Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Daar is die weer,deel 6 alweer! *O*
The show must go on..........blijft verslavend deze hobby. O-)
Voor pics,klik onder in het balkje.(staat tijdelijk wat anders)

Voor portofolio bekijken even googlen op Jerryt Custom Bikes.

Toch maar weer een pic van mijn eerste eigenbouwfiets,hij blijft mooi.
full
 
Laatst bewerkt:
De Duc kont is net klaar,nog een bodemplaat maken voor het zadel.Kan die mooi met klitteband vast op de kont.Dan nog wat aluplaatwerk,is deze ook weer klaar. O-)
full
 
Tweedst

Edit: Driedst :(
 
Laatst bewerkt:
Een nieuw topic om weer te volgen. Ik hoop op veel mooie plaatjes en iets minder praatjes.

En nu maak ik mezelf er ook schuldig aan, v'domme. :(
 
Wees weer welkom hier. :}
Direct maar een verzoekje......
Ik heb problemen met mijn buigmachine,het komt er op neer dat ik een electrisch schema moet hebben van de printplaat die in de machine zit,heb wel iemand die het kan repaperen maar dan moet ik zo'n schema hebben.Heb vanmorgen al een pdf bestand gekregen maar zit dat schema nou net niet bij!! :(
De machine komt uit Italie. O-)
Heb vanmorgen de fabrikant al gemailt maar dat is even afwachten hoe of wat.
Dus als iemand zich verveelt........
Het merk is CBC,het type een UNI42 electric bender uit bouwjaar 2000.Serial number 0313 3111
Ik kan het niet vinden op google,en ik weet dat er mensen zij die alles kunden vinden.
b.v.d. :+
 
Godzamme!Vergeet ik nog iedereen een gezond en gezegend nieuwjaar te wensen,en veel sleutel en kijkplezier. *O*
 
Godzamme!Vergeet ik nog iedereen een gezond en gezegend nieuwjaar te wensen,en veel sleutel en kijkplezier. *O*
Ook nog de beste wensen! ;)

je hebt btw blijkbaar goed gezocht, het electrisch schema van de CBC is idd nergens te vinden :')
 
Wees weer welkom hier. :}
Direct maar een verzoekje......
Ik heb problemen met mijn buigmachine,het komt er op neer dat ik een electrisch schema moet hebben van de printplaat die in de machine zit,heb wel iemand die het kan repaperen maar dan moet ik zo'n schema hebben.Heb vanmorgen al een pdf bestand gekregen maar zit dat schema nou net niet bij!! :(
De machine komt uit Italie. O-)
Heb vanmorgen de fabrikant al gemailt maar dat is even afwachten hoe of wat.
Dus als iemand zich verveelt........
Het merk is CBC,het type een UNI42 electric bender uit bouwjaar 2000.Serial number 0313 3111
Ik kan het niet vinden op google,en ik weet dat er mensen zij die alles kunden vinden.
b.v.d. :+

Ik zal mn best doen ..als je iemand hier voor moet hebben ben ik het wel. Maar het is ook een beetje geluk hebben..
 
Laatst bewerkt:
Tjezus jerry jij ook.


Maar wat mooi man ..ben je plaatwerker ofzo?

Bedankt,heb me gewoon wat dingetjes aangeleerd.Gewoon dom beginnen. ;)
(Vroeger wel in de metaal gezeten en tig lasser geweest.)
 
Laatst bewerkt:
Ook nog de beste wensen! ;)

je hebt btw blijkbaar goed gezocht, het electrisch schema van de CBC is idd nergens te vinden :')


Dan rust mijn hoop nog op een mail terug van het bedrijf zelf en anders van de kunde om mij heen. O-)
 
en weer gevonden en bij favorieten geplaatst.

Beste wensen uiteraard nog, dat er weer een hoop geprutst en geknutseld mag worden dit jaar.
 
Duurt het toch gewoon 2 uur om je te vinden Gerard! *O*

Ook voor jou en je gezin en alle gluurders hier het allerbest op de gebieden geluk, gezondheid en financiën....(volgorde zal voor iedereen anders zijn :Y

De Duc zier er heeeuul goed uit :}
 
Mooi,weer een paar plaatdeeltjes er in. *O*
Valt nog best wel wat moois van zo'n ding te maken. O-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan