Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk jonguh. :+

Dempers zitten er op,nou de linkpijpjes nog. :)
full
 
Die op de Nuda kom is veel mooier! *O*
Komt er komende week nog op,kan jij volgend weekend(mooi weer!) weer met die fiets spelen vriend. :Y
 
Toppie G :) zag net op het nieuws dat het inderdaad volgend weekend mooi weer gaat worden 8-) eindelijk weer eens droog en zon :]
 
Laatst bewerkt:
Daar worden we blij van😃
Trouwens,zo'n haast heeft de nuda niet want je hebt de blade ook nog,je kunt rijden😄
 
Niet mogelijk en de baas had hier geen enkel probleem mee,nog effe zwart spuiten dan valt het ook minder op. :)
 
En toen moest ik de rust in want heb een schouderpeesontsteking,gistermiddag geconstateerd. :(
Hoop niet dat dat lang gaat duren,godverdegodver. :r
Vanmorgen deze fiets nog gebracht,komt een Jerrytbrug en een uitlaatsysteem.(demper zit er al bij)
Maar goed,die moet dus even de wachten want als ik weer operationeel ben dan eerst de linkpijp voor de Nuda uiteraard. :+
full
 
En toen moest ik de rust in want heb een schouderpeesontsteking,gistermiddag geconstateerd. :(
Hoop niet dat dat lang gaat duren,godverdegodver. :r

Vanmorgen deze fiets nog gebracht,komt een Jerrytbrug en een uitlaatsysteem.(demper zit er al bij)
Maar goed,die moet dus even de wachten want als ik weer operationeel ben dan eerst de linkpijp voor de Nuda uiteraard. :+
[afbeelding]


Welkom bij de club` oud wrak dat je bent .. B|

:P
 
Jammer dat ontstekingen het best genezen met rust, Gerard. Daarna komen de verslavende injecties en daarna de operaties.
Als je de laatste twee niet wil meemaken moet je jezelf toch even die rust gunnen. Ik deed dat ook niet en heb op beide schouders mooie littekens en ze zijn nooit meer de oude geworden.
Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.
 
Jammer dat ontstekingen het best genezen met rust, Gerard. Daarna komen de verslavende injecties en daarna de operaties.
Als je de laatste twee niet wil meemaken moet je jezelf toch even die rust gunnen. Ik deed dat ook niet en heb op beide schouders mooie littekens en ze zijn nooit meer de oude geworden.
Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.


Zal naar je luisteren Leon en nog even rustig aan doen. :Y
Die andere twee zit ik echt niet op te wachten. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan