Jerryt's eigenbouw Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
We gaan gewoon door met deze geweldig hobby/passie.*O*
Ga er van uit dat er nog veel mooie klussen bij komen. :+
The show must go on!
Toch maar weer een piccie van mijn eerste eigenbouwfiets en daaronder de tweede complete eigenbouwfiets(in progress) op basis van een 3 cilinder Daytona blok.
Voor de portofoliopics klik de link aan onder mijn reacties.Er komt binnenkort een mooiere website. O-)
Portfolio

Gr.Gerard :W

full
 
Laatst bewerkt:
Huis schiet mooi op,ben nu aan het behangen,het weekend de eikenvloer leggen en dan kunnen(mag ik O-) ) we volgende week weer eens in de werkplaats wat pielen. *O*
 
Das mooi,website doet het bij mij gewoon hoor,gewoon een nieuw venster openen en dan krijg ik de piccies.
Heb nu de voorkamer kamer in de eiken planken liggen(onderkant verlijmt en gespijkert in de veer),de mobiele airco erbij trouwens en morgen de achterkamer nog.Dan de zooi nog in de olie wassen.Gaat lekker,maar het afwerken kost gewoon veel tijd.
 
Gerard, echt niemand geeft ene fuck om die vloer van je.
Schiet nou maar gewoon op!
En dan ZSM weer frames en bruggen in elkaar bakken in de schuur! :}

:+
 
Laatst bewerkt:
Ben weer benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen in deel 7.

Bij mij doet je site het ook niet goed jerryt, kan geen foto's zien :(
;(
 
Laatst bewerkt:
Effe bijpraten aangaande huis,eiken planken zitten er netjes in maar de white wash oliekleur is niet goed.Spul wat geleverd was is lang niet wit genoeg.De leverancier zoekt nu naar een oplossing want de afspraak was dat die veel witter zou worden.We hebben de smoor wat in,dit was het laatste wat er gebeuren moest en dan konden we de zooi weer inrichten. :(
Voor de rest ging het zeer voorspoedig......
Heb nu de werkplaats weer geopend en ben nu weer met de fiets van Prut Potje bezig. :+
 
WOCA olie,de vloer word straks met een bortel weer wat licht opgeschuurt en daarna komt het in de extra white wash olie.We zullen zien....... O-)
 
Laatst bewerkt:
Da's prima olie, heette volgens mij trip-trap tot een jaar of 5 geleden, maar de problemen die wij ook gehad hebben met dat kleuren😡, en dan niet onderschatten hoe een kleur er in een showroom of uiteindelijk maanden later in een huiskamer met andere lichtval uitziet.......zal wel goed komen, er zit een professionele importeur achter👍
 
Vloer nu eindelijk naar het zin,heeft wat extra ergernis en werk gekost.Maar goed,ik blij en het vrouwtje ook(veel belangrijker..... _O- )
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan