Jerryt's eigenbouw Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
tank ook nog even legergroen maken. ik vind de brommer ook wel stoer.


Ja`beetje legergroen verf er op, PX nog wat , eh` wat was daar ook al weer mee ? })
oh`ja , een wonder dat ik nog leef .. B|


Ps - de motor wordt zoals de baas het wil en dat is genoeg ! .

(ik weet het, ik wordt mild :+ )


Eh`gaat dit topic door tot de eeuwigheid ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn twee centen: motor leunt naar links op de jiffy dus de koffer rechts is makkelijker.
Dan een dikke uitlaat en de kentekenplaat links en de boel is qua gewicht en looks weer in evenwicht. Wel die draden-en-stekkers bij de shock nog afdekken want dat is precies de plek waar al het water van de achterband zich verzamelt.

Dikke complimenten voor de meest eigenwijze motor die ik in tijden heb gezien. :}
 
Hee M.!Begin er nou niet over,we gaan hier lekker door. :X
Demontabele duosteunen op dezelfde 4 M8 draadbussen dan waar de kisten ook aan vast zitten.We zouden eerst strippen doen,lekker makkelijk maar toch maar weer buis gebruikt,is toch mooier.Kost even wat meer tijd maar dat maakt mij geen ruk uit. _O-
full
 
das wel gaaf gemaakt. Bagage rek en zonder rek daat mooi de duostepjes

Ik zou zelf denk ik die koffer wel in een andere kleur laten, Die mag best wel wat afsteken vind ik.
Ook leuk dat die schuinte gelijkt loopt met de kont.

Is wel gaaf geworden.
Ben wel benieuwd hoe hij erbij staat als hij helemaal klaar is (in kleur enzo)
 
Word zeker en lekkere fiets!
Even met de baas overlegt en hij wou de Supertrapp(blijven mooie regelbare dempers)helemaal onder het blok hebben maar dat had nogal wat nadelen en we hebben besloten om hem zo te maken,vind hem super staan zo kwa lijn. *O*
full
 
Word zeker en lekkere fiets!
Even met de baas overlegt en hij wou de Supertrapp(blijven mooie regelbare dempers)helemaal onder het blok hebben maar dat had nogal wat nadelen en we hebben besloten om hem zo te maken,vind hem super staan zo kwa lijn. *O* [afbeelding]


Ja`zo zat ie vroeger onder m`n Bultaco ook ... O-) is goed zo .. :Y
 
Nu wou ik iets zeggen van of je daar een beter plaatje van had omdat er iets ouds in de weg staat :+ . Maar vind het stiekem best een gaaf ding :9 .

Project word geweldig G *O* !
 
JerrtT... Gisteren nog wat beseft.. Los van de verhouding pomp / zuigers gaat je achterremideetje niet werken. Motorremmen werken met dot olie, shimano fietsremmen met minerale olie. Beide zijn niet compatibel. Als je ooit olie in't systeem wil steken, besef dan dat ze in een van beide de dichtingen zal kapotvreten.
 
Word zeker en lekkere fiets!
Even met de baas overlegt en hij wou de Supertrapp(blijven mooie regelbare dempers)helemaal onder het blok hebben maar dat had nogal wat nadelen en we hebben besloten om hem zo te maken,vind hem super staan zo kwa lijn. *O* [afbeelding]

zou zelf denk ik dan die demper onder dezelfde hoek zetten als het subframe :D dus nog wat hoger maar dan 'persoonlijke' smaak

Ziet er wel erg gaaf uit.
 
Hee M.!Begin er nou niet over,we gaan hier lekker door. :X
Demontabele duosteunen op dezelfde 4 M8 draadbussen dan waar de kisten ook aan vast zitten.We zouden eerst strippen doen,lekker makkelijk maar toch maar weer buis gebruikt,is toch mooier.Kost even wat meer tijd maar dat maakt mij geen ruk uit. _O- [afbeelding]

Hoi,

vraagje, ik heb zelf ook wel eens een rekje gelast voor mijn motor, waar ik altijd een beetje bang voor was, waren de zijdelingse krachten die op zo'n beugel komt. Ik heb er daarom altijd een ronde beugel ingelast. Is dit overdreven? Want zowel bij de munitie kisten (overigens super gaaf) als bij de stepjes zie ik dit niet terug. Het wordt zonder wel een stuk "cleaner"

Ik heb het geprobeerd in onderstaande (sorry geen fotoshop skills) weer te geven

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan