Jerryt's eigenbouw Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benzinedop in gsxr caferacertank gefabriekt. :+
full
 
Alleen jammer van de steekas die zo lang is door de breedte van de velg...
Doet een beetje afbreuk aan de lijn van de achterbrug zo.

Is het niet mogelijk om de achterbrug ná de velgrand terug naar binnen te laten lopen richting het hart van de velg?
Niet dat ik überhaupt iets als dit zelf kan maken,het is meer een goedbedoelde suggestie :+
Ziet er verder al zéér strak uit zo! *O*
 
Laatst bewerkt:
Alleen jammer van de steekas die zo lang is door de breedte van de velg...
Doet een beetje afbreuk aan de lijn van de achterbrug zo.

Is het niet mogelijk om de achterbrug ná de velgrand terug naar binnen te laten lopen richting het hart van de velg?
Niet dat ik überhaupt iets als dit zelf kan maken,het is meer een goedbedoelde suggestie :+
Ziet er verder al zéér strak uit zo! *O*


Denk dat het straks een stuk minder opvallend is, komt nog een en ander gemonteerd op de as...
 
Gaat straks zeker minder opvallen,moet nog een dikke(tapse)alubus voor gedraaid worden en komt nog een rembracket en schijf in.Het rechter stalen verstelblok had wel wat meer naar binnen gekunt maar vind dat persoonlijk een lelijk gezicht dat het linker (kettingkant)blok meer naar buiten staat dan het rechter als je er achter staat.Word wel vaker gedaan maar stoor me daar aan. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja,zijn ze nog steeds heel???????? ;) Jongens krijgen alles kapot.....

Eigen project tussen andere dingen door maar weer op de brug geknalt.KOmt er niet eerder af mits het frame klaar is!!!!!!! :+
We gaan de Speed Triple geometrie gebruiken omdat die zo lekker stuurt,blok zal wat meer naar voren moeten om de wielbasis gelijk te houden.De Multistrada brug is een paar cm langer. O-)
full
 
Tis stock ja maar ben er nog steeds wijs mee...... :Y
full
 
Heb je'n foto waar de gehele zijkant op staat?
Ik heb wel zin om te soepen vanavond..
 
De hele zijkant staat er toch op,of bedoel je dat stock ding? :?

Leef je uit uiteraard! :}
 
Dan kom je niet meer weg met de bochten en radiateur volgens mij. :N


Ja,gaat wel lukken.Net al bekeken met de Speed Triple,kan wel 3/4 cm naar voren,geen probleem. O-)

Wil er ook een mooie kleine/platte gebogen aftermarket radiateur op.
 
Laatst bewerkt:
Zijkantpics!Spul staat zo goed als uitgelijnt. :Y

Denk toch dat een Spondonachtig frame word,vind ik toch wel lekker.
full
 
Ik zie dat je je voorvork vast hebt zitten met een paar staafjes aan je hefbrug :Y hoe bepaal jij nou de hoek waar de voorvork nu staat nou in de praktijk en watvoor meet apertuur gebruik jij daar voor :? Zoiets is vrij belangrijk want anders stuurt het apparaat vrij snel of juist zo traag als stront ;) :?

Het word vast weer een mooi apparaat :Y
 
Laatst bewerkt:
Balhoofdshoek staat op een scherpe 67 graden,met een digitale magneet hoekmeter.Plaats je mooi op het balhoofd,simpel.
 
Ze staan zo gebroerderlijk naast elkaar,van dit spul word ik vrolijk! *O*
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan