Jerryt's eigenbouw deel 9

Hallo Gerard

ik ben al een hele tijd een Ducati 450 RT Desmo aan het opknappen . ik ben eindelijk zover dat hij rijd maar hij stuurt niet zo fijn . ik denk dat de balhoofdhoek iets van 30 graden is , dit tesamen met het 21 inch voorwiel en de lange voorvork zorgt ervoor dat ik heel veel naloop heb .
de motor valt als het ware in de bocht .
ik zo graag de balhoofdhoek een graad of 3 a 4 steiler willen hebben .
zou jij dit klusje misschien willen aanpakken?

Groeten Eldert
full
 
Laatst bewerkt:
een kleiner voorwiel of een kroonstuk met meer offset zou kunnen maar ik wil het originele 21 inch voorwiel houden . ik heb de achtervork ook al langer gemaakt anders bleef ik wheelies maken . met een kroonstuk met meer offset word de wielbasis nog langer .

Eldert
 
Mooie ouwemannecrosser :+
Balhoofd er af en onder een scherpere hoek zetten,u brengt hem maar👍
 
Laatst bewerkt:
Danku,uiteraard komt er nog een mooie(geen kermiskleur ;) )radiale dikke vork in maar er moet eerst weer wat gespaard worden(lees klusjes voor derden _O- )
Staat een prachtige dikke radiale Ducati Streetfighter vork bij Boonstra voor 2150 ballen. :X
 
Laatst bewerkt:
Staat een prachtige dikke radiale Ducati Streetfighter vork bij Boonstra voor 2150 ballen. :X

Dat is ook geen geld... :+
Mooie banden ook, welk merk is dat ? Mooi profiel ook.
Moet zelf ook een setje kopen voor me nieuwe wielen van mijn duc, vond die Pirelli supercorsa sc2 mooi (en zijn ook goed).
 
Laatst bewerkt:
Danku,uiteraard komt er nog een mooie(geen kermiskleur ;) )radiale dikke vork in maar er moet eerst weer wat gespaard worden(lees klusjes voor derden _O- )
Staat een prachtige dikke radiale Ducati Streetfighter vork bij Boonstra voor 2150 ballen. :X

Pfff, bak geld. Oftewel ik moet binnenkort ook maar langskomen om de uitlaat te laten fabriceren. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan