Jerez

Goed bezig die Biaggi, zou lachen zijn als ie morgen Rossie eruit rijdt, maar ja zal wel weer niet....

Trouwens in die ene bocht zijn ze allemaal lekker aan het driften of niet dan!! Dat wordt morgen weer genieten!!! })
 
zit ik ff te balen dat uitgerekend vandaag ik de hele dag op pad moest en dus helemaal nix gezien heb van de training ;(

Maar wel fantastisch van Loris en Troy op de duc op P1&2 te zetten :} :} :}

Dat belooft wat voor morgen.
 
Ik hoop dat een Duc wint,maar het word een Honda.
Schitterend hoe die Ducrijders zich presenteren in de Motogp. :}
 
fantastisch wat ducati laat zien.ook goed van suzuku staan der nu in ieder geval een stuk beter voor.ik moet met de familie naar sucks flags dus ik kan die race niet zien.fijne familie :(
 
Ik hoop dat Edwards z n Aprilia al wat beter kent en ook vooraan kan meestrijden :}
cool30.gif
 
wat een ongelofelijk saaie wedstrijd is de MOTOGP weer eens. :Z

Jaja, en als er een Ducati eenzaam op kop zou rijden zoals Rossi dat kan en doet...(as if :X ;) )

Nou ja oke dan, het was een beetje saai misschien, het kan mooier. Maar toch klasse zoals Rossi naar voren komt en daar blijft.

De 250 was wel een mooie race, maar niet zo heel goed voor de motor-droomcompetitie. Ik had toch liever Poggiali op 1 gezien.
 
Ik heb wel genoten hoor, damn wat was Capirex aan het driften! Asociaal gewoon! Ook Rossi liet zien hoe je een achterwiel moet laten smoken :] :] 8-) 8-)
 
toch ook knap wat bayliss weer liet zien(tot nu toe meer als capirossi)jammer dat rossi weer moest winnen(voor de stand dan).maar de duc komt er wel.
 
Bayliss in Suzuka 5, Welkom 4, Jerez 3, Le Mans 2?? en Mugello 1??
Zou wel mooi zijn als er wat meer competitie komt.
 
natuurlijk was dat driften van (capi)rossi spectaculair, maar ik zie toch liever wedstrijden zoals vandaag de 125 en 250cc, waar je op het puntje van je stoel zit en pas na de laatste bocht de winnaar bekend is.
 
De 250cc race was echt geweldig :} vooral de laatste ronde met Elias en Rolfo :)
Het commentaar van Bayliss na de MotoGP:

´I have to say what a real pleasure it is to be up here with these riders and I’m happy with the success we have had so far which is a big credit to the team and their hard work. The race was pretty tough because I was by myself and it was a bit boring to be honest!
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 11 mei 2003 22:55 schreef TurboTeunis het volgende:and it was a bit boring to be honest!

Wat een gast die Bayliss :}

En dat in de quote :X
(Zei die na de race in Zuid Afrika ook al :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan