Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk iets met een klok en een klepel dit verhaal... beter verdiep je je er even in voordat je mensen op het verkeerde been zeg. Meg heeft zeker goed spul maar met een potje polish ga jij die krassen niet eruit krijgen.je kunt het proberen dan ga ik je veel succez wensen. Die wax waar je het over hebt is puur voor het beschermen van de lak. Daarmee kun je geen lak correctie mee bereiken. Daar heb je echt polijstmiddel voor nodig

Hier kun je een klein beetje lezen hoe het allemaal in zijn werk gaat op een koeklik: Nissan 350Z my 2005

iedereen heeft zijn mening over kuisproducten en onderhoud van de lak , de producten van meq zijn echt wel heel goed tis gewoon waarmee jezelf graag werkt
 
Hele nette gpz geworden :Y

Alleen die mini knippers -O- ehhh.... niet mijn smaak, de originele behouden en dan met witte of zwarte lenzen zou ik persoonlijk gedaan hebben........
oh. wacht even,.... heb ik ook gedaan :+

De achterkant van mij ligt nog steeds uit elkaar _O- , ehh iets met werk en druk enzo.
Misschien schroef ik hem wel gewoon in elkaar zonder opnieuw te coaten (wielen en achterbrug e.d.) dan kan ik tenminste weer rijden zodra het mooi weer wordt 8-)
 
Hele nette gpz geworden :Y

Alleen die mini knippers -O- ehhh.... niet mijn smaak, de originele behouden en dan met witte of zwarte lenzen zou ik persoonlijk gedaan hebben........
oh. wacht even,.... heb ik ook gedaan :+

De achterkant van mij ligt nog steeds uit elkaar _O- , ehh iets met werk en druk enzo.
Misschien schroef ik hem wel gewoon in elkaar zonder opnieuw te coaten (wielen en achterbrug e.d.) dan kan ik tenminste weer rijden zodra het mooi weer wordt 8-)

Vond die ori knippers zo ontiegelijke lelijke dingen,dat moest gewoon anders.
Zo ook die lelijke spiegels er af gepleurt,zag je toch geen ruk in,ja je armen.Moet nog een klein stuureindspiegeltje op.
Wat jouw fiets betreft,zorg er zeker voor dat je straks kunt rijden ja. :Y
 
mooie kar G. koop jij ze op kleur :+


Bedankt A.(Fredje ook)ben er heel content mee met deze kar ja,net of kom je weer thuis (kwa rijden dan).Heb ook 15a20 jaar Mazda 626 en de ouwe 6 gereden.
Die Verso was trouwens bij de Mazda dealer in no time verkocht.
Opzich prima ding maar toch niet mijn ding.Mis de PKtjes wel wat moet ik zeggen maar die 80 Euries die ik mij nu bespaar (elke maand!) aan wegenbelasting is dat me dat wel waard.
Brandstofkosten zij hetzelde t.o.v de verso.
:W
 

Tis verder heel netjes gebeurt en voor een strakke prijs dus daar wil ik de spuiter niet mee lastig vallen.Het is altijd prijs/kwaliteit verhouding. O-)
Breng hem wel een dagje naar mijn maatje die gek is op polijsten.
 
Net de spuiter even gemailt en hij bied aan om het nog te polijsten,maar moet dan nog 2keer Purmerend heen en weer,geen zin in en geen tijd voor..Is volgens hem best nog wel kritisch werk en hij gebruikt 3M spul.
Toch netjes dat hij het aanbied maar geen zin in om er nog tijd in te steken.Vind het eerst wel prima zo.Rijden met die hap!
En misschien komt hier nog wel eens iemand met een polijstset in ruil voor een lasklusje.
En anders mijn maat maar even op de schouder slaan,VRIEND! ;)
 
Het is inderdaad kritisch, teveel lak correctie en je zit door je blanke lak heen. 3M heeft ook erg goede polijstspullen, ermee om weten te gaan is in alle gevallen het belangrijkste.
 
Het is inderdaad kritisch, teveel lak correctie en je zit door je blanke lak heen. 3M heeft ook erg goede polijstspullen, ermee om weten te gaan is in alle gevallen het belangrijkste.


Wacht wel dat jij met je volgende project bezig gaat en deze kant weer eens langskomt voor een lasklus,neem je je polijstspul maar mee......... *O*
 
kun je bij deze alu bussen een stukje aanlassen ze moeten ongeveer een centimeter langer worden.

maar je kan er ook meer aanbakken en ze moet en toch nog in de draaibank.

laat maar even weten wat je er van denkt G *D
full
 
Als jij er materiaal voor hebt dan moet dat lukken. :Y
 
ik heb nog 4 van die bussen over dus die kan ik daar wel voor gebruiken

ik maak het wel klaar en dan breng ik het spul wel even bij je langs

hj
 
ik heb nog 4 van die bussen over dus die kan ik daar wel voor gebruiken

ik maak het wel klaar en dan breng ik het spul wel even bij je langs

hj


Is goed HJ,heb toch geen zak te doen. _O-

Net 2 volle dagen in Groningen geweest,behangen/schilderen en van alles en nog wat.De oudste dochter op kamers daar.Toch mooi dat ze kunnen studeren,is mijn hobby nooit geweest! :+
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet de dochter ook,die heeft het studentenleven ook ontdekt.Nouja,je bent maar 1keer jong. *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan