau zijn eigen schuld geweest.

En ja... het theatrale hoort nou eenmaal bij Zuid-Europeanen. Rossi speelde ook toneel, want die deed triomfantelijk alsof er niets gebeurd was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan