Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Het vierde topic alweer!We knutselen gewoon door uiteraard. *O*
Weer de link naar picasapiccies voor de geintresseerden:



https://picasaweb.google.com/113250058075913614935/JerrytSEigenbouw02?feat=directlink#
Het laden kan even duren.........veel pics. O-)

Gr.Gerard :W
.
full
 
Laatst bewerkt:
Jaaa, daar is die dan! Gaan we gewoon weer volgen!
Het topic begint in ieder geval alweer met een heerlijk plaatje!
 
Achja,kon het niet laten.Zijn toch net kleine kinderen en daar hoor ik zelf zeker bij. _O-
De Gpz900r is ook klaar,de pekelfiets!Ben er heel content mee.Kost je een paar weekjes werk en wat centen maar dan heb je ook wat! *O*
full
 
Jaaa een nieuw Fries knutsel topic!! :+
enne mooie kawa geworden zo! ze zouden eigenlijk standaard zo moeten zijn zonder alle lompe dingen eraan.
 
Jaaa een nieuw Fries knutsel topic!! :+
enne mooie kawa geworden zo! ze zouden eigenlijk standaard zo moeten zijn zonder alle lompe dingen eraan.

Blijt een lompe dikke fiets natuurlijk maar heeft ook wel wat t.o.v.het less is more principe waar ik ook zeker van hou. ;)
 
Achja,kon het niet laten.Zijn toch net kleine kinderen en daar hoor ik zelf zeker bij. _O-
De Gpz900r is ook klaar,de pekelfiets!Ben er heel content mee.Kost je een paar weekjes werk en wat centen maar dan heb je ook wat! *O* [afbeelding]

pekelfiets? ben je gek. koop dan nog een afgetrapte gpz erbij en zet deze in mijn woonkamer :P
 
zou graag een keer jou fiets een keer in het echt willen bekijken, lijkt me dan nog mooier dan op de foto's. woon zelf in it fean en rij nu een zx12r. heb de kappen er nog op zitten, omdat het nu nog mijn vervoersmiddel is (heb geen auto).

het fenomeen streetfighter begint alleen wel aan mij te groeien. als ik aan mijn 12r begin te knutselen wil ik wel zeker weten dat ik er de tijd, ruimte en knowhow voor heb. ik wil niet met een half afgemaakte fiets blijven zitten of een fiets die ik minder mooi vind dan het orgineel.
 
pekelfiets? ben je gek. koop dan nog een afgetrapte gpz erbij en zet deze in mijn woonkamer :P


Is ook wel zonde ja,maar nog een fiets erbij kopen mag niet van het vrouwtje. :X
Dan word het volgende winter toch echt een keer op de ongemotoriserende fiets..... :r :r :r
 
zou graag een keer jou fiets een keer in het echt willen bekijken, lijkt me dan nog mooier dan op de foto's. woon zelf in it fean en rij nu een zx12r. heb de kappen er nog op zitten, omdat het nu nog mijn vervoersmiddel is (heb geen auto).

het fenomeen streetfighter begint alleen wel aan mij te groeien. als ik aan mijn 12r begin te knutselen wil ik wel zeker weten dat ik er de tijd, ruimte en knowhow voor heb. ik wil niet met een half afgemaakte fiets blijven zitten of een fiets die ik minder mooi vind dan het orgineel.

Zit je mooi in de buurt,altijd welkom voor een bakkie.En verbouwen is prachtig ja.
Stock sucks! ;)
Zou in jouw geval niet de zx12r gaan verbouwen,vind de bassis voor een fighter niet denderend.Gewoon een gebakkie erbij kopen en die gaan versleutelen.Is toch het mooiste een fiets(of meer) om te rijden en een fiets(of meer) om te sleutelen.
Maarja,das ieder zijn keus uiteraard. :W
 
heb je nog veel projecten? en niet nog een fiets? maak je toch weer even zo'n kastje voor de vrouw :). heb deel 3 ook stilletjes gevolgd. snap alleen niet dat je zoveel tijd en geld in een pekelfiets stopt.

je kan ook zelf een gaaf buizenframepje maken voor een ongemotoriseerde fiets. hest iig wat oars onder dien kont.
 
Zit je mooi in de buurt,altijd welkom voor een bakkie.En verbouwen is prachtig ja.
Stock sucks! ;)
Zou in jouw geval niet de zx12r gaan verbouwen,vind de bassis voor een fighter niet denderend.Gewoon een gebakkie erbij kopen en die gaan versleutelen.Is toch het mooiste een fiets(of meer) om te rijden en een fiets(of meer) om te sleutelen.
Maarja,das ieder zijn keus uiteraard. :W

weet dat jij niet zo van de duitse fighters bent en ook niet van kunstof maar ik vind deze toch wel erg vet.
full
 
aha, hier is ie gebleven, volg modus aan, gpz is erg opgeknapt en is een echt G fiets nu, mooi ook allemaal die kleuren erin :+
 
heb je nog veel projecten? en niet nog een fiets? maak je toch weer even zo'n kastje voor de vrouw :). heb deel 3 ook stilletjes gevolgd. snap alleen niet dat je zoveel tijd en geld in een pekelfiets stopt.

je kan ook zelf een gaaf buizenframepje maken voor een ongemotoriseerde fiets. hest iig wat oars onder dien kont.

Teveel projecten.........luxeprobleem. :+
Heb nu de Gpz900r,de Speed Triple(verslavend zo'n ding)en de gsx1100 eigenbouwfiets.(Die is in ruste)
Waarom steek je zoveel tijd in zo'n ouwe gpz?Gods wegen zijn ondoorgrondelijk,heb dan gewoon wat in de kop en dan gebeurd het ook.Ding blijft gewoon,net als de andere fietsen.
Vind het mooi om speciaal spul te bouwen maar er op rijden heb ik wel een beetje gehad.Is en blijft toch hardcore gebeuren zo'n eigenbouw ding.
Ben nu weer met een zx6r stuntframe bezig.Gaan ook als warme broodjes. ;)



full
 
Teveel projecten.........luxeprobleem. :+
Heb nu de Gpz900r,de Speed Triple(verslavend zo'n ding)en de gsx1100 eigenbouwfiets.(Die is in ruste)
Waarom steek je zoveel tijd in zo'n ouwe gpz?Gods wegen zijn ondoorgrondelijk,heb dan gewoon wat in de kop en dan gebeurd het ook.Ding blijft gewoon,net als de andere fietsen.
Vind het mooi om speciaal spul te bouwen maar er op rijden heb ik wel een beetje gehad.Is en blijft toch hardcore gebeuren zo'n eigenbouw ding.
Ben nu weer met een zx6r stuntframe bezig.Gaan ook als warme broodjes. ;)



[afbeelding]


ik zei pekelfiets, niet gpz ;) . snap dat je een gpz opknapt, maar niet dat je hem vervolgens als pekelfiets gaat gebruiken. :P
 
Allemaal plastic! :?
Die grote lompe ori knippers vervangen door ieniemienie leds,weerstandjes die er tussen zitten zijn net wat te licht.(Knipperen nog wat te snel)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan