Jerryt's eigenbouw deel 9

Volgens mij zet G alles op FB helaas.
Ik was ook geen fan van FB maar heb toch maar een account aangemaakt. Alles maar dan ook alles mbt motoren vind je hier. Honderden groepen met gelijk gestemden en foto's posten is een eitje. Maakt forums zoals motor-form volledig overbodig en achterhaald.
 
Ik was ook geen fan van FB maar heb toch maar een account aangemaakt. Alles maar dan ook alles mbt motoren vind je hier. Honderden groepen met gelijk gestemden en foto's posten is een eitje. Maakt forums zoals motor-form volledig overbodig en achterhaald.
Het is Facebook. Veel dieper kun je niet zinken op Internet. Het wordt dan ook in drommen verlaten en terecht. Fora zoals motor-forum.nl bestaan sinds het begin van het www en hebben de toekomst.
 
Facebook legt je leven bloot, en dat levert in mijn specifieke geval( m.i.) teveel risico’s op, helaas, moet ik erbij zeggen. (Heeft overigens niets te maken met dat ik criminele activiteiten uithaal oid😂)
 
Je kan toch gewoon een account aanmaken zonder jou persoonlijke gegevens erop te zetten? of je kan alles afschermen zodat alleen jou vrienden alles kunnen zien en verder niemand.
 
Het is Facebook. Veel dieper kun je niet zinken op Internet. Het wordt dan ook in drommen verlaten en terecht. Fora zoals motor-forum.nl bestaan sinds het begin van het www en hebben de toekomst.
Keep on dreaming. Ik zat ook jaar in jaar uit op het Ducati forum, altijd wat te doen maar ligt ook grotendeels stil. Wat blijkt, volledig verschoven naar Facebook. Ben ook geen fan van Facebook maar wel van alles wat met motoren te maken heeft en dan zal je toch Facebook moeten bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, ik vond dit ook een van mijn favoriete topics....

Door dit topic heb ik bij hem toentertijd een uitlaat laten maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan