Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet u deze smalle sleufjes , daar past die van jou niet in _O-

Die van mij past daar inderdaad niet in ................ en die achteras past zo te zien ook niet. :$ ;)

Yep , 1300.

En Gerhard , die grote Friese krullebol ......... dan moet ie maar niet onder schooltijd op vakantie gaan. ;)
 
We modderen hier gewoon door! :+
Vandaag nog met de cafefighter tank bezig geweest,ben nu met de tunnel bezig waar het frame in valt.Mag die straks zelf de lassen mooi glad slijpen. *O* Vind ik toch takkewerk. O-)

En morgen met het vrouwtje op de Triple weg,word prachtig weer! *O*
Heb van Robinjo nog een Multi instalbare Technoflex schokker over genomen voor de Triple,gaat die nog beter van sturen denk ik.Voordat de 2de Jerryt Special klaar is gaat toch nog tijden duren dus die ouwe Triple nog maar wat updaten. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk weer!
Dat wekt vertrouwen :)


Was dat er nog niet dan? :? :+

Even wat anders,net mijn maat zijn zrx1100(1997) met een karretje uit een bocht geplukt en opgeladen(dikke schuiver over en paar betonnen blokken gemaakt :X )Word je niet vrolijk van zo'n gezicht,hij mankeert zelf gelukkig niets maar de Kawa wel.
We zoeken nu dus een bijna complete voorpartij en tank+zit.Wie wat weet of heeft,geef een brul! :Y
 
Laatst bewerkt:

Heb van Robinjo nog een Multi instalbare Technoflex schokker over genomen voor de Triple,gaat die nog beter van sturen denk ik.Voordat de 2de Jerryt Special klaar is gaat toch nog tijden duren dus die ouwe Triple nog maar wat updaten. :+ [afbeelding]~[/quote]


het zijn haast mythische wezens die afgebouwde Jerryt specials. *D
 

Heb van Robinjo nog een Multi instalbare Technoflex schokker over genomen voor de Triple,gaat die nog beter van sturen denk ik.Voordat de 2de Jerryt Special klaar is gaat toch nog tijden duren dus die ouwe Triple nog maar wat updaten. :+ [afbeelding]\



het zijn haast mythische wezens die afgebouwde Jerryt specials. *D[/quote]


_O- Je breekt je je poten er niet over nee! _O-
Hoe issut met jouw brommer? :+
 
Slowly but steady captain! Heb de tarozzi's erop zitten en een rempompje voor de achterrem besteld. Dan is dat het laatste beetje laswerk aan het frame en dan kan ie gecoat worden...
 
Das mooi. :+
Over coaterij gesproken,vandaag spul van de trx opgehaalt en de fiets zit weer in elkaar.
Had de jiffy verlengt ook mee laten coaten,kom er nu achter dat hij een halve slag gedraaid moet worden,dus daar moet de flex weer in. :( Het zei zo.

*O*
full
 
Laatst bewerkt:
Kreeg net een piccie doorgemailt van de Jerryt Bakker replica TR750 in aanbouw,bij deze. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan