Jerryt's eigenbouw Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zijn de prachtigste klussen ja,vanaf een hoop onderdelen een customade fiets bouwen. *O*
Heeft geen enkele haast want hij kan het volgende seizoen op de verhoogte gele Daytona rijden die ik laatsten onder handen genomen heb voor hem.Nou wil die weer wat anders,toch prachtig zulke mensen! :} *O*
 
_O- Oooooh,verrek,dat was jij ja. _O-
Je hebt gelijk,vork en wielen stonden er nog niet nee,het zei je vergeven. O-)
De eigenaar zag de humor er wel van in vanmiddag toen ik dat zei. :+
 
Kut spaken ken ik niet , wel Haan spaken...dat merk van jou loopt vast spaak ja, die moet je niet hebben :N

Wat betreft de vork, er wordt hier geen standaard BMW gebouwd , dus zou best kunnen dat het geen BMW is.
je kent me niet :')
 
zoiets!

Custom-BMW-R1200R-black-color_zpsc933572e.jpg
bmw-r1200r-4_zps0b89d0f6.jpg
 
Voor het eerst - en na zorgvuldig bestuderen - een motor waar ik echt helemaal niks mooi aan vind, met als bekroning urinepotjes op het stuur..... Moet eigenlijk gewoon een rupsband onder.

Niet vergeten dat het een jerryt fiets wordt he. Mensen die met een bepaald idee bij gerard aankomen gaan vaak weg met iets totaal anders waar ze veel contenter mee zijn!
 
Voor het eerst - en na zorgvuldig bestuderen - een motor waar ik echt helemaal niks mooi aan vind, met als bekroning urinepotjes op het stuur..... Moet eigenlijk gewoon een rupsband onder.


Ben ik helemaal met je eens!Hij is apart maar daar is ook alles mee gezegd. O-)
 
Niet vergeten dat het een jerryt fiets wordt he. Mensen die met een bepaald idee bij gerard aankomen gaan vaak weg met iets totaal anders waar ze veel contenter mee zijn!

De fiets die wij gaan bouwen lijkt absoluut niet op dit hok. :N
Vind jouw laatste zin wel mooie PR! :}

En Mac,bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst - en na zorgvuldig bestuderen - een motor waar ik echt helemaal niks mooi aan vind, met als bekroning urinepotjes op het stuur..... Moet eigenlijk gewoon een rupsband onder.

Heerlijk man een potje pis mee in de woestijn voor als je niks meer te drinken hebt.

Das praktisch, noppenbanden en dikke kelken op de carbs. :X

Zeker praktisch! nog nooit gehoord van een motor die ergens neergezet word voor een foto? denk je nou serieus dat dat ding ook maar iets te vertellen heeft in het stof met een veerweg van +- 120mm aan de voorkant..
Als er een motor bij gerard in het grind staat voor een foto dan zeg je toch ook niet "handig die straatbanden in dat grind" _O-


Maar ik vind het een vet ding die bmw. gelukkig verschillen smaken nog steeds ;)
 
Mogguh. O-)

Dit is de bedoeling kwa kont wat. :Y Het is zeker geen klein organisch Jerryt kontje maar is de bedoeling ook niet.Je krijgt toch en hele andere fiets zo. :+
Bij de tank nog wat afschaven zie ik.
full
 
Laatst bewerkt:
Mogguh. O-)

Dit is de bedoeling kwa kont wat. :Y Het is zeker geen klein organisch Jerryt kontje maar is de bedoeling ook niet.Je krijgt toch en hele andere fiets zo. :+
Bij de tank nog wat afschaven zie ik.
[afbeelding]

Zie ik nou het voorbeeld op de werktafel liggen ;) ?

Gisteren "ff" bij gekletst, nou zoonlief klaagde al in de auto: jullie praten alleen maar over motors :r
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan