Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees het even over en je bedoelt dat bijna alle fighters poserbikes zijn en wel goed sturen?
Dan heb ik het verkeert gelezen...... :X sorry,ik las het anders.
 
Ik lees het even over en je bedoelt dat bijna alle fighters poserbikes zijn en wel goed sturen?
Dan heb ik het verkeert gelezen...... :X sorry,ik las het anders.

Neen, je hebt het verkeerd neergezet ................ en E. bedoelt het ècht wel zoals ie het neerzet hoor. _O- :W
 
Neen, je hebt het verkeerd neergezet ................ en E. bedoelt het ècht wel zoals ie het neerzet hoor. _O- :W

Hoe staat het met jouw jerryt-stuur-machien? Ik lees overal maar wat mee, maar XB is weer al effe geleden. -> maak er meteen werk van :+

Edit: oh je hebt hem ook al van plaats veranderd, je bent al even ver als ik, zie ik _O-
 
Laatst bewerkt:
ik zou maar beter zwijgen voor er een Fries aan mn Belgische deur staat om een schop onder de kont te geven van 'schiet nou eens op man' :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niks meer......... :X

Vanmiddag is de tank weer teruggebracht van mijn maat zijn caferacer,heeft de lasjes mooi weggeslepen. :} Kunnen we daar straks ook weer mee verder.RVS perfobuis is ook in the house voor het binnenwerk van de carbondempers. :+
Lekker bezig zo,hou ik wel van! :+
full

Wat zit daar een lullig achterwieltje in. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niks meer......... :X

Vanmiddag is de tank weer teruggebracht van mijn maat zijn caferacer,heeft de lasjes mooi weggeslepen. :} Kunnen we daar straks ook weer mee verder.RVS perfobuis is ook in the house voor het binnenwerk van de carbondempers. :+
Lekker bezig zo,hou ik wel van! :+ [afbeelding]


Mooie foto zo, vanuit de hoek waaruit genomen :9~ :9~ :9~
 
Oh, z'n Triumph komt hier (bijna letterlijk) om de hoek vandaan ....... heb ik 'n streeppie voor dus. *O*

Tuurlijk!En dat was de beste koop wat ik ooit gedaan heb,vergeten we dat kapot gelopen naaldlagertje even. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niks meer......... :X

Vanmiddag is de tank weer teruggebracht van mijn maat zijn caferacer,heeft de lasjes mooi weggeslepen. :} Kunnen we daar straks ook weer mee verder.RVS perfobuis is ook in the house voor het binnenwerk van de carbondempers. :+
Lekker bezig zo,hou ik wel van! :+ [afbeelding]
Wat zit daar een lullig achterwieltje in. :+

Blijft de tank en het zitje kaal? Geeft wel een ruige look zo!
 
Tuurlijk. Met een sjoppert kan je immers ook een bocht maken, je moet alleen niet vragen hoe veilig dat is ;)
Er zitten toch geen treinwielen onder? Nee je kan niet plat door een bocht nee, maar dat is de bedoeling ook niet.
Ik ben een keer met een paar Vmaxen mee gereden met 280/300 achterband en die gasten gaan gewoon normaal door een bocht. Niks aan de hand, harstikke veilig.

Het stuurt niet als een gixxer 750 nee, dat klopt :)
 
Hoezo,bij alle fighters!?Wat een bullshit! :?

Geen BS toch? De meeste worden alleen voor het uiterlijk verbouwd waarbij meestal geen rekening gehouden wordt met de configuratie, vering/demping en al het andere wat invloed heeft op het stuurgedrag.
En dan bedoel ik niet alleen zo'n kekke moderne schokdemper in een oud frame hangen zonder linksysteem wanneer wel nodig, maar ook al het andere wat veranderd wordt aan de wielophanging, gewicht, zwaartepunt enz.
Gelukkig worden de meeste streetfighters dus gebruikt om te showen, da's wel een stuk veiliger volgens mij ;)
 
Er zitten toch geen treinwielen onder? Nee je kan niet plat door een bocht nee, maar dat is de bedoeling ook niet.
Ik ben een keer met een paar Vmaxen mee gereden met 280/300 achterband en die gasten gaan gewoon normaal door een bocht. Niks aan de hand, harstikke veilig.

Best mee eens, zolang je inderdaad rekening er mee houdt is het wel te doen.
 
Ik ben een keer met een paar Vmaxen mee gereden met 280/300 achterband en die gasten gaan gewoon normaal door een bocht. Niks aan de hand, harstikke veilig.
Nou dan weet ik niet waar jij op gelet hebt maar toen ik met 'n paar van die 300-band jongens aan het rijden was, was het iedere bocht je hart vasthouden omdat ze in werkelijk iedere béétje bocht als 'n dolle naar buiten gingen van het onderstuur en bijsturen en bijsturen .............. maar dan wel 'n kwartiertje later op het terrassie: zo, dat ging lekker hè. ............ pffffff. :+
 
Geen BS toch? De meeste worden alleen voor het uiterlijk verbouwd waarbij meestal geen rekening gehouden wordt met de configuratie, vering/demping en al het andere wat invloed heeft op het stuurgedrag.
En dan bedoel ik niet alleen zo'n kekke moderne schokdemper in een oud frame hangen zonder linksysteem wanneer wel nodig, maar ook al het andere wat veranderd wordt aan de wielophanging, gewicht, zwaartepunt enz.
Gelukkig worden de meeste streetfighters dus gebruikt om te showen, da's wel een stuk veiliger volgens mij ;)

Wel goed gelezen dus!Wel BS dus,tuurlijk zit er een kleine categorie tussen puur voor het posergehalte gaat maar de meeste fighterliefhebbers willen een fiets die wel goed stuurt!
Nou zijn het vaak oudere fietsen die worden verbouwd dus je kunt dat niet vergelijken met een nieuwe multi instelbare fiets met bijhorende hitech e.d.
En vooral die laatste zin vind ik helemaal BS!Hoezo,niet veilig? :?
Volgens mij zit jij hier op de verkeerde rubriek en hoor je meer bij de kant en klare fietsen uit de folder thuis.Want ojee,je moet absoluut niet iets aan een standaard fiets verbouwen want das niet veilig. :+
 
Nou dan weet ik niet waar jij op gelet hebt maar toen ik met 'n paar van die 300-band jongens aan het rijden was, was het iedere bocht je hart vasthouden omdat ze in werkelijk iedere béétje bocht als 'n dolle naar buiten gingen van het onderstuur en bijsturen en bijsturen .............. maar dan wel 'n kwartiertje later op het terrassie: zo, dat ging lekker hè. ............ pffffff. :+


_O- Ik geloof het direct }) !Tuurlijk stuurt dat met zo'n band niet,dit zijn puur poserbikes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan