Jerryt's eigenbouw Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,mooi he,dat was nu net de bedoeling. *O*
Vrouwje is de kamer weer aan het inrichten,vind ze mooi,en ik ben weer met rvs aan het klooijen. *O*
full
 
In de nieuwe Motoplus staat een uitleg over achterveersystemen mbt de krachten welke er gaan optreden.
Kan wel eens verhelderend zijn ivm stugheid en wegligging,
 
Klopt,heb het blad hier liggen,moet het nog effe lezen.
Ga nu eerste even met de TR1 bezig,staat hier al een tijdje en de baas wil hem graag over een weekje of 2 ophalen.Ga er nog een mooie bananebrug voor bouwen en er moeten nog wat dingetjes aan gebeuren.Vanmorgen een 2traps vulbus gedraaid voor de achtertandwielhouder,kunnen we het achterwiel met as aanspannen en de zooi uitlijnen.
full
 
Ja,mooi he,dat was nu net de bedoeling. *O*
Vrouwje is de kamer weer aan het inrichten,vind ze mooi,en ik ben weer met rvs aan het klooijen. *O* [afbeelding]

Hmm... Het is bij elke motor altijd het beste om de uitlaatbochten allemaal even lang te houden. Als je de binnenste cylinders op de bovenste aansluitingen last, en de buitenste cylinders op de onderste, dan is het verschil in lengte van de bochten groter dan wanneer je de binnenste cylinders op de onderste aansluitingen last en de buitenste op de bovenste.

Het zal in de praktijk wel weinig uitmaken hoor, maar theoretisch zou het beter zijn. ;)

Edit:

Maar het ziet er wel heel cool uit, zo'n uitlaat onder het blok. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het spul is uitgelijnt en de achterashouders plus glijblokken zijn ook klaar.Heb de originele hartmaten van de oribrug aan gehouden.
Is de bedoeling dat er net zo'n brug in komt als op mijn Suz eigenbouwfiets,is toch wel een pure fighterbrug,ben benieuwd hoe dat gaat staan. O-)
Het achterwiel gaat nog een paar cm naar beneden straks.

full
 
Laatst bewerkt:
Oja Michael,met deze 160er band kan het voortandwiel mooi op zijn eigen plek blijven.Ut ken krek. :+
 
Bussen gedraaid uit 40mm massief waar de brugas in valt en waar de 35mm buizen tegen aangelast worden.
full
 
Laatst bewerkt:
Nice, relaxt ook met het voorste tandwiel. Wel lekker weer om de schuur te klussen of niet?
 
Vermaak me weer prima,woensdag weer aan het werk,das weer minder.....ook weer van die klereochtendiensten. :r
Morgen nog maar even met het vrouwtje op de Triple weg. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan