Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het voortandwiel zie je in het echt ook niet en ede paddock stand zit aan de verkeerde kant van het wiel .
het voortandwiel zie je in het echt ook niet en ede paddock stand zit aan de verkeerde kant van het wiel .
gekheid , heb je netjes gedaan
Ga je gang:kan iemand die puntige kont van die honda aanpassen , voorderest mooie fiets.
JerryT,
Als je die "basis balk" in twee grote lagerblokken hangt, welk je met een draai/klem systeem (kijk eens af bij die motorblok montage frames) in een stel schoren hangt, kan je het gehele frame gewoon kantelen. Altijd handig bij aflassen.
Een nadeel dat je een groot basisframe krijgt, ivm zwaartepunt dat daar altijd binnen moet vallen.
Nadeel is wel dat je dan de voorvork etc niet meer kan opstellen voor een duidelijker totaalplaatje, rijhoogte etc.
Die remschijven zijn anders ook waanzinnig
wat voor merk isda?
Is opzich en idee ja met die lagers,voor de optiek van de lasjes is het toch heel belangrijk om zoveel mogelijk onder de hand te tiggen.
Niet alleen voor de optiek...
Lasbaden worden aangetrokken door de zwaartekracht, als je dit van boven kan doen met de beide profielen onder een hoek van 45 graden krijg je een goede verdeling van je smeltbad tussen beide profielen.
Het heeft te maken met de laspenetratie, zal eens een fototje erbij zoeken...
(ps het zal voor motorframes niet veel uitmaken gezien hier veel wordt overgedimensioneerd maar het gaat even om het idee )