Jerryt's eigenbouw Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh. O-)

Dit is de bedoeling kwa kont wat. :Y Het is zeker geen klein organisch Jerryt kontje maar is de bedoeling ook niet.Je krijgt toch en hele andere fiets zo. :+
Bij de tank nog wat afschaven zie ik.
[afbeelding]
persoonlijk zou ik de framelijn door laten lopen en zichtbaar laten

full


en misschien een soort 'vouw' in het achterste deel zoals de tank?
 
Is de bedoeling niet,moet lijken op de Desmocidici GP12 racer en die is ook niet klein.
Dat frame is anders dus kopie word het toch niet kwa aansluiting.
 
Zie ik nou het voorbeeld op de werktafel liggen ;) ?

Gisteren "ff" bij gekletst, nou zoonlief klaagde al in de auto: jullie praten alleen maar over motors :r
_O-


Klopt ja.
Haha,dat over ouwehoeren over motorfietsen met zoon erbij komt mij bekend voor. _O-
 
Mogguh. O-)

Dit is de bedoeling kwa kont wat. :Y Het is zeker geen klein organisch Jerryt kontje maar is de bedoeling ook niet.Je krijgt toch en hele andere fiets zo. :+
Bij de tank nog wat afschaven zie ik.
[afbeelding]

Nou` nog een mooie puntbak er onder rossen :Y ...
(zou zelf die hoek uit de zit halen en iets rond laten lopen , staat mooier en loopt vloeiender. :')
 
Laatst bewerkt:
De eerste kant zit er in. *O*
Moet allemaal nog wat bijgewerkt worden maar moet nu kappen want het vrouwtje gaat oliebollebakke op mijn werkbank,onder de ventilator. :+
full
 
Ze nemen godzamme mijn hele werkplaats over!!!!!!! :( :+
Nouja,het is allemaal voor een goed doel.Hij wil wat verdienen en zij bakt homemade oliebollen waar we straks van kunnen mee vreten. *O*
full
 
Dat doet ze toch maar effe,de schat! :}
Je zet me toch niet op MF zegt ze!!!!???Neeeuuuuuu....... _O-

Zijn ze organisch of niet? _O-

Allemaal een prettige jaarwisseling en denk maar effe aan me als ik morgenochtend om 05.45 naar de baas moet. O-)
full
 
Dat doet ze toch maar effe,de schat! :}
Je zet me toch niet op MF zegt ze!!!!???Neeeuuuuuu....... _O-

Zijn ze organisch of niet? _O-

Allemaal een prettige jaarwisseling en denk maar effe aan me als ik morgenochtend om 05.45 naar de baas moet. O-) [afbeelding]

Zal aan je vette salaris denken :Y :+ , maar gauw aan de bollen `lekker fratsen })

Een lokkig 2014`` Jonge ..(en fam natuurlijk) ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal wel lekker ruiken daar ipv die afschuwelijke las/slijp/benzine/olie/brand/verf/thinner.......hoewel ik dat toch vel liever ruik dan wat ik bij mij hier in de huiskamer ruik......namelijk oliebollen appelflap meur....maar ook mijn vrouw bakt ze toch echt heel erg lekker :9~ , eet ze Gerard!
 
Nog even een technische vraag Gerard, is er een `algemene brugas hoogte? Dit ivm mijn projectje om de plek van de WP te bepalen......
 
Zal aan je vette salaris denken :Y :+ , maar gauw aan de bollen `lekker fratsen })

Een lokkig 2014`` Jonge ..(en fam natuurlijk) ;)


_O- Vette salaris! _O- We zitten hier ook als een normaal mens vrij heeft dus daar mag best wat tegen over staan.Okee,we verdienen hier best wel goed..... :Y
Do en de famielje ik volle lok en seine jonge! :+
 
Nog even een technische vraag Gerard, is er een `algemene brugas hoogte? Dit ivm mijn projectje om de plek van de WP te bepalen......


On topic!!!!
Ga er van uit dat als je de uitgaande as/brugas/achterwielas in het hart een rechte lijn trekt dat de brugas ongeveer een centimeterje hoger mag liggen dan de andere 2.Is globaal hoor,hangt ook weer af van de hartafstanden van die 3. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan