Jerryt's eigenbouw deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jiffy is bij mij de zijstandaard,zal de misschien de generatiekloof tussen mij en jouw zijn.
We snappen elkaar. O-)
 
Jiffy is bij mij als jonge hond ook zijstandaard...

Heb overigens ook al een jaar mijn demper onder het blok en dat werkt prima, ook de olietemperatuursensor die er bijna tegenaan hangt doet het nog prima, en geeft de goede temperatuur weer, heb er namelijk nog een op mijn blok zitten, en beide geven dezelfde temp. aan dus zal wel goed zitten
 
Hier nog een zonder problemen met de dempers onder het blok :W

(voor foto's kijk je maar op marktplaats _O- )
 
Mooi,weten we dat ook weer. :+

Heb effe op Marktplaats gekeken Maikel,supercleane fiets!Zie ook dat je hem al zo goed als verkocht hebt als ik het bod zo zie. O-)
 
dat bod zal ik er van het weekend maar eens afgooien, vertrouw er niks van aangezien ik nog niks van die knakker gehoord heb. verder wel veel reacties maar er is nog niemand geweest, staat er toch alweer bijna 4 dagen op :P

Maare... ga jij die demper eens afmaken, we zitten je nieuwe topic te vervuilen :W
 
Laatst bewerkt:
dat bod zal ik er van het weekend maar eens afgooien, vertrouw er niks van aangezien ik nog niks van die knakker gehoord heb. verder wel veel reacties maar er is nog niemand geweest, staat er toch alweer bijna 4 dagen op :P

Maare... ga jij die demper eens afmaken, we zitten je nieuwe topic te vervuilen :W

Biedingen op MP heb je geen ruk aan nee.Fighters en handel. :X Maar goed,het is de tijd en hij is echt clean,vind vooral dat subfreempje zeer geslaagt. :}
Succes met de verkoop!Moet lukken en net wat je zegt...4 dagen is nog pril ja.
Wat voor fiets heb je erbij gekocht trouwens?
:W
 
vorig jaar een gsxr 1000 van 2004 gekocht..
zit inmiddels een andere demper, sbk-stuur, ohlins vering e.d. op maar doe er verder niks aan..
Ben nu een bmw e21 (das een auto) aan het restaureren waar ook nog een leuk blok in moet komen.
En daarna wil weer een motor bouwen, ik zit te denken aan een soort van flat tracker met een modern tintje maar daar ben ik nog niet helemaal uit. :]


trouwens, jouw oude gpz handelt best aardig, staat alweer te koop...
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar een gsxr 1000 van 2004 gekocht..
zit inmiddels een andere demper, sbk-stuur, ohlins vering e.d. op maar doe er verder niks aan..
Ben nu een bmw e21 (das een auto) aan het restaureren waar ook nog een leuk blok in moet komen.
En daarna wil weer een motor bouwen, ik zit te denken aan een soort van flat tracker met een modern tintje maar daar ben ik nog niet helemaal uit. :]


trouwens, jouw oude gpz handelt best aardig, staat alweer te koop...


Aaaaarrghhh TUPPERWARE!!!!!!!Rijd fantastisch zo'n ding natuurlijk. ;)
Flattrackers zijn momenteel hot ja. :9~

Die GPZ bestaat nog steeds ja.Vind het ook wel geinig dat hij nog (bijna)hetzelde is dan toen hij hier van het erf ging.. O-)
 
Has ik het toevallig net met het vrouwtje over om dat te doen,heb piccies genoeg in Picasa staan,misschien dat dat met een linkie kan? O-)
Ik ben voor!! Vergeet je dan niet de aanpassingen van bestaande fietsen er in mee te nemen? Vooruit, je mag de mijne wel als voorbeeld nemen *D :
Voor:
2j5dzzk.jpg

Nu:
rricrm.jpg
 
Aaaaarrghhh TUPPERWARE!!!!!!!Rijd fantastisch zo'n ding natuurlijk. ;)
Flattrackers zijn momenteel hot ja. :9~~

Die GPZ bestaat nog steeds ja.Vind het ook wel geinig dat hij nog (bijna)hetzelde is dan toen hij hier van het erf ging.. O-)

ja ja flat/streettrackers zijn hot.

zou me nog melden bij je in verband met kontje/subframe.

zou in jan even naar de doc voor een stukje face-lifting voor mezelf. helaas werd er iets anders ondekt en met de schone ziekenhuizen van vandaag de dag kwam er een bacterie bij die lekker agresief was.

kortom heb nu weekendverlof en maandag weer melden bij revalidatiecentrum. hopelijk laatste week. en kunnen we weer langzaam aanklooien.
heb nu eindelijk weer laptop met www erop dus vermaak me overdag wel met surfen hiero

als ik weer goed ter been en kilootje of 15 aangekomen ben meld ik me ff bij je gerard.

mol
 
ja ja flat/streettrackers zijn hot.

zou me nog melden bij je in verband met kontje/subframe.

zou in jan even naar de doc voor een stukje face-lifting voor mezelf. helaas werd er iets anders ondekt en met de schone ziekenhuizen van vandaag de dag kwam er een bacterie bij die lekker agresief was.

kortom heb nu weekendverlof en maandag weer melden bij revalidatiecentrum. hopelijk laatste week. en kunnen we weer langzaam aanklooien.
heb nu eindelijk weer laptop met www erop dus vermaak me overdag wel met surfen hiero

als ik weer goed ter been en kilootje of 15 aangekomen ben meld ik me ff bij je gerard.

mol


Okee,das minder goed nieuws ja.Mooi dat het weer de goede kant op gaat.
Dacht laatsten al,hoor niks meer van hem.(Nou gebeurt dat wel vaker natuurlijk..... ;) )
Bekijk en herstel maar even rustig,hoor het wel terzijne tijd.(Heb eerst nog wel wat klusjes liggen. O-) )

Gr.Gerard. :W
 
Ik ben voor!! Vergeet je dan niet de aanpassingen van bestaande fietsen er in mee te nemen? Vooruit, je mag de mijne wel als voorbeeld nemen *D :
Voor:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]


Vergeet ik niet nee,nou heb ik niet veel pics van voor trouwens. _O-
Je wil niet weten hoeveel pics ik heb,honderden! :X Moet maar eens een selectie maken,maarja,wil/moet nog zoveel. :X
Nou moet er morgen eerst een broeikas gemaakt worden........dat geouwehoer buitenhuis begint ook weer!(En dan heeft ZE binnenhuis ook nog allemaal ideetjes....)
En de werkplaats staat vol met klussen,godzamme!Ik moet een sabatical year hebben!!!
 
Laatst bewerkt:
is het geen idee om je linksysteem daaraan op te hangen, zoals unruled ook doet?? (en ik trouwens ook). geeft een stuk progressievere demping en wat meer ruimte met je dogbones/linksysteem.
ik hou het bij lineaire demping.
Zorg wel voor een knappe schokbreker als er een andere achterbrug in gaat :)
 
Laatst bewerkt:
Nou moet er morgen eerst een broeikas gemaakt worden........dat geouwehoer buitenhuis begint ook weer!(En dan heeft ZE binnenhuis ook nog allemaal ideetjes....)

hahaha....het is ook overal hetzelfde he, ik ben ook tot minstens in september besproken.......succes :+
 
Mooi,2 dagen aan het klooien geweest met de broeikas,maar hij staat.Is ze weer blij! ;)
Het was hoofdzakelijk alu(en glas uiteraard)dus toch nog metaal gerelateerd.Ze wilde er graag schuifdeuren in,tuurlijk,doen we. :X Was weer allemaal improviseren,ben ik dat wel gewend natuurlijk.*Was geen kant en klaar ding nee. :N

Morgen nog vrij,kunnen we dan weer met Maikel zijn knalpot bezig! *O*
 
Heb bij de openingspost van dit topic een kleine collage(via een link) wat van mijn projecten van de laatste jaartjes verzameld.(Ja,heb wat hulp van het vrouwtje gehad... _O- )
 
Heb bij de openingspost van dit topic een kleine collage(via een link) wat van mijn projecten van de laatste jaartjes verzameld.(Ja,heb wat hulp van het vrouwtje gehad... _O- )
Kan wel zien dat je er steeds beter in wordt. Brommers bouwen dan he ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan