Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk,dat vind ik nou wel weer mooi! *O* Beter dan die andere flauwekulverkiezing. :r
Zeker nutteloos maar wel leuk om te horen dat dat geklooi van mij nog steeds zoveel kijkers boeit! *O* Daar word ik nou blij van. ;)
Show jour tirs staat op de tweede plaats Geer, dat wil wat zeggen met al dat testosteron hiero _O-
 
Kijk,dat vind ik nou wel weer mooi! *O* Beter dan die andere flauwekulverkiezing. :r
Zeker nutteloos maar wel leuk om te horen dat dat geklooi van mij nog steeds zoveel kijkers boeit! *O* Daar word ik nou blij van. ;)
Idd wel veel, zie dat het Hysteria topic ook best veel bekeken is met 502.802 :o en dat ik samen met Moriwakit best veel foto's uploaden :+ maarja dat willen we toch _O- en Fred best veel favorieten heeft :o
 
De outdoorpics! *O*
full
 
Danku!Had ook hel graag een jerryt tank erbij willen maken,weet zeker dat die dan nog mooier word kwa lijn.Maar goed,de budgetten zijn uiteraard niet oneindig. O-)
 
ik ga me best voor je doen gerard;)
hij begon ook al over een achterbug.... dus wie weet

gr
jarno


Haha,we wachten af!Vast bedankt! :} Heb gisteren met hem gebelt en was van plan om hem komende week wel op te halen. O-)
 
Mooi geworden, tank had het inderdaad afgemaakt. Stukje uitlaat was misschien ook nog wel makkelijk
 
zo ook maar eens deze topic onder de favorieten opslaan..
Ben namelijk heel benieuwd naar de aankomende foto's van Gerard ;)
 
Een verzoekje aan de soepers hier om even te kijken op het GTS topic van Yellowrider,we ziin de lijnen wat aan het uitzetten voor een tankcover maar we komen er niet helemaal uit,het moet eigenlijk wat gefisualiseerd worden. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan