jerez terecht gewonnen?? Poll (bevat uitslag!)

Heeft Rossi terecht gewonnen??

  • Ja, hij zat immers al aan de binnenkant.

    Stemmen: 213 69,6%
  • Ja, maar het was niet zo netjes.

    Stemmen: 49 16,0%
  • Nee, in 2003 was ook al een coureur gedisqualifiseerd voor z

    Stemmen: 7 2,3%
  • Nee, het was een vuile streek.

    Stemmen: 37 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    306
WAt mij betreft zijn er dus maar 2 echte kanshebbers en dat zijn Rossi en Gibbernau.

Max Biaggi kan maar beter ophouden met rijden en in de seniorencup 65+ gaan rijden

The man to watch is Shinji Nakano (het groene gevaar zeg maar )

En voor wat betreft de laatse inhaalactie van Rossi. Tja......Sete had ervan kunnen profiteren en door eerder en vooral harder te remmen achte Rossi langs te vallen en dan winnen..... maar dadeedienie. En Rossi reed gewoon in het gaatje dat Sete open had gelaten. Rossi zat vervolgens dus op z'n racelijn en dus niets aan het handje......dat uitduwn naar de buitenkant van de baan is een volstrekt correcte race actie
 
Op Crash.net staat dat Edwards precies het zelfde gedaan zou hebben en dat achter in het veld gedurende de hele race zulke acties plaats vinden.

Colin Edwards has declared that he would have attempted the same controversial last turn move that Gauloises Yamaha team-mate Valentino Rossi used to beat Sete Gibernau in last Sunday's season-opening Spanish Grand Prix – and that such moves often happen further down the MotoGP field anyway.

"Personally, if I was Valentino, I would have done exactly the same thing. You know, I'm a motocrosser, so that's fine with me - rubbin's racin'," replied Colin when asked for his opinion of the incident. "Some people may say that it was just over the line but, honestly, when we're racing we're aggressive anyway.

"We put some passes on one another back in the field - that some people don't even see - that are the same (as that) all race long. So last lap, last corner you can't expect anything less. I mean these guys are going for it; at that particular moment it's not 'hang my neck out and take a little risk' it's 'do or die'. That's the way you think at the last corner.

"So why not? I don't really see a problem with it."

Gibernau and Edwards were team-mates last season at Telefonica Movistar Honda
 
En nog even voor de critici die het niet eens zijn met de actie van Rossi in de laatste bocht, die wil ik dan nog even wijzen op de 1 na laatste bocht -
de afsnij actie van Gibernau, hij onderbrak de lijn van Rossi (of ben ik nou scheel) , daar hoor je niemand over.

Kheb net nog ff gekeken bij de intro voor Estoril.
Maar als jij dat afsnijden vind???
Dan keur jij de actie van Rossi helemaal af!!
Maar goed, hier is nu lang over na geluld,
op naar de kwalificatie van Estoril!!
Dat de beste moge winnen!!!!
 
Kheb net nog ff gekeken bij de intro voor Estoril.
Maar als jij dat afsnijden vind???
Dan keur jij de actie van Rossi helemaal af!!
Maar goed, hier is nu lang over na geluld,
op naar de kwalificatie van Estoril!!
Dat de beste moge winnen!!!!

snijden, whatever comes close.. hoe wil je het dan noemen gezien de uiteenlopende reacties op de laatste bocht.. als de laatste bocht-actie niet kon, kon de 1 na laatste bocht actie ook niet.. (ik keur geen enkele actie af, maar er zijn nogal wat lichtgevoelige snaken als het om Rossi gaat)

maar mijn dag is vandaag alweer geweldig, Rossi staat weer goed in de puntjes.. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan