jerez terecht gewonnen?? Poll (bevat uitslag!)

Heeft Rossi terecht gewonnen??

  • Ja, hij zat immers al aan de binnenkant.

    Stemmen: 213 69,6%
  • Ja, maar het was niet zo netjes.

    Stemmen: 49 16,0%
  • Nee, in 2003 was ook al een coureur gedisqualifiseerd voor z

    Stemmen: 7 2,3%
  • Nee, het was een vuile streek.

    Stemmen: 37 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    306
dus ik begrijp hieruit dat de meerderheid hier op het forum vind dat je als je 2e ligt iemand gewoon van de baan mag rijden? want dat deed hij. rossi kwam zowiezo te hard op die bocht af en moest hem daardoor veel te ruim nemen en vol in de remmen om er ook niet zelf uit te vliegen. gaat nogal makkelijk he zo iemand gewoon in de laatste bocht van de race eraf duwen en zelf als 1e over de eindstreep gaan. nee, ik vind dat rossi onterrecht gewonnen heeft.
Kijk nog eens naar de beelden :Z ... Wie stuurt nog zo debiel in terwijl er iemand naast je rijdt :? . Rossi houdt zijn lijn, terwijl Gibernau als een gek instuurt.
Nee, Rossi is niet fout anders had wedstrijdleiding wel ingegrepen.
 
gib stuurde de bocht in zoals hij dat al een paar ronden daarvoor deed Ro maakte een vreemde lijn cq vreemde beweging waardoor hij Gi de bocht uit Reed!!!
En dan nog een weehlie van R erachteraan :r :r

Ik ben zeker een r fan maar dit kon echt niet!!!!
:(
 
Rossi remde letterlijk af op Gibernau.Daarom kon Rossi de bocht nog houden, anders was hij veels te wijdt uit gekomen.
 
Die Gibernau is wel een mietje loopt die een beetje zich aan te stellen op het podium.
Als hij een echte vent was geweest had hij die Rossi een knal voor z'n bek gegeven.
Als je zo volgepropt zit met adrenaline tijdens zo'n heftige race en dan met het oog op de finish zo lomp van de baan gereden wordt lijkt me dat een "normale" reaktie.
Maar die Gibernau gedraagt zich wel erg "profesioneel" voor het temperamentvolle Spanaard.

”We reden in een hoog tempo gedurende de race en aan het einde ging ik iets langzamer rijden om te kijken waar Valentino’s sterke punten zaten. We zetten elkaar flink onder druk en ik had er vrede mee, omdat ik alles gedaan had wat ik kon doen en omdat we bij de eerste race van het seizoen op al een dergelijk hoog niveau zaten."

“Het gaat een lang en zwaar kampioenschap worden. Ik wil niet dat zo’n geweldige race beoordeeld wordt op wat er in de laatste bocht gebeurde. Ik hou van deze sport en ik wil niet betrokken raken bij een politiek spelletje. Ik wil gewoon sterk en kalm en geconcentreerd blijven op onze droom. Ik lag vanaf de start aan de leiding en ik wilde even kijken naar Rossi’s tempo. Ik ben van mening dat dat de juiste strategie was. We moeten hoe dan ook doorgaan.”
 
Die Gibernau is wel een mietje loopt die een beetje zich aan te stellen op het podium.
Als hij een echte vent was geweest had hij die Rossi een knal voor z'n bek gegeven.
Als je zo volgepropt zit met adrenaline tijdens zo'n heftige race en dan met het oog op de finish zo lomp van de baan gereden wordt lijkt me dat een "normale" reaktie.
Maar die Gibernau gedraagt zich wel erg "profesioneel" voor het temperamentvolle Spanaard.

Als hij een echte vent was geweest, had hij zich niet zo lopen aanstellen,
al had dat armpje eraf gelegen! En dan denken dat je Rossi de volgende keer
kneiterhard terugpakt. Als het andersom was geweest, had Rossi zich niet zo
aangesteld, maar Sete een volgende keer alle hoeken vd baan laten zien!

Een echte vent neemt sportieve revanche!
 
Vind het juist heel knap dat je jezelf op dat moment kunt inhouden......maar vrees dat Rossi nu wel een keer wat terug kan verwachten (en terecht!) Waarom ligt iedereen trouwens te zeiken dat die Honda zo hard loopt en oh zo krachtig is? De laatste keer dat Rossi over het rechte stuk kwam en Gibernau erachter zat liep hij geen meter in, daarbij zegt men dat de Yamaha over het algemeen beter stuurt dus mijn inziens zijn de motoren vrijwel gelijk. Blijf trouwens bij mijn standpunt....laffe onmogelijke inhaalactie!
 
Heel sterk van Gibernau hoe die heeft gereageerd. Wel naar de publieke opinie laten zien dat Rossi hem een kunstje heeft geflikt maar naar Rossi zich niet uit zijn tent laten lokken. Het lijkt er op dat Gibernau deze winter behoorlijk heeft bijgeleerd als het gaat om mentale hardheid. Ik denk de enige manier om Rossi op een gegeven moment gek te krijgen. Rossi moet een zwak punt hebben. Dat kan niet anders. Het is alleen de kunst om die te vinden.
Waar ik wel van op kijk is hoe goed die Honda was doorontwikkeld. Wat dat betreft lijkt Honda grote stappen gemaakt te hebben tov yamaha. Dat ding rijdt nog voor geen meter. Tweede jamaha rijder op plaats 9?? Is denk ik een goede indicatie van de mogelijkheden van dat ding. Het is alleen Rossi die er mee kan winnen.
 
Dat weet je als Gibernau weer hoe het is: Rossi, Rossi, Rossi...... heeeeel lang niets en dan Gibernau. En als Rossi op die Honda had gereden, dan had 'ie waarschijnlijk Gibernau op een ronde gezet O-) .
Volgens mij was het ook Gibernau die 2e werd in het WK toen Rossi nog honda reed...
 
Als hij een echte vent was geweest, had hij zich niet zo lopen aanstellen,
al had dat armpje eraf gelegen! En dan denken dat je Rossi de volgende keer
kneiterhard terugpakt. Als het andersom was geweest, had Rossi zich niet zo
aangesteld, maar Sete een volgende keer alle hoeken vd baan laten zien!

Een echte vent neemt sportieve revanche!
Een "echte" vent had zich idd niet op zij laten drukken en door gereden,dan maar allebei er af.
En als het andersom had geweest dan had Rossi net zo kinderachtig gereageerd,dat hebben we vorig jaar wel gezien.Toen die op de sachsenring verloor was tie ineens niet meer zo'n grappig mannetje,om maar helemaal niet te spreken over zijn reaktie's naar gibernau ne het startplek incident.
Waar er twee vechten hebben er meestal twee schuld,en als er door de wedstrijdleiding niets aan gedaan wordt denk ik dat het een keer goed uit de hand loopt tussen die twee "haantjes" .
Ik vind het allebei maar een paar nichten.
 
Die goede oude tijd! (voor glibbergauw) :P hehe...
amis_.jpg

calin.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rossi remde letterlijk af op Gibernau.Daarom kon Rossi de bocht nog houden, anders was hij veels te wijdt uit gekomen.

als je het filmpje bekijkt zie je dat hij stopt met verder insturen op het moment van de impact, om vervolgens de motor weer wat rechter op te gooien om hem stabiel te houden.. maw, als hij hem had doorgezet tot de hellingshoek die in die bocht gepast is dan had hij het makkelijk gehaald(al was de lijn wel erg bizar doordat hij zo vroeg binnen was ;) )
 
Word plots fan van Gibernau....en wat nou 'De volgende Yamaha kwam pas op plaats 9' Kijk is naar de coureurs die daar op zitten! Biaggi kon ook met de Yamaha races winnen.......misschien wel geen wereldkampioen worden maar toch. En denk er wel aan dar al Rossi's monteurs die Honda ook van top tot teen kennen.....die weten ook wel wat de sterke en zwakkke punten zijn van de Honda.
ViVa Nakano & Hopkins!!!
 
Dit is toch wel sportief van Gibernau om zo te reageren:

“Het gaat een lang en zwaar kampioenschap worden. Ik wil niet dat zo’n geweldige race beoordeeld wordt op wat er in de laatste bocht gebeurde. Ik hou van deze sport en ik wil niet betrokken raken bij een politiek spelletje, ik wil gewoon sterk en kalm en geconcentreerd blijven op onze droom. Ik lag vanaf de start aan de leiding, ik wilde even kijken naar Rossi’s tempo en ik ben van mening dat dat de juiste strategie was. We moeten hoe dan ook door gaan.”
 
Valentino olé olé olé ! Numero Uno #46.....betere opening van het seizoen kon niemand zich wensen :}
 
Glibbergauw vertelde ook dat hij niet er meer op inging bij Rossi omdat hij toch niet erop geageerde :P

Verstandig van hem :9

Ik mag die Gibernau ook niet zo, vond het daarom een mega actie. En dit word weer een schitterende vendetta 8-)
 
Word plots fan van Gibernau....en wat nou 'De volgende Yamaha kwam pas op plaats 9' Kijk is naar de coureurs die daar op zitten! Biaggi kon ook met de Yamaha races winnen.......misschien wel geen wereldkampioen worden maar toch. En denk er wel aan dar al Rossi's monteurs die Honda ook van top tot teen kennen.....die weten ook wel wat de sterke en zwakkke punten zijn van de Honda.
ViVa Nakano & Hopkins!!!
succes....

is dat dikke nou positief of negatief :? Als het negatief is ben jij een beetje dom, al die mannen zijn top coureurs, en idd niet allemaal even sterk maar altijd nog tot de top 40 van de wereld, dus die kunnen ook echt wel rijden. Dus dat in een team niet twee even sterke coureurs zitten, dan snap jij de sport niet helemaal....geef iedereen het zelfde materiaal en even sterke coureurs lang leven de f1 B|
 
Ten eerste... Rossi zat niet al aan de binnenkant.

Ten tweede... Diegene die voorop rijdt bepaalt de lijn. Dus diegene die erachter rijdt heeft zich eraan te houden.

Ten derde... Tamada is in 2003 voor een soort gelijke actie gedisqualificeert.
Dus als er een consequente race directie zit, heeft Rossi
een eerste nul score dit seizoen.
ten vierde... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r


Ik geloof dat Capirossi op zo'n manier in de 250 eens kampioen is geworden in de laatste bocht.
Waarom wel Tamada disqualificeren en niet Rossi?.
 
Dit is toch wel sportief van Gibernau om zo te reageren:

“Het gaat een lang en zwaar kampioenschap worden. Ik wil niet dat zo’n geweldige race beoordeeld wordt op wat er in de laatste bocht gebeurde. Ik hou van deze sport en ik wil niet betrokken raken bij een politiek spelletje, ik wil gewoon sterk en kalm en geconcentreerd blijven op onze droom. Ik lag vanaf de start aan de leiding, ik wilde even kijken naar Rossi’s tempo en ik ben van mening dat dat de juiste strategie was. We moeten hoe dan ook door gaan.”

Ik denk dat ie zich geen houding weet tegeven en dat de uitspraken van een boer met kiespijn zijn! Slim van Gibernau, maar Rossi blijft mijn numero uno!
 
Precies.... een geboren loser die Gibernau }) . Vieze gladjanus :r .
Je mag dan mss in tegenstelling tot mij geen fan zijn van Gibernau, maar hij is de enige die ervoor zorgt dat de motogp niet wordt zoals de F1 al jaren is..
Daarnaast denk ik precies zo over Rossi als jij over Gibernau denkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan