Jerryt's eigenbouw deel 9

Hee bekende fiets, volgens mij lag die tank een maand geleden nog bij mij in de spuitcabine....

Grijze tank met witte streep bovenop toch?

Mooi om zo het geheel eens te zien, klasse

Klopt,en het spuitwerk ziet er superstrak uit👍
 
Ziet er goed uit Gerard, mooi werk ! Adres is verstuurd via pb. Komend weekend slijpen, schuren en polijsten....

Dank nop,moest toch nog effe een dubbel posttarief betalen😬Was net te zwaar maar no problem en maak er wat moois van👍
 
Denk dat ze passen.... Alleen nog "even" de lassen wegslijpen en satineren. Ben al halverwege, morgen verder.

d90eb6902625eb819672386be9213252_zpsywnwq0jp.jpg
 
Blijft altijd wat tricky om het spul te maken zonder fiets erbij maar het is gelukt geloof ik *O*
Ziet er nu al goed uit nop👍
 
Laatst bewerkt:
Momenteel een alutank en zit aan het maken voor een ducati pierobonproject😀
full
 
Laatst bewerkt:
nice, doe jij die plaat kloppen daar bij t balhoofd? in zo'n leren zak?

en eens met hubertje, tank korter.. niet heel veel maar wel iets, einde tank houden tot ong achterste framebuis / schokbreker ophanging. Denk dat dat mooier is.

des al niet gaaf!
 
nice, doe jij die plaat kloppen daar bij t balhoofd? in zo'n leren zak?

en eens met hubertje, tank korter.. niet heel veel maar wel iets, einde tank houden tot ong achterste framebuis / schokbreker ophanging. Denk dat dat mooier is.

des al niet gaaf!

Engels wiel/twee blokken hout met hollingen er in/bolkop hamer/rvs stack met alle radiussen er in/vlakke houten hamer en wat ervaring en twee rechter handjes is alles wat je nodig hebt😇
 
sowieso die 2 rechter handjes :D

Maar dat is wel mooi spul wat je dan allemaal gebruikt. Heb ooit bij kennis van me een asbak gemaakt met zo'n lerezak. Werkt ook wel mooi. Maar engelswiel nog mooier. Wel lastig om t fatsoenlijk te doen zoals hij bedoeld is.
 
Zandzak ook gehad was maar mijn ding niet,twee grote blokken hout met twee verschillende holtes radiussen er in en bolkophamer voldoet mij beter. :+
 
Graag gedaan nop en jij hebt ook netjes werk geleverd :}
 
Laatst bewerkt:
Danku,tank nog lang niet klaar naar het moeilijkste gedeelte zit er in👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan