Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dank je wel Gerard , altijd mooi om dit van een vakman te horenHee Ron
Standaard is zo'n ding al lekker maar je maakt er nu helemaal wat moois van!
Prachtige dikke bike zo met die radivork en dat kuipje/lampje staat hem ook goed.Sjappo!
Achterbrug komende winter is prima hoor,geen probleem,er staat toch veel teveel hobby.
Kan dit weekend de Gpz afmaken,vanmiddag nieuwe sloffen/accu/remblokken opgehaalt bij motorzaak Esvana (altijd korting daar,prima motorzaak! ).De rvs remleidingen nog even daar op pikken en dan kan hij weer rijdbaar gemaakt worden.
[afbeelding]
Pierbon frames zijn van aluminium en niet van staal en daarom zijn ze natuurlijk al lichter.weegt toch nog iets hoor
een frame waar het kruis weg is aan de staande cilinder zoals pierbon ze maakt en die wegen een pak minder
de hoek is nu 24° , tis voor iets meer afstand tussen radiator en oliekoeler om te kunnen spelen met de vorkpoten kwa doorsteek
Heb je niet nog die achter brug liggen en kan die er niet zo in ?Hee Ron
Standaard is zo'n ding al lekker maar je maakt er nu helemaal wat moois van!
Prachtige dikke bike zo met die radivork en dat kuipje/lampje staat hem ook goed.Sjappo!
Achterbrug komende winter is prima hoor,geen probleem,er staat toch veel teveel hobby.
Pierbon frames zijn van aluminium en niet van staal en daarom zijn ze natuurlijk al lichter.
Verder kun je een twin niet een al te extreme balhoofd hoek geven omdat je minder gewicht op het voorwiel hebt ten opzichte van een vier in lijn, ik zou hem rond de 23° houden. (zo is die bijv van een Ducati 1098 24,3°)