Jerryt's eigenbouw deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo henk. Nu heb ik helemaal een goed beeld van jouw expertise. Ik kan ook niet wachten, maar ik doe dat toch maar wel........... _O-

Complimenten hor :W
 
Ziet er allemaal erg strak uit:D

maar dat had ik al eens verteld(A)

is wel een erg grote inspiratie bron dit voor mij.

Komende weken ga ik een zelfbouwframpje maken voor me sprint brommer:D
en in de toekomst ook zelf motor frame maken lijkt me echt vet
 
Mooi dat het toch mooi gevonden word want er was wat discussie dat het weer zwart/zilvergrijs werd...saai!Kleur moest er op! :N Hier hou ik van,tijdloos en less is more principe.Ben ook heeeeeeel benieuwd naar mijn cosmik chrome kleur op frame/brug en hart velgen in combinatie met deze kleuren.Word echt geen saaie fiets. ;)
Heb de eerste aanbieding om in een Motorblad te komen al binnen met deze fiets.(In combinatie met mijn hobby)Pachtig toch? *O* *O*

Zou d'r ff goed over nadenken :Y :$ Je eigen fiets & hobby natuurlijk :9~ :9~ en het is allemaal schitterend....... maar voor je het weet is er een "ijverige" bij de BD die dat motorblad ook leest ........en dan ben je zelf een "project" :( en dat moet je niet willen :N
 
Ziet er allemaal erg strak uit:D

maar dat had ik al eens verteld(A)

is wel een erg grote inspiratie bron dit voor mij.

Komende weken ga ik een zelfbouwframpje maken voor me sprint brommer:D
en in de toekomst ook zelf motor frame maken lijkt me echt vet


Bedankt en alvast veel succes gewenst met de framebouw. :)
 
Zou d'r ff goed over nadenken :Y :$ Je eigen fiets & hobby natuurlijk :9~ :9~ en het is allemaal schitterend....... maar voor je het weet is er een "ijverige" bij de BD die dat motorblad ook leest ........en dan ben je zelf een "project" :( en dat moet je niet willen :N


Bij de BD en de KVK kennen ze mij allang hoor,dat is al gregelt. O-)
 
Ja,zo ken die wel weer.... ;)

Weer eentje aan de verzameling toevoegen,is net opgehaalt.Ouwe meuk ja. :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan